Gå til innhold

Når kommer skatte pengene på konto?

hegesim

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hegesim skrev (4 minutter siden):

Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? 

Tenk om Skatteetaten hadde en nettside hvor all slik informasjon sto... DET HADDE VÆRT NO' DET!

Eller, når jeg tenker meg om finnes dette allerede: Se skatteoppgjøret ditt - Skatteetaten

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jo først få skatteoppgjøret ditt, og det er det ingen av oss som vet når kommer. Deretter pleier vel pengene å være på konto innen 3 uker fra man har fått skatteoppgjøret, men som regel går det vel bare ett par dager før pengene er på konto. 

Anonymkode: 70712...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk skattemeldinga på torsdag, pengene var på konto i går. 

Anonymkode: 2f04b...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å si, for skatteetaten kjører en mengde automatiske kontroller av både hele skattemeldingen og tredjeparter som har innrapportert de opplysningene som står i din oppgave.  Hvis denne treffes av en av disse kontrollene, så hopper den på en måte fra en kø til en annen.  Det er normalt, og trenger ikke å være på grunn av feil. De fleste får skatteoppgjøret innen juni.  måned. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk skattemeldingen på torsdag forrige uke. Og tirsdag var pengene på konto 😀

Anonymkode: 91d8b...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Før 1 desember 2025. 

Anonymkode: 6baba...432

_skattepengene_ (ja, ett ord), kommer på konto innen det.

Sannsynligvis i løpet av noen uker bare, men det kan ta vesentlig lengre tid. Jeg har fått tilbake i april, men også i oktober.

Anonymkode: 6f71e...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke gang fått skattemeldingen, for å legge til ytterligere totalt uinteressant informasjon.

Anonymkode: 6f71e...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...