Gå til innhold

Hvilke farger går du aldri med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En orange, luftig kjole. Solbrun hud. Lyst hår. Smykker i gull. En av mine favorittkombinasjoner om sommeren. 

Anonymkode: b4589...159

Jeg klarer bare ikke skjønne det men jeg virkelig hater fargen. Det er så gale at jeg helt uten å tenke videre over det tenker «stakkars deg» om jeg ser noen gå i oransje. Det er helt teit, i know men jeg bare syns fargen er horribel. 

Så en dame som handlet på Kiwi her om dagen i oransje ullkåpe, jeg ble helt satt ut og når jeg kom ut i bilen sa samboeren «har du sett noen gå med oransje nå? Du ser oppriktig oppskaket ut» 😆🙊 

Anonymkode: c59c8...c19

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker aldri orange, neonfarger, burgunder, olivengrønn eller veldig kalde farger. Ingen av de fargene kler meg, så det holder jeg meg unna. 

Anonymkode: 2e0b5...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lilla

Anonymkode: 72e08...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker egentlig alle farger, men er ikke så glad i neon-versjonene kanskje 😅 Det eneste jeg aldri kler meg i er dyreprint, som leopard, sebra osv.

Anonymkode: 2b2b8...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lilla og gul.

Jeg liker gul og har noen gule klær, men gult gjør noe med ansiktsfargen min. Synd. For gult er fint. 

Anonymkode: bea7c...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neon er det ingen som kler. Inkludert meg. 

Synes også gulbrun og grønnbrun i enkelte nyanser bare ser ut som oppkast og diare og kler seriøst ingen. Må isåfall være i et luksuriøst stoff på en med nydelig mulatthud. Dessverre er det mer foretrukket av bleike folk og gjør at de ser syke ut. 

Brun.jpg

28643_Diverse_Sennepsgul_-_Softshell_1.png

Anonymkode: d07bd...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå er en farge som ikke er kledelig på meg, bruker ikke noe særlig pastellfarger når de går mot rosa og lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svart kan jeg ikke bruke. Ellers er jeg ikke så glad i farger, liker best når alle klær kan brukes sammen, og da må fargene begrenses. Men liker jordfarger og nøytraler. Har aldri hatt en rødt eller oransje plagg. Gult er heller ikke min farge. 

Anonymkode: 53ca6...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gult, oransje, rosa og rødt ("julerødt") er farger jeg aldri bruker. Kan bruke mørkerødt/plommerødt. Bruker mest marine, petroleum, grått, svart og hvitt.

Kleskoden på jobb er svart eller marine overdel med firmalogo og svarte eller mørkegrå bukser, noe som passer meg perfekt.

Anonymkode: be853...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gult, beige, brunt er farger jeg ALDRI går med. 

Anonymkode: 2e887...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult , neon, oransj, rød, ..

Jeg liker "skandi"  farger( hvit, beige, svart, grå , armygrønn , armyblå)

Jeg vet jeg kler pastellfarger  ( når jeg er brun i huset om sommeren) men føler meg fjasete i babyrosa og lys turkis 😄

Liker nesten alle farger - kan være  kult på de som kler de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker alle farger og nyanser og kan finne på å gå i hva som helst, men ikke sølv- og gullfarget (i den grad det kan kalles farger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun og beige er farger jeg stort sett aldri bruker. 

Bruker derimot ofte plagg i lilla, gult og rosa, som mange tydeligvis misliker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn knall rosa går jeg aldri med. Syns ikke det er fint på noen.. Aldeles ikke på meg. Kun den fargen jeg unngår, samt leopard mønster.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersken vasker meg ut, så den fargen finnes ikke i skapet. Rødt, gult og oransje går jeg heller ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beige, brunt og grått. Jeg ser død ut i disse fargene. Kan bruke kritthvitt i bluser, men må da bryte opp med andre farger opp mot ansiktet, for eksempel øreringer i en farge som er mer riktig til meg. Pudderrosa og andre beslektede farger får meg til å se syk ut. I tillegg har jeg vondt for enkelte nyanser av blått, men det er ikke nødvendigvis fordi jeg ikke kler det, mer fordi blått er en farge jeg ikke er spesielt glad i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har plagg i de fleste farger, men jeg unngår de kraftige nyansene. Eneste jeg kan komme på i farten er kanskje rosa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...