hegesim Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Før 1 desember 2025. Anonymkode: 6baba...432 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden hegesim skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Tenk om Skatteetaten hadde en nettside hvor all slik informasjon sto... DET HADDE VÆRT NO' DET! Eller, når jeg tenker meg om finnes dette allerede: Se skatteoppgjøret ditt - Skatteetaten 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Du må jo først få skatteoppgjøret ditt, og det er det ingen av oss som vet når kommer. Deretter pleier vel pengene å være på konto innen 3 uker fra man har fått skatteoppgjøret, men som regel går det vel bare ett par dager før pengene er på konto. Anonymkode: 70712...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Fikk skattemeldinga på torsdag, pengene var på konto i går. Anonymkode: 2f04b...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden I morra. Anonymkode: 74181...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Det er umulig å si, for skatteetaten kjører en mengde automatiske kontroller av både hele skattemeldingen og tredjeparter som har innrapportert de opplysningene som står i din oppgave. Hvis denne treffes av en av disse kontrollene, så hopper den på en måte fra en kø til en annen. Det er normalt, og trenger ikke å være på grunn av feil. De fleste får skatteoppgjøret innen juni. måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Fikk skattemeldingen på torsdag forrige uke. Og tirsdag var pengene på konto 😀 Anonymkode: 91d8b...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden En kollega har fått pengene allerede Anonymkode: 03f03...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Før 1 desember 2025. Anonymkode: 6baba...432 _skattepengene_ (ja, ett ord), kommer på konto innen det. Sannsynligvis i løpet av noen uker bare, men det kan ta vesentlig lengre tid. Jeg har fått tilbake i april, men også i oktober. Anonymkode: 6f71e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Fikk pengene i går. Anonymkode: e1719...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Har ikke gang fått skattemeldingen, for å legge til ytterligere totalt uinteressant informasjon. Anonymkode: 6f71e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå