AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Er det mulig å elske noen og ønske å leve sammen med en person og samtidig være utro (gjentatte ganger)? Han sendte melding til meg på kvelden og skrev at han elsket meg og savnet meg. Samme kveld hadde han sex med ei annen dame… Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal kunne stole på det han skriver og sier når handlingene har vist noe annet? Ønsker svar som kanskje kan forklare meg hvordan man kan elske noen og samtidig svikte noen så mye på samme tid. Jeg klarer ikke forstå dette selv… Anonymkode: 63eb5...940 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Ord som ikke matcher med handling kalles manipulasjon. Anonymkode: b3501...575 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Tja. Kanskje et viktigere spørsmål enn kjærlighet, er respekt og å kunne oppføre seg. Om man tenker på det som et vennskap, hva hadde du tålt av en venn som ikke var lojal? Anonymkode: 69226...fda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars vel, han KAN elske deg og ville være med deg men om dere IKKE er i en relasjon er han pr definisjon fri til å ligge med hvemsomhelst.. Anonymkode: 326cd...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Relasjonen var absolutt der. Vi var/er gift… Anonymkode: 63eb5...940 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Han elsker deg ikke og han respekterer deg ikke. Anonymkode: b3501...575 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Spiller det noen rolle? Vil du virkelig ha en som er utro? Anonymkode: 8446a...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars Det handler ikke om hva jeg ønsker videre, men ønske om å forstå personen bak handlingen. Kan man virkelig elske noen og samtidig svikte/såre noen på denne måten? Anonymkode: 63eb5...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler ikke om hva jeg ønsker videre, men ønske om å forstå personen bak handlingen. Kan man virkelig elske noen og samtidig svikte/såre noen på denne måten? Anonymkode: 63eb5...940 Nei. Denne var enkel å svare på Anonymkode: 809a8...647 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars Et menneske kan si hva som helst uten å mene det selv om de innbiller seg det. Handling er det som betyr noe TS ❤️ Anonymkode: a855e...b1a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det handler ikke om hva jeg ønsker videre, men ønske om å forstå personen bak handlingen. Kan man virkelig elske noen og samtidig svikte/såre noen på denne måten? Anonymkode: 63eb5...940 Jeg tror kanskje man kan elske noen og likevel gjøre dette, men jeg tror ikke det er noen sjanse for at det ikke skjer igjen. Man kan både elske noen og være en drittsekk, og jeg tror det er det du har her. Han respekterer deg ikke, og han kommer til å fortsette å behandle deg som søppel. Så er det opp til deg å vurdere om du synes det er greit, hvis han også elsker deg. Anonymkode: 04e75...859 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars Ord er ord, men handling sier noe om ordenes virkelige betydning Føler sårt med deg, og du fortjener langt bedre enn en utro mann❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det handler ikke om hva jeg ønsker videre, men ønske om å forstå personen bak handlingen. Kan man virkelig elske noen og samtidig svikte/såre noen på denne måten? Anonymkode: 63eb5...940 Det er mulig å være på måter man ikke står inne for. Feks om man er en impulsiv person som ikke klarte å overse en fristelse. Men du sier at det har skjedd gjentatte ganger...da er man kanskje ikke interessert i å oppføre seg bedre, heller. Vi er jo ikke inni hans hode, så det blir å gjette ut fra oppførsel. Hva hadde han følt om du var utro, tror du? Anonymkode: 69226...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det handler ikke om hva jeg ønsker videre, men ønske om å forstå personen bak handlingen. Kan man virkelig elske noen og samtidig svikte/såre noen på denne måten? Anonymkode: 63eb5...940 Nei man elsker ikke en person man bevisst sårer gang på gang. Anonymkode: 8446a...201 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei man elsker ikke en person man bevisst sårer gang på gang. Anonymkode: 8446a...201 * Og svikter Anonymkode: 8446a...201 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars Der er IKKE kjærlighet å med viten og vilje såre ett annet menneske! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars Nei, man sårer ikke den man elsker Anonymkode: 734f0...74e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det mulig å elske noen og ønske å leve sammen med en person og samtidig være utro (gjentatte ganger)? Han sendte melding til meg på kvelden og skrev at han elsket meg og savnet meg. Samme kveld hadde han sex med ei annen dame… Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal kunne stole på det han skriver og sier når handlingene har vist noe annet? Ønsker svar som kanskje kan forklare meg hvordan man kan elske noen og samtidig svikte noen så mye på samme tid. Jeg klarer ikke forstå dette selv… Anonymkode: 63eb5...940 Det er mulig. Spørsmålet er om det er den type kjærlighet du vil ha? Virker som dere har ulike behov. Ikke alle mennesker er monogame, men å gå bak ryggen på den man påstår man elsker er ikke det jeg vil kalle for en sunn kjærlighet. Kjærlighet består av respekt, omtanke, omsorg og empati for hverandre. Det finnes ikke bare en måte og elske et annet menneske på. Anonymkode: 3ff18...219 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars Det kan man sikkert. Men spørsmålet er om han er i stand til å elske deg på den måten du trenger. Dersom han ikke klarer å la være å ha sex med andre, hjelper det lite om du forstår han aldri så mye. Og uansett hvilken forklaring og årsak som ligger bak, vil det blir like sårende for deg. Men mindre han forklaring gjør at du aksepterer det han gjør. Og det gjør det vel innerst inne ikke ? Du må forholde deg til slik han her og velge om du vil fortsette å prøve. Du kan ikke forandre han uansett ved å plassere dette i en eller bås. Er han drittsekk? Er det demoner fra fortiden? Et slags psykisk reaksjonsmønster som kan diagnostiseres? Bindings-issues? Noe du gjør feil? Noe du trigger i ham? Glem slike tanker, det har ingen betydning å analysere. Han puler andre, du takler det ikke og det sårer deg. Avslutt og finn noen som vil ha bare deg! Anonymkode: 61ec9...8e2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars Nei, ikke slik jeg ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå