AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #21 Del Skrevet i går, 10:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv månedshandler jeg fordi det er riktig for meg. Sparer helt klart både tid og penger og jeg har alltid noe å lage mat av. Handle etter jobb er det verste jeg vet i hele verden! Anonymkode: 9bb53...fa6 Og lørdag handler jeg aldri for det er familiedag. Ts Anonymkode: 9bb53...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:46 #22 Del Skrevet i går, 13:46 Jeg handler som regel en gang i uka, på grunn av at jeg ikke kan fordra det, og for å spare bensin. Anonymkode: cf62d...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #23 Del Skrevet i går, 13:53 Hver dag (når jeg spiser). Fordi jeg har en spiseforstyrrelse og klarer ikke å ha mat i huset når jeg ikke spiser. Så de periodene jeg spiser hver dag så kjøper jeg for en dag om gangen, hver dag. Anonymkode: e979e...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:03 #24 Del Skrevet i går, 14:03 Hver dag. Kjøper mye frukt/grønt med begrenset holdbarhet. Kjøper aldri noe jeg ikke trenger likevel. Hender jeg hiver noe oppi kurven som ikke står på lista, men det er jo fordi jeg kommer på at det trenger vi. Kjøper aldri godteri på sparket. Anonymkode: 67271...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet i går, 14:41 #25 Del Skrevet i går, 14:41 Ukeshandler fra Oda hver helg. Gjør det fordi det er praktisk å få maten på døren fredag kveld eller lørdag morgen. Supplerer ca 1 gang i måneden med handling fra internasjonal butikk eller annen nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:47 #26 Del Skrevet i går, 14:47 Jeg handler tørrvarer, frysevarer, vaske-og hygieneprodukter, og alt annet som har lang holdbarhet, en gang i måneden. Ferskvarer, og eventuelt tilbudsvarer, handler jeg en gang i uken. Jeg gjør det slik fordi det er økonomisk best for oss. Anonymkode: 2e9dc...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå