Anonymm001 Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hvordan kan man holde samtaler gående med jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Anonymm001 skrev (1 time siden): Hvordan kan man holde samtaler gående med jenter? Lurer på det samme. Jeg sliter voldsomt med dette. Føler alt blir så kjedelig. «Hvordan har dagen/helgen din vært?» «Hva liker du å gjøre på fritiden» Så kommer jeg ikke på stort mer, og samtalen dør ut.. Anonymkode: 10b05...a8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Snakk om filmer, serier, musikk, bøker, mat, reiser, konserter, ting dere har opplevd, nyhetsbildet.....mulighetene er nærmest uendelige! Litt av kunsten med å holde en samtale gående, er faktisk å lytte og høre etter hva hun sier, bidra med egne innspill og stille oppfølgingsspørsmål. Og i stedet for å spørre "Hvordan har dagen/helgen din vært?" så kan du f.eks. spørre "Gjorde du noe morsomt/fint/spennende i helgen?" Da legger du opp til at den andre parten faktisk kan fortelle hva hun gjorde. I stedet for å spørre "Hva liker du å gjøre på fritiden?" så kan du spørre "Har du noen fritidsinteresser eller hobbyer du liker å holde på med?" og eventuelt følge opp selv med "Jeg synes det er morsomt å (putt inn det som passer) - har du prøvd det?" "Så du/leste du/hørte du om.......? Jeg synes det var helt.......! Hva tenker du om det? osv...... Anonymkode: 291d2...c09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Jeg synes absurde spørsmål kan være morsomme og starte rare samtaler. Sånn som: "Ville du fått en million kroner, MEN du kan bare bruke de på ting som starter med samme forbokstav som navnet ditt - eller hundre tusen som du kan bruke på hva du vil?" 😂 Gjerne enda rarere: "Ville du hatt en kamel eller en maursluker som kjæledyr?" - "Jeg ville helst hatt en kamel." - "Hvorfor det?" - "Har faktisk litt erfaring! Ble tvunget til å ri på en da jeg var i Marokko!" - "Hæ?? Hvordan kunne du bli tvunget? Var det skummelt?" - "Var sykt skummelt til å begynne med! Men så ble jeg vandt til det. Men det bekreftet det at jeg ikke er noen heste-jente i alle fall, sånn som alle fra barneskolen." - "Søstra mi er også hestejente." Osv osv 😂 Anonymkode: 96c44...6ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Anonymm001 skrev (3 timer siden): Hvordan kan man holde samtaler gående med jenter? Er målet ditt og snakke mest mulig? Det kan være veldig stressende. Det beste er om man klarer å være sammen uten og føle at man må prate, men kan om man vil og ønsker det. Gode samarbeidspartnere går aldri tom for ord. De tåler også stillhet uten at det blir kleint. Anonymkode: 5e4ec...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Man bør jo ha noe til felles som man kan snakke om. Ellers er det muligens feil person. Anonymkode: 8edf3...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars (endret) Anonymm001 skrev (4 timer siden): Hvordan kan man holde samtaler gående med jenter? I hvilken situasjon? Hvor er du når samtalen skal foregå? Hvor gammel? Det viktigste som mann/gutt er først og fremst å vise interesse for jenta sitt liv og hennes gleder eller utfordringer. Forhåpentligvis kan du da flette inn med egne erfaringer underveis. Alt dette er selvsagt mye enklere hvis du har levd lengre og erfart mer. Endret 20. mars av Gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars Slutt å se "jenter" som en enhet med felles brukermanual er sannsynligvis en god start... Still spørsmål om livet og interessene hennes, bygg på det du vet fra tidligere og vis at du faktisk hører på og husker hva hun sier og ser henne som person og individ. Ellers støtter jeg de absurde og overraskende spørsmålene - å diskutere kamel vs maursluker kan være et mye bedre bryte-isen-utgangspunkt enn standard "gjort noe spennende i helgen"-gjesp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Har man kjemi har man som regel noe å snakke om. Eller at det ikke blir kjedelig selv om man ikke snakker konstant. Le og tulle sammen. Flørte. Mange menn(særlig yngre, og mer usikre) kan være dårlige på flørting og det kan bli en kjedelig date. Anonymkode: c6171...472 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars Vi er da ulike individer med ulike interesser. Hvorfor ikke beholde oss som mennesker? Ta opp noen temaer du interesserer deg for/som du tror kan interessere henne og se hvordan det går. Mannen min og jeg diskuterte politikk og samfunn i mange timer på første date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars Det er jo ikke annerledes enn med andre mennesker… Anonymkode: ead5a...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på det samme. Jeg sliter voldsomt med dette. Føler alt blir så kjedelig. «Hvordan har dagen/helgen din vært?» «Hva liker du å gjøre på fritiden» Så kommer jeg ikke på stort mer, og samtalen dør ut.. Anonymkode: 10b05...a8f Er du alltid så kjedelig? Om samtalen dør ut, så spør du jo feil/virker uinteressert. Anonymkode: ead5a...b7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars Det er jo ikke noen forskjell på å snakke med kvinner versus menn. Om du sliter med å holde en samtale gående med en kvinne, har dere kanskje ikke kjemi. Om du sliter generelt med å holde samtalen gående med mennesker generelt, så kanskje du er litt sosialt keitete eller har dårlige sosiale antenner. Mitt aller beste tips, helt uavhengig av kjønn, er å stille spørsmål og å være nysgjerrig på den andre personen. Anonymkode: 33552...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars Det er jo ikke kun ditt ansvar å holde en samtale i gang, det skal være litt "ping pong". Det er ikke alle kvinner jeg orker å føre en samtale med heller. Om jeg prøver og det så dør ut, tenker jeg "screw this shit". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars Det er ikke en oppskrift på det. Det handler om å være nysgjerrig på personen du snakker med og stille spørsmål eller kommentere noe som er hyggelig hvis man har sett de har gjort noe bra eller at de virker bra. Er det kjemi der, flyter samtalen bedre etter hvert. Anonymkode: 53802...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars Med andre ord er det en fordel å vende blikket utover, ikke innover. Tenk mindre på deg selv og mer på den andre. Anonymkode: 53802...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars Anonymm001 skrev (7 timer siden): Hvordan kan man holde samtaler gående med jenter? Det første du må gjøre er å slå fra deg det ansvaret. Her er det to personer som skal snakke sammen og drive den fremover, ikke en som skal styre det hele. Det andre er at det er helt ok med litt stillhet. Bli komfortabel med det. Tre, slapp av og snakk om hva enn du måtte ønske, og se hvor det leder vei. Slapp av! Anonymkode: e0f4a...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars Du ser henne dypt inn i øyene så sier du: "Hadde jeg vært en superhelt så hadde du vært naken nå" Klikker hun på deg så takker du for deg. Ler hun så vet du at du har funnet rett dame 🤞 Anonymkode: 5e4ec...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser henne dypt inn i øyene så sier du: "Hadde jeg vært en superhelt så hadde du vært naken nå" Klikker hun på deg så takker du for deg. Ler hun så vet du at du har funnet rett dame 🤞 Anonymkode: 5e4ec...83f Handler ikke om rett eller feil dame. Bare duster sier dette. Så det er feil mann. Anonymkode: 53802...71c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snakk om filmer, serier, musikk, bøker, mat, reiser, konserter, ting dere har opplevd, nyhetsbildet.....mulighetene er nærmest uendelige! Litt av kunsten med å holde en samtale gående, er faktisk å lytte og høre etter hva hun sier, bidra med egne innspill og stille oppfølgingsspørsmål. Og i stedet for å spørre "Hvordan har dagen/helgen din vært?" så kan du f.eks. spørre "Gjorde du noe morsomt/fint/spennende i helgen?" Da legger du opp til at den andre parten faktisk kan fortelle hva hun gjorde. I stedet for å spørre "Hva liker du å gjøre på fritiden?" så kan du spørre "Har du noen fritidsinteresser eller hobbyer du liker å holde på med?" og eventuelt følge opp selv med "Jeg synes det er morsomt å (putt inn det som passer) - har du prøvd det?" "Så du/leste du/hørte du om.......? Jeg synes det var helt.......! Hva tenker du om det? osv...... Anonymkode: 291d2...c09 Veldig bra. Men noen folk(en del..) må du hale og dra ut ord av. Så får du kanskje ja eller nei. Ikke noe mer. Slitsomt.. Anonymkode: 095ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå