AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars De fleste sofaer som selges nå er lavere enn standard, og har ikke ben. Jeg synes disse er veldig fine, men hvordan er de å sitte i? Vi har sofa i tv-stuen som vi er fornøyd med, så sofaen vi skal kjøpe nå er mer til når vi har besøk o.l. Den skal kombineres med to stoler. Vil det fungere til formålet? Og vil det se rart ut ha sånn type sofa i en del av stuen, og høyere sofa i en annen? Anonymkode: ac5f3...88a
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Forskjellig. Noen er gode å sitte i, men de er utrolig irriterende å sette seg i og reise seg opp fra! Eldre mennesker kan også slite med det. Anonymkode: c5d10...31d
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Fantastisk for å slenge seg ned i. Håpløse til sitte pent i når en har besøk. Et mareritt for de som sliter med at kroppen ikke er like sprek som den en gang var. Anonymkode: 88916...3e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Kjøper du en lav sofa så sørg for å velge en modell du kan kjøpe høyere føtter til siden, om du skulle ombestemme deg. Har akkurat skiftet ben på min sofa, så den ble høyere. Min erfaring er at lav sofa til type kaffebesøk, hvor vi har litt servering i stua så funka det dårlig. Især eldre i familien sleit og satt ikke godt. Anonymkode: f00db...85b 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Tusen takk alle, da blir det ikke det! Anonymkode: ac5f3...88a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå