hegesim Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Før 1 desember 2025. Anonymkode: 6baba...432 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars hegesim skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Tenk om Skatteetaten hadde en nettside hvor all slik informasjon sto... DET HADDE VÆRT NO' DET! Eller, når jeg tenker meg om finnes dette allerede: Se skatteoppgjøret ditt - Skatteetaten 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Du må jo først få skatteoppgjøret ditt, og det er det ingen av oss som vet når kommer. Deretter pleier vel pengene å være på konto innen 3 uker fra man har fått skatteoppgjøret, men som regel går det vel bare ett par dager før pengene er på konto. Anonymkode: 70712...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Fikk skattemeldinga på torsdag, pengene var på konto i går. Anonymkode: 2f04b...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars I morra. Anonymkode: 74181...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Det er umulig å si, for skatteetaten kjører en mengde automatiske kontroller av både hele skattemeldingen og tredjeparter som har innrapportert de opplysningene som står i din oppgave. Hvis denne treffes av en av disse kontrollene, så hopper den på en måte fra en kø til en annen. Det er normalt, og trenger ikke å være på grunn av feil. De fleste får skatteoppgjøret innen juni. måned. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars Fikk skattemeldingen på torsdag forrige uke. Og tirsdag var pengene på konto 😀 Anonymkode: 91d8b...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars En kollega har fått pengene allerede Anonymkode: 03f03...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Før 1 desember 2025. Anonymkode: 6baba...432 _skattepengene_ (ja, ett ord), kommer på konto innen det. Sannsynligvis i løpet av noen uker bare, men det kan ta vesentlig lengre tid. Jeg har fått tilbake i april, men også i oktober. Anonymkode: 6f71e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars Fikk pengene i går. Anonymkode: e1719...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars Har ikke gang fått skattemeldingen, for å legge til ytterligere totalt uinteressant informasjon. Anonymkode: 6f71e...2a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars hegesim skrev (22 timer siden): Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Det er det ingen som vet. Først må du få skatteoppgjøret, så følger vel pengene rett etter det. For sikkerhets skyld: Du har sendt inn skattemeldinga? Anonymkode: 5f8e2...7ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars Jeg fikk ikke skattepengene før Oktober - November 2024. Årene før fikk jeg i April og Mai. Så det kan ta jævlig lang tid hvis man er uheldig. Anonymkode: 6f0d1...6be 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars Det er det ingen fasitsvar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 15.37): Før 1 desember 2025. Anonymkode: 6baba...432 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 19.44): _skattepengene_ (ja, ett ord), kommer på konto innen det. Sannsynligvis i løpet av noen uker bare, men det kan ta vesentlig lengre tid. Jeg har fått tilbake i april, men også i oktober. Anonymkode: 6f71e...2a7 Ifjor så sendte jeg innen en uke etter at jeg fikk skattemeldingen. Oppgjøret kom 4.nov. Venter til gode i år også, kan godt vente til sept.okt. Skal på ferie på slutten av september, så da kan jeg bruke de på ferie.... Anonymkode: daaed...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:16 #17 Del Skrevet søndag kl 11:16 hegesim skrev (På 20.3.2025 den 15.35): Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Har du sendt den inn? Anonymkode: c8653...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegesim Skrevet søndag kl 11:58 Forfatter #18 Del Skrevet søndag kl 11:58 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har du sendt den inn? Anonymkode: c8653...6ce Jepp det har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegesim Skrevet søndag kl 11:59 Forfatter #19 Del Skrevet søndag kl 11:59 AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 13.54): Det er det ingen som vet. Først må du få skatteoppgjøret, så følger vel pengene rett etter det. For sikkerhets skyld: Du har sendt inn skattemeldinga? Anonymkode: 5f8e2...7ab Har sendt inn ja. Gjorde det i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:33 #20 Del Skrevet søndag kl 12:33 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 19.40): Fikk skattemeldingen på torsdag forrige uke. Og tirsdag var pengene på konto 😀 Anonymkode: 91d8b...92f Seriøst? Så kjapt? Trodde ikke de kom før i juni… jeg sendte inn godkjenning av skattemeldinga på torsdag… kanskje pengene mine kommer snart da..? Anonymkode: 127d8...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå