AnonymBruker Skrevet i går, 12:38 #1 Del Skrevet i går, 12:38 Aldri vært borti så lang faste før! Hvordan klare det best mulig? Ser for meg det blir tortur….. er så dårlig på å håndtere lavt blodsukker,og sliter en del med hodepine og migrene.. Skal kun drikke klare væsker og buljong… Skal også reise 3 timer med buss dagen etterpå til operasjonsstedet! Alle tips mottas med takk… får ikke lov å drikke noe eller innta tyggis engang etter klokken 6 operasjonsdagen så ser for meg den bussturen blir lite hyggelig…. Anonymkode: af372...96c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #2 Del Skrevet i går, 12:40 Når du er forbredt på det går det overaskende fint. Å kunne drikke hjelper mye. Anonymkode: 3527d...6b5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #3 Del Skrevet i går, 12:44 Kylling... Anonymkode: 2b5f6...b7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:51 #4 Del Skrevet i går, 12:51 Da får du bare regne med hodepine, sånn er det bsre noen ganger. Tortur ? Hvor lav terskel har du for å holde ut ting. Ha headset med musikk, bok, film på telefon (headset) Bare aksepter at det er dritt uten å gjøre noe større av det. Spis mat som holder lenge og unngå mye sukker som siste måltider. Anonymkode: f7625...cdd 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #5 Del Skrevet i går, 12:53 Du får drikke, det kommer til å gå fint Vært (uplanlagt) fastende i 2 døgn, uten å kunne drikke engang, da en undersøkelse jeg var fastende til utviklet seg til forflytning til større sykehus og operasjon dagen etter. Gikk det også. Anonymkode: 5240d...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #6 Del Skrevet i går, 12:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da får du bare regne med hodepine, sånn er det bsre noen ganger. Tortur ? Hvor lav terskel har du for å holde ut ting. Ha headset med musikk, bok, film på telefon (headset) Bare aksepter at det er dritt uten å gjøre noe større av det. Spis mat som holder lenge og unngå mye sukker som siste måltider. Anonymkode: f7625...cdd Det er ikke nødvendigvis lurt nei. Når du skal faste så lenge vil de nok helst ikke at det skal ligge mat i tarmene heller. Anonymkode: 5240d...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #7 Del Skrevet i går, 12:56 Det kommer til å gå helt fint! Om det å være borte fra mat i ett døgn er tortur... Får du håpe det ikke blir 3 verdenskrig altså.. .For hjelpes. Drikk ett stort glass vann hver gang du kjenner på sult om du synes det er så grusomt. Anonymkode: fc052...ef4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 #8 Del Skrevet i går, 12:59 Det går helt fint. Litt ukomfortabelt kanskje, men ikke tortur! Litt hodepine tåler man et døgn (og ja, jeg har migrene selv). Jeg regner med at operasjonen er nødvendig for at noe skal bli bedre for deg. Da er det bare å ha det i fokus, og å drikke mye (og fly mye på do ) Det er et døgn/halvannet i løpet av ditt liv. Det er faktisk ikke noe problem, selv om det ikke er komfortabelt sånn som du er vant til! Anonymkode: 737cf...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 #9 Del Skrevet i går, 12:59 Buljong kan du leve lenge på. Anonymkode: b1761...76e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:05 #10 Del Skrevet i går, 13:05 Tortur? Nå får du gi deg. Helt seriøst, skjerp deg, menneske. Blir flau over hvor veike noen voksne folk er. Det er snakk om 24 timer, ikke en uke! Drikk vann og buljong og stå i det! Verre er det faktisk ikke. Man kan overleve rundt tre uker uten mat, tenk på det, du. Kroppen din har bare godt av en pause fra å spise. Anonymkode: bc5eb...0b4 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #11 Del Skrevet i går, 13:06 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis lurt nei. Når du skal faste så lenge vil de nok helst ikke at det skal ligge mat i tarmene heller. Anonymkode: 5240d...e5c Men det er jo nettopp derfor fasten er så lang, for å sikre at alt er gjennom systemet. Anonymkode: 3527d...6b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #12 Del Skrevet i går, 13:12 Tortur? Det var litt dramatisk Anonymkode: 3c0d3...81f 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:23 #13 Del Skrevet i går, 13:23 Det går fint. Drikk vann når du er sulten. Jeg har selv fastet helt frivillig i 3 dager. Gikk kjempefint og man føler seg ganske bra etter hvert. Anonymkode: 39660...8d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #14 Del Skrevet i går, 13:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det går fint. Drikk vann når du er sulten. Jeg har selv fastet helt frivillig i 3 dager. Gikk kjempefint og man føler seg ganske bra etter hvert. Anonymkode: 39660...8d9 Så bra å høre Takk for svar, regner med det skal gå fint. Gruer meg bare litt Anonymkode: af372...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:34 #15 Del Skrevet i går, 13:34 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Aldri vært borti så lang faste før! Hvordan klare det best mulig? Ser for meg det blir tortur….. er så dårlig på å håndtere lavt blodsukker,og sliter en del med hodepine og migrene.. Skal kun drikke klare væsker og buljong… Skal også reise 3 timer med buss dagen etterpå til operasjonsstedet! Alle tips mottas med takk… får ikke lov å drikke noe eller innta tyggis engang etter klokken 6 operasjonsdagen så ser for meg den bussturen blir lite hyggelig…. Anonymkode: af372...96c Mulig å overnatte på sykehuset? faste 24timer er lenge om du skal fungere det døgnet og buss i 3timer(spesielt om du bli bilsyk). Drikk vann og prøv å ha en rolig da ihvertfall. Pleier å spise middag tidlig og sen frokost så vant til 16timer -/+. Men uansett lenge med 24timer,spesielt om du ikke faster til vanlig! Anonymkode: 73396...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:35 #16 Del Skrevet i går, 13:35 Det går helt fint. Og du vet jo at det er for en begrenset periode. Det gjør det lettere synes jeg. Spis et lett måltid som siste måltid og drikk buljong og mettende smoothie. (Ikke sånne du kjøper i butikk. Lag selv) Anonymkode: 00967...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:35 #17 Del Skrevet i går, 13:35 Har operert før og kunne ikke spise. Drakk vann i 1-2uker flr jeg begynte forsiktig med yoghurt osv. Kroppen klarer det men du blir sliten. Men vann er viktig! Anonymkode: 73396...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:37 #18 Del Skrevet i går, 13:37 Tortur? Jeg faster jevnlig 24 timer bare for helseeffektene jeg. Egentlig ganske umerkelig å faste i 24 timer. Tro meg, du kommer til å overleve. Drikk masse, dehydrering må unngås. Hjelper også mot hodepine. Og når du kan drikke buljong...så er du ikke en gang fastende per definisjon. Så blodsukkeret ditt vil klare seg helt fint. Faste = ingenting som påvirker blodsukkeret ditt eller gir kroppen tilgang på karbohydrater. Så denne sykehusfasten er vel bare for å ikke ha mat i magen. Kos deg med buljongen Men fastende jo ikke - egentlig. Anonymkode: de153...c06 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #19 Del Skrevet i går, 13:38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det går helt fint. Og du vet jo at det er for en begrenset periode. Det gjør det lettere synes jeg. Spis et lett måltid som siste måltid og drikk buljong og mettende smoothie. (Ikke sånne du kjøper i butikk. Lag selv) Anonymkode: 00967...9ce Får ikke lov å drikke smoothie Anonymkode: af372...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #20 Del Skrevet i går, 13:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tortur? Jeg faster jevnlig 24 timer bare for helseeffektene jeg. Egentlig ganske umerkelig å faste i 24 timer. Tro meg, du kommer til å overleve. Drikk masse, dehydrering må unngås. Hjelper også mot hodepine. Og når du kan drikke buljong...så er du ikke en gang fastende per definisjon. Så blodsukkeret ditt vil klare seg helt fint. Faste = ingenting som påvirker blodsukkeret ditt eller gir kroppen tilgang på karbohydrater. Så denne sykehusfasten er vel bare for å ikke ha mat i magen. Kos deg med buljongen Men fastende jo ikke - egentlig. Anonymkode: de153...c06 Jeg vet jeg kommer til å overleve og jeg er ikke vant til å faste så for meg! Er det ikke like OK som for deg.. Men det går sikkert fint, får kose meg med drikke Anonymkode: af372...96c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå