AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Jeg vet ikke hvor bevisst det er, men vi har ulike roller som innebærer spesifikke arbeidsoppgaver og så roterer vi på rollene, som bør være relativt rettferdig fordelt. De siste par månedene har jeg fått den verste rollen tre dager i uka omtrent hver eneste uke. Denne uken toppet det seg med fire dager, da tok jeg kontakt med han som setter opp dette. Svarer bare halvveis og vet ikke om han vil omgjøre noe. Vi er to stykker som jobber fem dager i uka og én som jobber to dager i uka. Den som jobber to dager i uka har halvparten av dagene på hver av de to hovedrollene, jeg får vanligvis tre dager i den verste rollen og så får sistemann 1-2 i uka (1 denne uka). Hva tenker folk som setter det opp slik? Jeg tenker jo nå at jeg får ta det mer med ro på jobben som følge av dette, gjøre ting langsommere, bare late som at jeg jobber, utføre visse arbeidsoppgaver i et mindre omfang og så kommer jeg også til å snike inn kommentarer om dette, særlig når de andre klager de dagene de har den verste rollen. Anonymkode: 1a354...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Sett opp en oversikt over hvordan dette har vært fordelt de siste 4 månedene. Du må vise svart på hvitt hvordan ting ligger an. I etterkant av møtet skriver du et kort referat og sender til han som setter opp vaktene så du har et skriftlig bevis. Legg på HR på den eposten hvis dere har HR avdeling. Anonymkode: 94aa3...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sett opp en oversikt over hvordan dette har vært fordelt de siste 4 månedene. Du må vise svart på hvitt hvordan ting ligger an. I etterkant av møtet skriver du et kort referat og sender til han som setter opp vaktene så du har et skriftlig bevis. Legg på HR på den eposten hvis dere har HR avdeling. Anonymkode: 94aa3...0cc Selvsagt fristende, men jeg vil ikke skape for mye drama og jeg har planer om å skaffe ny jobb i år. Jeg må nok bare bite tennene sammen og som nevnt ta det mer piano på jobb. Hvis jeg blir konfrontert får jeg si som sant er, man kan ikke forvente at jeg skal stå på som en duracell-kanin med denne åpenbare skjevfordelingen. Anonymkode: 1a354...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå