AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Er Toyota Yaris Verso like stor uansett om det er en 5 seter bil eller en varebil? Siden den finnes som begge deler? Anonymkode: 853c8...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Kanskje det er forskjellig da? Anonymkode: 853c8...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Eller er de like store? Anonymkode: 853c8...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet onsdag kl 18:41 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:41 (endret) Se neste innlegg Endret onsdag kl 18:42 av Tekumseh79 Dobbelposta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet onsdag kl 18:42 #5 Del Skrevet onsdag kl 18:42 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 13.23): Er Toyota Yaris Verso like stor uansett om det er en 5 seter bil eller en varebil? Siden den finnes som begge deler? Anonymkode: 853c8...872 Ekspander De er akkurat like store, bare at i varebilen er baksetene plukka ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:06 #6 Del Skrevet torsdag kl 22:06 Tekumseh79 skrev (På 26.3.2025 den 18.42): De er akkurat like store, bare at i varebilen er baksetene plukka ut. Ekspander Er den større enn en stasjonsvogn? Anonymkode: 853c8...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet torsdag kl 22:32 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 22.06): Er den større enn en stasjonsvogn? Anonymkode: 853c8...872 Ekspander Det finnes flere verktøy for å sammenligne ulike biler. carsized.com: automobiledimension.com, https://www.cars.com/research/compare/ Eksempel på sammenligning. (Nå er dette en eldre modell, mulig nyere modeller har andre mål) https://www.carsized.com/en/cars/compare/toyota-yaris-verso-2003-estate-vs-volkswagen-passat-2005-estate/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet fredag kl 07:27 #8 Del Skrevet fredag kl 07:27 Jeg har hatt om det var 4 eller 5 europaller oppe på hverandre baki en sånn - med bakdøra lukket. Det er 80 bredt, 120 langt og rundt 80 høyt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:47 #9 Del Skrevet fredag kl 16:47 Bare for å ha det nevnt, så er jeg ca. 170 høy, og en Yaris Verso varebilregistrert (med skillevegg fra b-stolpen) er den trangeste bilen jeg noensinne har kjørt. Anbefales ikke for høye personer! Anonymkode: 91fcd...1f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet lørdag kl 14:54 #10 Del Skrevet lørdag kl 14:54 Jeg er 186 høy og har kjørt samme type bil i mange år, har aldri hatt problemer med sitte høyde noen gang. Jeg har i dag en 2004 modell med cirka 300.000 km på telleren, det er en diesel og det er fem seter. På ca 3 minutter, kan du legge ned baksetene under førersetet og passasjersetet, og oppnå faktisk større bagasjerom enn en varebil av samme slag. Jeg tror jeg kan si at det er noe de mest driftssikre blir det noen gang har eid. Men noen luksus er det ikke, dog har den elektrisk vindu foran og selvsagt sentrallås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:41 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Einus skrev (På 29.3.2025 den 14.54): Jeg er 186 høy og har kjørt samme type bil i mange år, har aldri hatt problemer med sitte høyde noen gang. Jeg har i dag en 2004 modell med cirka 300.000 km på telleren, det er en diesel og det er fem seter. På ca 3 minutter, kan du legge ned baksetene under førersetet og passasjersetet, og oppnå faktisk større bagasjerom enn en varebil av samme slag. Jeg tror jeg kan si at det er noe de mest driftssikre blir det noen gang har eid. Men noen luksus er det ikke, dog har den elektrisk vindu foran og selvsagt sentrallås. Ekspander Er Toyota Yaris Verso like stor som andre varebiler? Anonymkode: 853c8...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet lørdag kl 21:04 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:04 Det skal sies at Yaris Verso som varebil har et gitter bak framsetene, så er man 186 blir det trangt til beina, og enda værre for passasjer. Jeg er mye kortere, derfor glemte jeg å nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet lørdag kl 22:08 #13 Del Skrevet lørdag kl 22:08 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 19.41): Er Toyota Yaris Verso like stor som andre varebiler? Anonymkode: 853c8...872 Ekspander Nei ikke som Hiace og liknende, hvis det var det du siktet til. Noen skriver her og undrer den er stor innv. Jeg har selv en Land Cruiser 100 og den er ikke i nærheten så stor bak som en Yaris Verso. Endret lørdag kl 22:13 av Einus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå