AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei! Vurderer å refinanisere deler av boliglånet, slik at jeg har største delen av boliglånet i SPK og resterende i DNB. SPK har jo som regel gustig(st) rente, men de er veldig treige på å sette opp/ned renten. Siden vi nå tror at renten etterhvert skal ned, vil dette føre til at det også er etterslep på noen måneder på nedjustering som plutselig kan gjøre boliglånet mitt dyrere i SPK enn DNB. Ville dere ha ventet med å søke? Til sammenligning har SPK rente på 5,175 nå, mens jeg har 5,34 i DNB. Anonymkode: b3449...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Hvor lenge antar du at dnb kommer til å ha lavere rente enn spk? Dnb har jo allerede gått ut å sagt at de ikke tror på rentekutt nå. Jeg skjønner ikke helt poenget med å være motvillige til å potensielt betale noe høyere rente til spk hvis det blir rentekutt i år, men så mye velvilje til å betale høyere rente til dnb...? Jeg hadde flyttet alt til spk, for å få gunstigere rente.... Anonymkode: 40be4...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå