AnonymBruker Skrevet 20. mars #21 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Handler ikke om rett eller feil dame. Bare duster sier dette. Så det er feil mann. Anonymkode: 53802...71c Det er lov å ha litt humor 😉 Duster? Jeg hadde ledd meg skakk 😂 Anonymkode: 5e4ec...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #22 Del Skrevet 20. mars Anonymm001 skrev (7 timer siden): Hvordan kan man holde samtaler gående med jenter? Ved å gjøre noe aktivt sammen med jenta. En aktivitet som feks bowling, air hockey, shuffleboard eller biljard. Om man gjør noe som er gøy for begge, så flyter praten mer naturlig og blir ikke så påtrengende. Da blir det litt mer casual og man trenger ikke å være så nervøs. Anonymkode: 5e4ec...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #23 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Handler ikke om rett eller feil dame. Bare duster sier dette. Så det er feil mann. Anonymkode: 53802...71c Synes den var morsom jeg 😄 så kanskje det er en god måte å finne riktig mann til riktig dame? Anonymkode: e0f4a...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #24 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Synes den var morsom jeg 😄 så kanskje det er en god måte å finne riktig mann til riktig dame? Anonymkode: e0f4a...036 Den er ihvertfall tidsbesparende om ikke anna 😂 Men da må du være forberedt på å få deg en karamell 😉 Anonymkode: 5e4ec...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå