AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #1 Del Skrevet i går, 12:57 Hei Jeg har tenkt å sende inn dokumentasjon på 2 års ansiennitet som ikke ble inkludert da jeg begynte i den jobben jeg har nå. Kommunen er arbeidsgiveren min. Jeg må sende ansiennitetskjema til lønnkontoret. Skal man gå opp i lønn automatisk etter at 2 års ansiennitet er godkjent? Hvis ikke, hvordan gjør man det? Anonymkode: 9ea92...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei Jeg har tenkt å sende inn dokumentasjon på 2 års ansiennitet som ikke ble inkludert da jeg begynte i den jobben jeg har nå. Kommunen er arbeidsgiveren min. Jeg må sende ansiennitetskjema til lønnkontoret. Skal man gå opp i lønn automatisk etter at 2 års ansiennitet er godkjent? Hvis ikke, hvordan gjør man det? Anonymkode: 9ea92...602 Kap. 5 her, og har fått inntrykk av at ansiennitet ikke har noe å si for min del. Så det ville vært min første sjekk. Utover det, jeg vet at for en del på kontoret ville ikke to år fra eller til hatt noe å si på lønn, direkte, men kanskje i det lange løp. Det er for mange variabler og for lite informasjon til å kunne svare deg konkret på ditt spørsmål. Anonymkode: 19f03...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei Jeg har tenkt å sende inn dokumentasjon på 2 års ansiennitet som ikke ble inkludert da jeg begynte i den jobben jeg har nå. Kommunen er arbeidsgiveren min. Jeg må sende ansiennitetskjema til lønnkontoret. Skal man gå opp i lønn automatisk etter at 2 års ansiennitet er godkjent? Hvis ikke, hvordan gjør man det? Anonymkode: 9ea92...602 Du må se på ansiennitetstidene i tariffen. I KS stiger du i lønn på 6, 8, 10 og 16 år. Har du 4 år nå vil du stige i lønn. Har du 11 år vil du ikke stige. Anonymkode: b0209...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må se på ansiennitetstidene i tariffen. I KS stiger du i lønn på 6, 8, 10 og 16 år. Har du 4 år nå vil du stige i lønn. Har du 11 år vil du ikke stige. Anonymkode: b0209...af7 Men uansett er det kjekt å få det inn i systemet, for da kan TS stige raskere i lønn 👍🏼 Anonymkode: d755d...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Husk at du også får økt ansiennitet om du har vært i permisjon med barn. Anonymkode: d1ec9...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husk at du også får økt ansiennitet om du har vært i permisjon med barn. Anonymkode: d1ec9...313 Ts her Hva mente du her? Jeg skal ut i fødselspermisjon i et helt år om 1 mnd. Er det det året jeg skal være borte fra jobben som skal telles som ansiennitet? Isåfall hvor mye skal ansienniteten øke med 1år permisjonen ? Anonymkode: 9ea92...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må se på ansiennitetstidene i tariffen. I KS stiger du i lønn på 6, 8, 10 og 16 år. Har du 4 år nå vil du stige i lønn. Har du 11 år vil du ikke stige. Anonymkode: b0209...af7 Ts her Jeg har 4års ansiennitet. Så regner jeg med at ansienniteten min vil stige til 6års. Men hvordan kan jeg vite hvor mye kroner lønnen vil stige? Anonymkode: 9ea92...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ts her Jeg har 4års ansiennitet. Så regner jeg med at ansienniteten min vil stige til 6års. Men hvordan kan jeg vite hvor mye kroner lønnen vil stige? Anonymkode: 9ea92...602 Sjekk tariff. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts her Hva mente du her? Jeg skal ut i fødselspermisjon i et helt år om 1 mnd. Er det det året jeg skal være borte fra jobben som skal telles som ansiennitet? Isåfall hvor mye skal ansienniteten øke med 1år permisjonen ? Anonymkode: 9ea92...602 Tror du får 9 måneder økt ansiennitet etter permisjon. Anonymkode: d1ec9...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekk tariff. Tror du får 9 måneder økt ansiennitet etter permisjon. Anonymkode: d1ec9...313 Takk for svar. Har du en lenke som jeg kan lese om dette? Ts Anonymkode: 9ea92...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Jeg opplevde at dette gikk automatisk etter å ha sendt inn dokumentasjon. Jeg gikk opp 10 lønnstrinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk tariff. Tror du får 9 måneder økt ansiennitet etter permisjon. Anonymkode: d1ec9...313 Angående tariff: det står bare garanti for minstelønn for ansatte med 0, 6, 8, 10 og 16. Er det minstelønnen du refererer til? Ts Anonymkode: 9ea92...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Angående tariff: det står bare garanti for minstelønn for ansatte med 0, 6, 8, 10 og 16. Er det minstelønnen du refererer til? Ts Anonymkode: 9ea92...602 https://www.fagforbundet.no/lonn-og-avtaler/ks/ Du må jo se i tabellen. Hva er årslønnen din, og hvilken utdanning er du lønnet etter? Ufaglært, fagbrev? Master? Så ser du hva lønnen er etter ansienniteten. Anonymkode: d1ec9...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): https://www.fagforbundet.no/lonn-og-avtaler/ks/ Du må jo se i tabellen. Hva er årslønnen din, og hvilken utdanning er du lønnet etter? Ufaglært, fagbrev? Master? Så ser du hva lønnen er etter ansienniteten. Anonymkode: d1ec9...313 Takk for svar! Skjønner nå bedre. Anonymkode: 9ea92...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Her hos oss er det de med lavest ansiennitet som tjener best. Vi som har jobbet lenge blir utkonkurrert på lønn av nyutdannede, nyansatte som lokkes med høy lønn i stillingsutlysningene. Hvis du er inne i ti års-stigen, ville jeg passet på å ikke be om å få inkludert de to år med ekstra ansiennitet før du vet helt sikkert at det fører med seg mer lønn. Ellers vil du kanskje forkorte de ti årene med automatiske opprykk med to år. Anonymkode: 756cd...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå