Gå til innhold

Lett Bondage og Brutt Tillit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du overdriver noe voldsomt! En ting er reaksjonen din der og da, men å dra dette videre som du gjør er faktisk ikke helt friskt. 

Har du opplevd noe som skulle gi en slik overreaksjon eller pleier du å overdrive og lage drama?

Anonymkode: 0c91a...46e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres ut som du burde komme deg til en psykolog.

Anonymkode: 5828a...220

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det dere koser dere og leker med skjerf. Så våkner "villdyret" i mannen. Fortsatt med god tro på at det skal være kjekt og fint. Og liksom ta deg og holde deg fast. Du får en skummel oppfattelse av situasjonen. Men han vil likevell ikke at du skal få vondt. Fortsatt bare kos egentlig. Beklager om jeg sier noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper "mannen din" tar til vettet og forsvinner ut av livet ditt.

Anonymkode: 99857...8b7

Tull.
Skriv med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kom deg til psykolog

Anonymkode: e5710...cd2

Jeg må bare si meg enig, dessverre. Ble uvel av å lese TS, og jeg tenker at den skumleste av disse to er TS selv.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får tyn her på K.G. Det vet nok de fleste som har vært her en stund. Og ja har måttet innse mine ting også at jeg tenkte feil.  Og ja en får skikkelig harde meldinger noen ganger. 

I forhold så hender det at en sier ting som kommer ut feil eller blir oppfattet feil. Eller at en gjør ting som sårer selv om det ikke var ment slikt.

Hadde en episode i går. Jeg laget mat, så var det spørsmål om en gjør slik metode A elller slikt metode B.  Så tenkte jeg A er bra. Og nevnte det til madammen. Så sa hun liker du ikke maten min når jeg bruker metode B. 
Ble såret. 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du overreagerer noe så voldsomt, snakk om å gjøre en ikke-sak til noe farlig. Nå har dere snakket ut, dette må du greie å bli ferdig med eller så egner du deg ikke i et forhold.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

??? Hvor skrev ts at hun er bifil?

Anonymkode: bd95b...783

Her var problemet at hun innså og ble redd for hvor sterk en mann er. Hvis man er redd dette i stedet for å synes dette er sexy så er kvinner letteste måte å unngå det på. Eller så må man jobbe med seg selv, for selv en mann på egen størrelse er normalt en del sterkere enn en dame - slik er det bare biologisk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
katties skrev (43 minutter siden):

Her var problemet at hun innså og ble redd for hvor sterk en mann er. Hvis man er redd dette i stedet for å synes dette er sexy så er kvinner letteste måte å unngå det på. Eller så må man jobbe med seg selv, for selv en mann på egen størrelse er normalt en del sterkere enn en dame - slik er det bare biologisk.

Man skifter ikke legning bare fordi man er redd sterke menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man skifter ikke legning bare fordi man er redd sterke menn.

Jeg ga andre alternativer. I begge postene mine. Men du synes å skifte legning virker som det enkleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
katties skrev (36 minutter siden):

Jeg ga andre alternativer. I begge postene mine. Men du synes å skifte legning virker som det enkleste?

Jeg bare synes det var underlig det var et av alternativene. Men det kan være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...