AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Må man som gravid betale for covid vaksinen og legetimen i forbindelse med å få satt den? Hvor mye er det evt snakk om? Anonymkode: 7eef8...705
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Jeg betalte ingenting, men tok den på vaksinasjonskontoret og ikke hos fastlegen Anonymkode: 8e36a...16e
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Jeg tok den på en svangerskapskontroll hos fastlegen, betalte ingenting Anonymkode: bd090...7bc
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Nei, fikk gratis covid men måtte betale for influensavaksine. Fastlegen i Oslo. Anonymkode: 7563f...3ab
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Fikk både influensa, covid og kikhostevaksinene gratis. Fastlege i Oslo. Anonymkode: a35b7...f72
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei, fikk gratis covid men måtte betale for influensavaksine. Fastlegen i Oslo. Anonymkode: 7563f...3ab Hvorfor i all verden måtte du betale for influensavaksinen?👀 Anonymkode: ab704...37c
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvorfor i all verden måtte du betale for influensavaksinen?👀 Anonymkode: ab704...37c Jeg måtte betale også. Klar beskjed fra legekontoret at influensavaksinen var ikke gratis.. Mener jeg betalte 3-400 kroner. Ellers covidvaksinen tok jeg via kommune gratis og kikhoste vaksinen gratis hos jordmor. Min fastlege tar betalt for mye under graviditeten som har vært et irritasjonsmoment. Mener ingenting nesten er svangerskapsrelatert. Anonymkode: 0a7f0...370 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars Fikk vaksine mot kikhoste og corona gratis, måtte betale 300 for influensavaksine Anonymkode: fee40...be9
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars De har vel en del overskudd av corona vaksiner i mens influensa vaksinen ofte blir mangelvare og dermed er det logisk at corona vaksinen fa blir gratis i mens man må betale for influensa vaksina. Tror ihvertfall ikke det handler om at det er farligere for gravide å få corona enn influensa. Ihvertfall ikke med den varianten vi har i dag. Kjenner til ei som døde av Corona da hun var gravid i slutten av 2020. Men dette var Delta varianten. Tror ikke jeg har hørt om noen gravide som har dødd av Omikron varianten. Regner ihvertfall med vi ville hørt om det da såfall. Anonymkode: 633a4...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå