AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #1 Del Skrevet i går, 09:29 Hvorfor er så mange damer motvillige til å bli kontaktet slik? I gamle dager så ble kvinner kontaktet av tilfeldige karer på byen eller i dagliglivet ellers. Vi menn har alltid initiert kontakt med kvinner. Om vi menn ikke tar initiativ så vil kvinner forbli single. Anonymkode: 1b35b...840 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #2 Del Skrevet i går, 09:33 Fordi det er creepy og tyder på manglende sosiale antenner. Anonymkode: 0ef03...02c 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #3 Del Skrevet i går, 09:42 Beklager å måtte si det, men de aller fleste damer ønsker IKKE å bli lagt til av tilfeldige menn på Facebook, Snap, Instagram o.l. Venneforespørslene mine på Facebook er som en parade av single menn som jeg ikke kjenner og har ingen eller få felles venner med, og det er helt uaktuelt å akseptere disse. Hvorfor? Fordi det fremstår som lite sosialt oppegående og desperat å legge til randoms, og det er ikke attraktivt. Hvis man har møttes i virkeligheten blir det noe helt annet. Sats heller på å møte folk enten på datingplattformer eller i hverdagen. Anonymkode: 50d25...79c 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Fordi det bare er taperne absolutt ingen vil ha, som må gjøre det på den måten. Og det fungerer aldri… Anonymkode: a2553...8ff 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om vi menn ikke tar initiativ så vil kvinner forbli single. Anonymkode: 1b35b...840 Og dessuten: nei. Og det er heller ingen stor frykt kvinner flest har. Mange kvinner velger menn vekk nå. Frivillig single mao. Anonymkode: a2553...8ff 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og dessuten: nei. Og det er heller ingen stor frykt kvinner flest har. Mange kvinner velger menn vekk nå. Frivillig single mao. Anonymkode: a2553...8ff Er det så gunstig for samfunnet da? Anonymkode: 1b35b...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Fordi det tyder på knekte sosiale antenner å legge til random ukjente. Anonymkode: 2a81c...d76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det så gunstig for samfunnet da? Anonymkode: 1b35b...840 Hvem bryr seg? Vi er alt for mange i verden som det er. Dessuten går ikke kvinner i forhold, for å hjelpe samfunnet. Anonymkode: a2553...8ff 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Om vi menn ikke tar initiativ så vil kvinner forbli single. Anonymkode: 1b35b...840 Nei, ikke i dag. Mange av oss klarer helt fint å forsyne oss med det vi vil ha I tillegg er det som sagt en voldsom forskjell på hvordan og hvor mennene tar dette initiativet. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det så gunstig for samfunnet da? Anonymkode: 1b35b...840 Hvem i sin rette forstand tar noe som helst livsvalg basert på hva som er gunstig for samfunnet? Ingen! ALLE tar livsvalg basert på egne behov, ønsker, drømmer, mål og potensielle fordeler. Vi kvinner går ikke rundt og tenker "Jeg har ikke det minste lyst på barn, men jeg skal likevel få fire stykk fordi jeg skal bidra til å forhindre eldrebølgen🤪". Anonymkode: 50d25...79c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Hvis jeg er interessert i dating og flørt, så bruker jeg datingapper/sider. Facebook og snap er forbeholdt venner og familie. For meg så blir facebook/snap mer som om jeg sitter på min egen veranda og har det hyggelig med venner. Jeg er ikke interessert i at fremmede skal komme opp på verandaen for å sjekke meg opp da. Men heldigvis så er det ikke noe problem, for det er lett å legge inn sperrer på hvem som kan få se hva på profilene, og hvem som kan kontakte en. og lett blokkere de som kommer med uønskede tilnærmelser. Anonymkode: 76319...9f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Jeg ble kontaktet av en tilfeldig fyr på snapchat. Han la meg til, jeg godtok og spurte "hvem er du" Fikk svar at han bare hadde lagt meg til, og at vi ikke kjente hverandre. Han var på jakt etter "ei tynn og spretten dame som ikke hadde tatt covid-vaksinen, siden de som tok den var hjernevasket og kontrollert av staten". Kjempe sjarmerende å starte "bli kjent" slik. Han ble slettet tvert. Endret 23 timer siden av anon01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Jeg syns det er creepy. Anonymkode: 072ed...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Jeg møtte to menn på den måten da jeg var singel, ikke samtidig, datet kun en om gangen. Bodde på et øde sted på den tiden, møtte ikke så mange nye folk. Det var veldig kjekt og akkurat det jeg trengte etter at et langt forhold endte på en dårlig måte. De tok meg med på reiser og opplevelser. I tillegg er de begge to sjarmerende og pene menn. Møtte Mannen irl etter det, som jeg er gift med nå. Anonymkode: b1bc9...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden anon01 skrev (7 timer siden): Jeg ble kontaktet av en tilfeldig fyr på snapchat. Han la meg til, jeg godtok og spurte "hvem er du" Fikk svar at han bare hadde lagt meg til, og at vi ikke kjente hverandre. Han var på jakt etter "ei tynn og spretten dame som ikke hadde tatt covid-vaksinen, siden de som tok den var hjernevasket og kontrollert av staten". Kjempe sjarmerende å starte "bli kjent" slik. Han ble slettet tvert. Hva hvis han hadde vært seriøs og respektfull, med genuin interesse i å bli kjent? Anonymkode: 1b35b...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Vet du TS, gjør hva enn du vil. Noen vil uansett anse deg som creepy hva enn du måtte gjøre, andre vil kanskje bli smigret. Gjør din greie, og prøv å gjør det smakfullt. Drit i alle disse damene som kaller alt creepy som ikke appellerer til dem. De snakker om sosial intelligens hele tiden, men det oser mangel på dette hos dem. Hev deg over det Anonymkode: 990cc...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har fått mengder av henvendelser fra fremmede menn på FB selv om det står at jeg er forlovet, og mannen er tagget. Jeg har også en haug med unger, og er ikke SÅ ung lenger. Allikevel får jeg forespørsler. Jeg syns sånt er irriterende og respektløst. Profilen min blir bare mer og mer privat grunnet dette. Kvinne 51 Anonymkode: bd96c...bdb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har slettet snap, og kun mine venner kan kontakte meg på snap. Må ha snapnavnet mitt for å legge meg til å snap, jeg er ikke søkbar der. Kontaktlisten min er ikke tilgjengelig for snap, og satan som jeg hater at andre folk som har meg i sin kontaktliste har sin liste tilgjengelig for snap for det gjør at de kommer som forslag til venner for meg på snap. Samt deres venners venner osv! Vær så snill folkens! Slutt å del kontaktlistene deres (på sosiale medier)! Alt dette for å slippe at creep som du i hi ikke skal kunne kontakte meg! Jeg elsker singellivet og den statusen skal ikke endres på! Anonymkode: c805e...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har slettet snap, og kun mine venner kan kontakte meg på snap. Må ha snapnavnet mitt for å legge meg til å snap, jeg er ikke søkbar der. Kontaktlisten min er ikke tilgjengelig for snap, og satan som jeg hater at andre folk som har meg i sin kontaktliste har sin liste tilgjengelig for snap for det gjør at de kommer som forslag til venner for meg på snap. Samt deres venners venner osv! Vær så snill folkens! Slutt å del kontaktlistene deres (på sosiale medier)! Alt dette for å slippe at creep som du i hi ikke skal kunne kontakte meg! Jeg elsker singellivet og den statusen skal ikke endres på! Anonymkode: c805e...84c *jeg har slettet face Anonymkode: c805e...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva hvis han hadde vært seriøs og respektfull, med genuin interesse i å bli kjent? Anonymkode: 1b35b...840 Finnes ikke noe respektfullt med å hevde at folk som har tatt Covid-vaksinen er hjernevasket og kontrollert av staten. Helt greit å være vaksinemotstandere, men han her har jo avslørt seg som en som tror på konspirasjonsteorier, noe som er et stort, rødt flagg i seg selv. Anonymkode: 5a56c...de9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er så mange damer motvillige til å bli kontaktet slik? I gamle dager så ble kvinner kontaktet av tilfeldige karer på byen eller i dagliglivet ellers. Vi menn har alltid initiert kontakt med kvinner. Om vi menn ikke tar initiativ så vil kvinner forbli single. Anonymkode: 1b35b...840 Det er creepy og sjansen for positiv respons er liten, så du taper mer enn du vinner på det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå