AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars . Anonymkode: 203a7...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Leonardo di Caprio har bredt ansikt, og svært mange synes han er attraktiv. Jeg tror nok svaret er "det kommer an på mannen i sin helhet". Anonymkode: 818f7...592 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leonardo di Caprio har bredt ansikt, og svært mange synes han er attraktiv. Jeg tror nok svaret er "det kommer an på mannen i sin helhet". Anonymkode: 818f7...592 Jeg vil ikke si han har et spesielt bredt ansikt. Anonymkode: 203a7...8dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke si han har et spesielt bredt ansikt. Anonymkode: 203a7...8dd Det vil jeg. Anonymkode: 818f7...592 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Legg ut noe bilder Anonymkode: f2f12...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Leonardo har hatt ganske bredt ansikt i perioder når han har gått opp i vekt med alderen. Ikke når han var ung eller når han er trent for en filmrolle, så klart. Anonymkode: 818f7...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke si han har et spesielt bredt ansikt. Anonymkode: 203a7...8dd He he he selv det klarer man ikke å enes om. Si meg TS er dere som starter slike tråder tett i pappen ? Smak og attraktivitet kan veldig sjelden diskuteres. Fordi det du synes er pent kan jeg synes ikke er så pent. Min bil liker jeg, andre kan ikke fordra den Som oftest går det på "den ser ikke så fin ut". Så kjøper de seg en Tesla full av feil og mangler i stedet Tullinger ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det vil jeg. Anonymkode: 818f7...592 Brendan Gleeson har et bredt ansikt for å komme med ett eksempel. Spørsmålet er ikke om noen synes akkurat han er attraktiv. Anonymkode: 203a7...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Når jeg tenker på bredt ansikt tenker jeg på en ansiktsform som er litt firskåren og gjerne maskulin. Oppfatter ikke Leonardo DiCaprio som at han har et bredt ansikt. Han kan ha litt chubby ansikt i sine eldre dager, men det er anser jeg ikke som bredt. Typisk bredt ansikt (etter min oppfatning, vel å merke) er f.eks. Henry Rollins eller Henry Cavill (2x Henry!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars ElectricScum skrev (Akkurat nå): Når jeg tenker på bredt ansikt tenker jeg på en ansiktsform som er litt firskåren og gjerne maskulin. Oppfatter ikke Leonardo DiCaprio som at han har et bredt ansikt. Han kan ha litt chubby ansikt i sine eldre dager, men det er anser jeg ikke som bredt. Typisk bredt ansikt (etter min oppfatning, vel å merke) er f.eks. Henry Rollins eller Henry Cavill (2x Henry!) Jeg tenker dette. Anonymkode: 203a7...8dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker dette. Anonymkode: 203a7...8dd Ja, vi kan jo selvsagt debattere hva som er bredt, hva som er tjukt eller hva som rett og slett bare er et gedigent kålhode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars ElectricScum skrev (Akkurat nå): Ja, vi kan jo selvsagt debattere hva som er bredt, hva som er tjukt eller hva som rett og slett bare er et gedigent kålhode. Ok så da er jeg i kategorien gedigent kålhode. Anonymkode: 203a7...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok så da er jeg i kategorien gedigent kålhode. Anonymkode: 203a7...8dd Ikke fullt så bredt som Brendan Gleeson over. Anonymkode: 203a7...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars Hodetypen Morten Thoresen har er ikke attraktivt. Må skille mellom overvekt og hodestørrelse. Anonymkode: 891ef...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars Jeg har aldri noensinne sett på en mann og vurdert bredden på ansiktet hans... En viss symmetri og harmoni med ansiktstrekk og kroppen forøvrig har mye mer betydning for attraktiv enn noe enkelttrekk - helheten er som regel det man legger mest merke til, med mindre noe virkelig skiller seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars ElectricScum skrev (8 minutter siden): Typisk bredt ansikt (etter min oppfatning, vel å merke) er f.eks. Henry Rollins eller Henry Cavill (2x Henry!) Hvis dere synes Henry Cavill og Leonardo Dicaprio har brede ansikter har dere smalere marginer enn jeg trodde. Jeg skulle ha skrevet "godt over gjennomsnittet brede ansikter" i tittelen. Anonymkode: 203a7...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok så da er jeg i kategorien gedigent kålhode. Anonymkode: 203a7...8dd AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke fullt så bredt som Brendan Gleeson over. Anonymkode: 203a7...8dd Allrighty. Tror kanskje du ikke skal fokusere så veldig på nøyaktig hvordan random folk vil definere din hodefasong. Jeg kan ikke tenke meg noe som er mindre interessant i en vurdering av deg som person, om det er motivet for denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere synes Henry Cavill og Leonardo Dicaprio har brede ansikter har dere smalere marginer enn jeg trodde. Jeg skulle ha skrevet "godt over gjennomsnittet brede ansikter" i tittelen. Anonymkode: 203a7...8dd Hvem er dere? Det er foreløpig kun jeg som har slengt ut av meg det første som falt inn i hodet i definisjonen "bredt ansikt". Jeg sitter ikke akkurat på en facit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hodetypen Morten Thoresen har er ikke attraktivt. Må skille mellom overvekt og hodestørrelse. Anonymkode: 891ef...6fe Han karen her? Hodestørrelsen virker grei. Anonymkode: 203a7...8dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Leonardo har hatt ganske bredt ansikt i perioder når han har gått opp i vekt med alderen. Ikke når han var ung eller når han er trent for en filmrolle, så klart. Anonymkode: 818f7...592 Nettopp, det var ikke bredt fra begynnelsen av. Anonymkode: 203a7...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå