AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Nå har jeg datet litt i et par år.. det er en sjelden gang at mye stemmer og man får brukbar eller bra kjemi. For det meste blir samtalene noe kjedelige og man gir opp etterhvert fordi man får følelsen at dette går ikke noe sted, er bare kjedelig. Så hender det at man treffer på en som man blir mer gira på, kanskje ikke den du forventer, men det tar av og man føler man har det gøy med oersonen og har kjemi av ulike grader. Hva er det som gjør at manfår bedre kommunikasjon med noen og stortsett ikke? Anonymkode: 8361f...fb2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Ulike personligheter, ulike verdier og erfaringer. Anonymkode: 7b54c...343 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Sånn er det bare, noen er man på bølgelengde med, noen er man nøytral med, noen klikker man ikke med. Lett magisk når man treffer noen man bare funker med 😊 Anonymkode: c8521...6ab 1 1 1
-Missi- Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Ja jeg vil også si kjemi /xfaktor selvsagt har erfaringer, verdier også mye å si men noen mennesker der bare flyter samtalen og relasjonen helt av seg selv uten mye jobb. Andre føles som et lite mareritt i sirup. Noen ganger kan det plutselig løsne etter litt oppstart problemer det har jeg og opplevd. Men generelt om det ikke går smooth er det lite poeng å presse noe frem. Vennskapelige relasjoner gir jeg generelt mer slækk på det området men en romantisk relasjon der har jeg ikke like mye tålmodighet til å vente å se om det blir bra. Er vell fordi jeg har også hatt de gode opplevelsene gjennom livet hvor man både finner bestevenn og kjæreste i samme menneske. Så jeg vet hvor bra det kan være og da vil jeg ikke gå for noe dårligere enn det. Da er jeg heller singel☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 10.56): Nå har jeg datet litt i et par år.. det er en sjelden gang at mye stemmer og man får brukbar eller bra kjemi. For det meste blir samtalene noe kjedelige og man gir opp etterhvert fordi man får følelsen at dette går ikke noe sted, er bare kjedelig. Så hender det at man treffer på en som man blir mer gira på, kanskje ikke den du forventer, men det tar av og man føler man har det gøy med oersonen og har kjemi av ulike grader. Hva er det som gjør at manfår bedre kommunikasjon med noen og stortsett ikke? Anonymkode: 8361f...fb2 Sosioøkonomisk sfære/gruppe/hva-du-nå-vil-kalle-det. Britene kalte det klasse. I Norge later vi som om vi er et folk, en sosial enhet. I realiteten består samfunnet av en rekke sosiale grupperinger (som vi før kalte klasser, som vi nå kaller noe annet) som bestemmes av kultur (som mer enn den du fødes inn i er den du selv bestemmer deg for), lønnsnivå, intelligens, utdannelse, verdigrunnlag, økonomi, evne eller vilje til å ivareta egen helse, kulturell ballast - og flere titalls andre faktorer. Sosioøkonomisk sfære er der som manifesterer seg når en her på kg legger ut feks bilde av en håndveske, og folk svarer «jeg kjøper alt brukt», «dyre ting er harry», «den er ikke dyr nok, og det er harry», «den er dyr nok, men ikke diskre nok, så det er vulgært», «jeg mener det er gammal dame/mann å bruke vesker», «den er woke!», «det firmaet støtter fascistiske regimer» og en titalls andre svar, inkludert, selvsagt «den var fiiiin» (den siste er den eneste personen som deler sosioøkonomisk sfære med veskekjøperen). Din sfære - din type folk. Din type folk - «kjemi». Anonymkode: 5e85a...436 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå