AnonymBruker Skrevet 20. mars #61 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): En orange, luftig kjole. Solbrun hud. Lyst hår. Smykker i gull. En av mine favorittkombinasjoner om sommeren. Anonymkode: b4589...159 Jeg klarer bare ikke skjønne det men jeg virkelig hater fargen. Det er så gale at jeg helt uten å tenke videre over det tenker «stakkars deg» om jeg ser noen gå i oransje. Det er helt teit, i know men jeg bare syns fargen er horribel. Så en dame som handlet på Kiwi her om dagen i oransje ullkåpe, jeg ble helt satt ut og når jeg kom ut i bilen sa samboeren «har du sett noen gå med oransje nå? Du ser oppriktig oppskaket ut» 😆🙊 Anonymkode: c59c8...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #62 Del Skrevet 20. mars Bruker aldri orange, neonfarger, burgunder, olivengrønn eller veldig kalde farger. Ingen av de fargene kler meg, så det holder jeg meg unna. Anonymkode: 2e0b5...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 20. mars #63 Del Skrevet 20. mars Hvitt... syns jeg ikke kler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #64 Del Skrevet 20. mars Lilla Anonymkode: 72e08...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21. mars #65 Del Skrevet 21. mars Brunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #66 Del Skrevet 21. mars Bruker egentlig alle farger, men er ikke så glad i neon-versjonene kanskje 😅 Det eneste jeg aldri kler meg i er dyreprint, som leopard, sebra osv. Anonymkode: 2b2b8...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #67 Del Skrevet 21. mars Lilla og gul. Jeg liker gul og har noen gule klær, men gult gjør noe med ansiktsfargen min. Synd. For gult er fint. Anonymkode: bea7c...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #68 Del Skrevet 21. mars Neon er det ingen som kler. Inkludert meg. Synes også gulbrun og grønnbrun i enkelte nyanser bare ser ut som oppkast og diare og kler seriøst ingen. Må isåfall være i et luksuriøst stoff på en med nydelig mulatthud. Dessverre er det mer foretrukket av bleike folk og gjør at de ser syke ut. Anonymkode: d07bd...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 21. mars #69 Del Skrevet 21. mars Grå er en farge som ikke er kledelig på meg, bruker ikke noe særlig pastellfarger når de går mot rosa og lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #70 Del Skrevet 22. mars Svart kan jeg ikke bruke. Ellers er jeg ikke så glad i farger, liker best når alle klær kan brukes sammen, og da må fargene begrenses. Men liker jordfarger og nøytraler. Har aldri hatt en rødt eller oransje plagg. Gult er heller ikke min farge. Anonymkode: 53ca6...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #71 Del Skrevet 22. mars Gult, oransje, rosa og rødt ("julerødt") er farger jeg aldri bruker. Kan bruke mørkerødt/plommerødt. Bruker mest marine, petroleum, grått, svart og hvitt. Kleskoden på jobb er svart eller marine overdel med firmalogo og svarte eller mørkegrå bukser, noe som passer meg perfekt. Anonymkode: be853...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #72 Del Skrevet 22. mars Gult, beige, brunt er farger jeg ALDRI går med. Anonymkode: 2e887...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 22. mars #73 Del Skrevet 22. mars Gult , neon, oransj, rød, .. Jeg liker "skandi" farger( hvit, beige, svart, grå , armygrønn , armyblå) Jeg vet jeg kler pastellfarger ( når jeg er brun i huset om sommeren) men føler meg fjasete i babyrosa og lys turkis 😄 Liker nesten alle farger - kan være kult på de som kler de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 22. mars #74 Del Skrevet 22. mars Elsker alle farger og nyanser og kan finne på å gå i hva som helst, men ikke sølv- og gullfarget (i den grad det kan kalles farger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet lørdag kl 06:34 #75 Del Skrevet lørdag kl 06:34 Jeg går aldri i beige, rosa eller lilla. Liker ikke disse fargene på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet lørdag kl 09:42 #76 Del Skrevet lørdag kl 09:42 Brun og beige er farger jeg stort sett aldri bruker. Bruker derimot ofte plagg i lilla, gult og rosa, som mange tydeligvis misliker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet lørdag kl 09:46 #77 Del Skrevet lørdag kl 09:46 Sånn knall rosa går jeg aldri med. Syns ikke det er fint på noen.. Aldeles ikke på meg. Kun den fargen jeg unngår, samt leopard mønster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet lørdag kl 09:56 #78 Del Skrevet lørdag kl 09:56 Fersken vasker meg ut, så den fargen finnes ikke i skapet. Rødt, gult og oransje går jeg heller ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet lørdag kl 10:26 #79 Del Skrevet lørdag kl 10:26 Beige, brunt og grått. Jeg ser død ut i disse fargene. Kan bruke kritthvitt i bluser, men må da bryte opp med andre farger opp mot ansiktet, for eksempel øreringer i en farge som er mer riktig til meg. Pudderrosa og andre beslektede farger får meg til å se syk ut. I tillegg har jeg vondt for enkelte nyanser av blått, men det er ikke nødvendigvis fordi jeg ikke kler det, mer fordi blått er en farge jeg ikke er spesielt glad i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet lørdag kl 10:32 #80 Del Skrevet lørdag kl 10:32 Tror jeg har plagg i de fleste farger, men jeg unngår de kraftige nyansene. Eneste jeg kan komme på i farten er kanskje rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå