Perle Skrevet 20. mars #41 Del Skrevet 20. mars Rustfarger, bronse, neon. Liker farger, men men tonen må være kald 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. mars #42 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Oransje. Kan virkelig ikke fordra den grusomme fargen. Helt uforståelig for meg at noen syns den er fin 😅 Anonymkode: c59c8...c19 Jeg likte ikke oransje tidligere, men nå er det en farge jeg liker godt. Den får mine blå øyne til å poppe veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 20. mars #43 Del Skrevet 20. mars Svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #44 Del Skrevet 20. mars Sennepsgul, oransje, hudfarget og fersken er en frukt Anonymkode: 8646a...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. mars #45 Del Skrevet 20. mars Gul, sennepsgul, rosa, oransje, pastellfarger, metalliske farger minus kobber, neonfarger og knallblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. mars #46 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Rosa, orange og neon farger. Du? Anonymkode: 9fe9b...181 lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 20. mars #47 Del Skrevet 20. mars Så og si alle farger, kanskje utenom gul. Veldig glad i grønn i så og si alle nyanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars #48 Del Skrevet 20. mars Sterke farger, med unntak av rødt. Neonfarger. Alle nyanser av lilla og fiolett. Høstfarger som mosegrønt, sennepsgult og rustbrunt. Ikke så glad i blått med unntak av jeansblå og lys aqua. Trives best i nøytrale farger som sort, hvit/offwhite, kjølig beige, kitt, koksgrå, sort og khakigrønn. Kan også bruke lys, varm rosa, korallrød (om sommeren), lys gul og salviegrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 20. mars #49 Del Skrevet 20. mars Liker ikke pasteller, spesielt ikke lys rosa, lyseblå eller lysegul. Kan gå med mørk rosa, mørk blå og mer sennepsgul farge, men ikke de helt lyse. Går også lite med hvitt, bortsett fra bluser/skjorter, men det er mest fordi jeg synes hvite klær blir så fort flekkete. Foretrekker generelt mørke klær over lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #50 Del Skrevet 20. mars Grått, beige, orange, rosa, pasteller, neonfarger. Anonymkode: 5cf17...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #51 Del Skrevet 20. mars Beige, grå og mørkeblå i overdeler. Ser ut som om jeg er døden nær med d fargene mot ansiktet. Anonymkode: 448bf...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #52 Del Skrevet 20. mars Pastell og neon/kraftige farger. Rett og slett fordi jeg ikke passer det. Det kan se veldig fint ut på andre. Anonymkode: f0a13...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. mars #53 Del Skrevet 20. mars Bruker ikke hvitt, grått, beige, brunt og helt lyse pasteller. Liker best klare sterke farger, særlig juvelfarger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #54 Del Skrevet 20. mars rosa, lilla, grått og marineblått Anonymkode: d59a9...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. mars #55 Del Skrevet 20. mars Beige, rustrødt, orange, rødt, sennepsgult, gressgrønt, neonfarger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. mars #56 Del Skrevet 20. mars Svart sjeldan. Krittkvit. Grått. Marineblått. Kalde rosafargar. Eplegrøn. Lilla. Lyseblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #57 Del Skrevet 20. mars Sennepsgul. Lilla. Rosa. Mann Anonymkode: c8dd4...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 20. mars #58 Del Skrevet 20. mars Jeg bruker ikke gult, blått, turkis, beige, brunt og grått da dette er farger jeg ikke kler. Bruker heller ikke hvitt uten at det er bunnfarge for mønstrede plagg. Svart kun i yttertøy. Bruker heller ikke pastellfarger da det ikke er fint til meg. Jeg bruker alle nyanser av rødt, burgunder, oransje, korall/fersken, mørkerosa, noen varianter av lilla samt mørkere grønnfarger som f.eks militærgrønn og olivengrønn. Dette fordi disse fargene harmonerer best med mine egne farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 20. mars #59 Del Skrevet 20. mars Lilla, oransje og grønt er ikke skjønt (på meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 20. mars #60 Del Skrevet 20. mars Beige. Føler meg utvasket og det er en virkelig stygg farge. Lite neonfarger og pasteller. Jeg liker best klare og dype farger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå