Gå til innhold

Toyota Yaris Verso

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er Toyota Yaris Verso like stor uansett om det er en 5 seter bil eller en varebil? Siden den finnes som begge deler?

Anonymkode: 853c8...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje det er forskjellig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller er de like store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 13.23):

Er Toyota Yaris Verso like stor uansett om det er en 5 seter bil eller en varebil? Siden den finnes som begge deler?

Ekspander  

De er akkurat like store, bare at i varebilen er baksetene plukka ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekumseh79 skrev (På 26.3.2025 den 18.42):

De er akkurat like store, bare at i varebilen er baksetene plukka ut.

Ekspander  

Er den større enn en stasjonsvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 22.06):

Er den større enn en stasjonsvogn?

Ekspander  

Det finnes flere verktøy for å sammenligne ulike biler. carsized.com: automobiledimension.com, https://www.cars.com/research/compare/

Eksempel på sammenligning. (Nå er dette en eldre modell, mulig nyere modeller har andre mål)

https://www.carsized.com/en/cars/compare/toyota-yaris-verso-2003-estate-vs-volkswagen-passat-2005-estate/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt om det var 4 eller 5 europaller oppe på hverandre baki en sånn - med bakdøra lukket. Det er 80 bredt, 120 langt og rundt 80 høyt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha det nevnt, så er jeg ca. 170 høy, og en Yaris Verso varebilregistrert (med skillevegg fra b-stolpen) er den trangeste bilen jeg noensinne har kjørt. Anbefales ikke for høye personer!

Anonymkode: 91fcd...1f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 186 høy og har kjørt samme type bil i mange år, har aldri hatt problemer med sitte høyde noen gang.
Jeg har i dag en 2004 modell med cirka 300.000 km på telleren, det er en diesel og det er fem seter.
På ca 3 minutter, kan du legge ned baksetene under førersetet og passasjersetet, og oppnå faktisk større bagasjerom enn en varebil av samme slag. Jeg tror jeg kan si at det er noe de mest driftssikre blir det noen gang har eid. Men noen luksus er det ikke, dog har den elektrisk vindu foran og selvsagt sentrallås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (På 29.3.2025 den 14.54):

Jeg er 186 høy og har kjørt samme type bil i mange år, har aldri hatt problemer med sitte høyde noen gang.
Jeg har i dag en 2004 modell med cirka 300.000 km på telleren, det er en diesel og det er fem seter.
På ca 3 minutter, kan du legge ned baksetene under førersetet og passasjersetet, og oppnå faktisk større bagasjerom enn en varebil av samme slag. Jeg tror jeg kan si at det er noe de mest driftssikre blir det noen gang har eid. Men noen luksus er det ikke, dog har den elektrisk vindu foran og selvsagt sentrallås.

Ekspander  

Er Toyota Yaris Verso like stor som andre varebiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at Yaris Verso som varebil har et gitter bak framsetene, så er man 186 blir det trangt til beina, og enda værre for passasjer. Jeg er mye kortere, derfor glemte jeg å nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 19.41):

Er Toyota Yaris Verso like stor som andre varebiler?

Ekspander  

Nei ikke som Hiace og liknende, hvis det var det du siktet til. Noen skriver her og undrer den er stor innv. 
Jeg har selv en Land Cruiser 100 og den er ikke i nærheten så stor bak som en Yaris Verso. 

Endret av Einus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...