Gå til innhold

Hvor bør jeg være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bør jeg reise hjem til familien hvor jeg har det trygt og godt og venner nær. Eller bli her hvor jeg har jobb og mange rundt meg, men usikker på om jeg trives?

Anonymkode: 40e08...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skriv +/÷ i to rader og se hvor det blir mest +

Anonymkode: 30ea5...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bør jeg reise hjem til familien hvor jeg har det trygt og godt og venner nær. Eller bli her hvor jeg har jobb og mange rundt meg, men usikker på om jeg trives?

Du bør være der du føler deg elsket. Ingenting kan erstatte det.

Anonymkode: 48985...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kommer an på. Hvor gammel er du? Er det noe du kan jobbe med hjemme. Hvor langt er det hjem? Liker du jobben din nå?

Anonymkode: c4be4...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør være der du selv ønsker å være.

Anonymkode: cae56...5fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kort eller langt sikt? Hva er omstendighetene her, siden det ligger under kropp og helse?

Jeg flyttet fra en jobb jeg likte, på et sted jeg ikke trivdes spesielt godt, og nærmere hjemsted, familie og venner (etter å ha skaffet meg jobb der). Totalt sett en god og riktig avgjørelse for meg (selv on jeg savnet jobben), og en jeg var veldig glad for å ha tatt da jeg ble kronisk syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du bør være der du har det bra. Ut i fra det du skriver så virker det som at det betyr der familien din er. Men så avhenger det jo av jobbmuligheter der, er det realistisk å få seg jobb du vil trives med der? 

Anonymkode: 04d72...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...