AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Hvis man ser vekk fra det kulturelle (og religiøse) aspektet, er menn fra midt-østen, pakistan, øst europa osv. mer attraktive på et animalistisk nivå for kvinner? De er ofte mer macho/maskuline i fremtoningen. Har overdreven feminisme ødelagt maskuliniteten til oss fra vest europa? Anonymkode: becec...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Ikke for meg ihvertfall, liker ikke macho menn. Anonymkode: 45193...39e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Nei spar meg. Orker ikke en mann med så skjør maskulinitet at de de føler de mister den av å ha evnen til å være et menneske, ta i et tak i hjemmet, støtte helt fundamentalt grunnleggende likestilling mellom kjønnene. Rett og slett være et helt menneske med feminine og maskuline egenskaper. Det er en mannemann for meg, en som baker brød, skifter bleier på barna, bidrar hjemme, er lojal, trofast, kjærlig. En mann en kan ha en god kommunikasjon med. Noe "ugg ugg, jeg er så mandig, jeg er alfa, penisen min forteller meg at jeg kan ikke lage mat, jeg vet ikke hva følelser er, ugg ugg, jeg mann, du dame, jeg jobbe, du lage mat" har aldri vært attraktivt for meg. Anonymkode: 1d695...b0e 4 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Tja. Det finnes personlighetstrekk som er mer populære enn andre. Feks ekstroversjon. Det betyr ikke at det er umulig å få seg kjæreste som introvert. For noen er det også attraktivt i seg selv. Anonymkode: 46b04...8a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Kan nesten ikke tenke meg noe mindre attraktivt enn menn fra Midtøsten. Anonymkode: 8f111...9ed 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Akkurat hvor i verden menn er mest maskuline, er vel et definisjonsspørsmål. Norske menn er i snitt ganske høye, kraftige og handy, for eksempel, og noen oppfatter det å være stor+ introversjon som super-maskulint, "the strong silent type". Anonymkode: 46b04...8a6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Kjæresten min finnes ikke macho 😅 Jeg har aldri trukket mot menn som beskriver seg selv som "alfamann" og skal fremstå macho og tøff. Skikkelig turnoff og er en fasade de gjemmer seg bak fordi de er redd og usikre. Anonymkode: 29f88...7c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Absolutt ikke, turnoff som faen med menn som er bevisst opptatt av å være macho🤮 Anonymkode: 3e2fa...6e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Ikke macho som nedsettende mot alt ikke mannlig. Derimot selvsikker og ekstrovert dersom ikke overlegen er sjarmerende. Jeg misliker også sterkt menn fra Midtøsten, Hellas pga hvordan de ser på kvinner. Anonymkode: f2377...b5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Jeg ville hatt en skikkelig definisjon på hva man mener med macho/maskulin før jeg svarer. Jeg liker menn, og jeg liker også menn som oppfører seg og ser ut som menn. Jeg har imidlertid lest tråder der det med macho/maskulin virker å menes bøllete og egoistisk med aggressive og voldelige tendenser. DET liker jeg absolutt ikke. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvis man ser vekk fra det kulturelle (og religiøse) aspektet, er menn fra midt-østen, pakistan, øst europa osv. mer attraktive på et animalistisk nivå for kvinner? De er ofte mer macho/maskuline i fremtoningen. Har overdreven feminisme ødelagt maskuliniteten til oss fra vest europa? Anonymkode: becec...690 Jeg synes menn er blitt mindre mandige. Jeg finner overhodet ikke mann med mopp eller i klesvasken attraktiv. Det er faktiskt litt turnoff for meg. Menn fra Midtøsten, Pakistan, Øst-Europa er for meg mer attraktive rent utseendemessig. Eller, ikke pakistanere generelt, de er ikke så mandige synes jeg. Desverre, så fungerer ikke samliv med disse så godt,kulturelt sett. Mye er bra, men det blir likevel noe primitivt for oss vestlige damer. Mye er bra, men mye er også totalt kræsj. En skal ikke undervurdere hvor dypt kulturforskjellene sitter. Dog er de flinke å kurtisere, være romantiske og male store følelser i starten. De samme følelsene kan være like store når forholdet er etablert, men like stort sinne er ikke like attraktivt. Samme er det vel med kvinner, vi er blitt mer maskuline, derav menn som liker mer feminine og medgjørlige damer fra andre land. Anonymkode: 95189...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Han trenger ikke å være macho, men han må ha et ønske om å beskytte meg. Det er det som gjør at jeg føler meg elsket. Anonymkode: cbea6...327 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Macho menn er noe av det siste jeg kunne tenke meg, liker menn som tørr å vise at de kan være sårbare og ikke bare tøffe og maskuline. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): De er ofte mer macho/maskuline i fremtoningen halvgamle arabere med bart og skinnjakke 🥰 Anonymkode: 6d41d...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Jeg liker kunstneriske og androgyne menn. David Bowie, Johnny Depp og Christopher Walken liksom. Hjemme er det jeg som reparerer skapdører, renser sluk og pusser opp. Anonymkode: 0a043...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): halvgamle arabere med bart og skinnjakke 🥰 Anonymkode: 6d41d...a29 Hvor gamle er halvgamle, og er du halvgammel araberdame selv? Anonymkode: becec...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis man ser vekk fra det kulturelle (og religiøse) aspektet, er menn fra midt-østen, pakistan, øst europa osv. mer attraktive på et animalistisk nivå for kvinner? Anonymkode: becec...690 På ingen måte for min del😅. Helt ærlig, så syntes jeg øst europeiske menn og menn fra Midtøsten og Pakistan er helt uinteressant. Appellerer bare ikke til meg… sorry🙈 Anonymkode: 07ac9...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis man ser vekk fra det kulturelle (og religiøse) aspektet, er menn fra midt-østen, pakistan, øst europa osv. mer attraktive på et animalistisk nivå for kvinner? De er ofte mer macho/maskuline i fremtoningen. Har overdreven feminisme ødelagt maskuliniteten til oss fra vest europa? Anonymkode: becec...690 Ja. Øst europeiske menn🥰 Holder dører, kjøper roser og kler seg fint . Gjerne frakker , skinnjakker osv. Lukter godt av aftershave. Her er nordmenn slappe. Mye allværsjakker og lite penklær. Anonymkode: e770a...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Ikke for meg, mennene du beskriver der ts er for små for min smak, dessuten liker jeg verken svart hår, mye hårvekst eller brune øyne (ja, jeg er seriøs). Anonymkode: 29279...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes menn er blitt mindre mandige. Jeg finner overhodet ikke mann med mopp eller i klesvasken attraktiv. Det er faktiskt litt turnoff for meg. Anonymkode: 95189...7db Husarbeid er ikke sexy uansett hvem som gjør det. Men det er sexy med en mann som bidrar til å få ting unna og ikke er en lat baby. Anonymkode: 46b04...8a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå