Gå til innhold

Bursdagsgratulasjoner på Facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bare en slags fake fb-konto nå, med oppfunnet navn og uten foto.  Den bruker jeg kun for å lese og delta litt i enkelte grupper, men jeg bruker ikke mye tid der. 

Jeg hadde en ekte konto tidligere, og pleide å gratulere når det kom varsel om fb-venners fødselsdager og fikk samme tilbake, men talte ikke hvor mange som gikk hvilken vei.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sitter du og teller?

Anonymkode: 303d1...30d

jegerrinne skrev (3 timer siden):

Sitter du å sjekker opp?

Her er det noen får jeg opp har bursdag, de gratulerer jeg. Hvis jeg ikke får opp at noen har bursdag og ikke husker dagen dems, så får skriver jeg heler ikke hilsen

Vet dere ikke hvordan Facebook fungerer? Hvorfor svarer dere hvis dere ikke vet?

Anonymkode: 175e3...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet dere ikke hvordan Facebook fungerer? Hvorfor svarer dere hvis dere ikke vet?

Anonymkode: 175e3...31e

Jeg vet hvordan Facebook fungerer, men bruker det sjelden mer. Jeg er innom et par ganger i måneden, og dermed vil jeg tro det er mange bursdager jeg ikke har fått med meg, og mange gratulasjoner som ikke er skrevet.

Har inntrykk av at flere og flere er som meg, bruker Facebook sjelden. Da er det jo ganske logisk at det blir få gratulasjoner der på fødselsdagen.

Anonymkode: 8c434...222

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gratulerer hvis jeg er innom FB og ser varselet, at den og den har bursdag. Da gratulerer jeg på Facebook. Men det er jo blitt færre og færre som faktisk bruker Facebook daglig synes jeg, så det er kanskje ikke så rart om man merker at det minker på antall bursdagsgratulasjoner der...? Jeg bruker FB sjelden, og sånn har det vært lenge.

Til mine nærmeste venner bruker jeg mobilen og sender en melding i stedet. På FB drukner det jo uansett i meningsløse "gratulasjoner" fra folk man ikke har sett på 25 år o.l. 

Synes det er bedre å bruke personlig sms. Eller imessage.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sluttet å gratulerer «alle», typ kolleger og bekjente på Facebook, og har skjult min egen bursdag. Skjønner ikke vitsen med å få 100 upersonlige meldinger. Men sender melding eller skriver på FB hvis det er noen jeg har en nærmere relasjon til, altså venner og familie.

Anonymkode: c1766...e16

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel I grunnen gratulasjoner av to tredjedeler av mine venner, men mest av vennene mine der er vel bare bekjente egentlig så... Nå er jeg ytterst sjeldent på Facebook, kanskje en gang annenhver måned eller noe.. Skulle egentlig ha slettet hele greia.. Folk er jo ikke der lenger. Er jo bare reklame! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg pleide å få masse gratulasjoner hvert år, helt til jeg skjulte (eller fjernet, jeg husker ikke) bursdagsdatoen min. Etter det tikker det inn... NULL på facebook. Jeg fikk på SMS, ringing og Messenger, men i forhold til da jeg hadde det offentlig på FB, er det ekstremt få gratulasjoner 😅

Anonymkode: efade...939

Samme her. FB har blitt hukommelsen vår for bursdager. Etter jeg fjernet min fra fb, så får jeg nesten ingen andre steder heller. Sånn har det blitt. 

Anonymkode: 49b1b...28d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Facebook fungerer heller ikke som før. Det er mer og mer som en reklame- og spam app. Det er veldig tilfeldig om og hvem jeg gidder å slenge inn en gratulasjon til eller om jeg ser at den og den har bursdag. Intet personlig mot den som ikke får

Anonymkode: 49b1b...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...