AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Den fra butikken holder jo ganske så lenge, og den har ingen tilsetningsstoffer som jeg kan se. Tenkte å f.eks. lage opp for 3-4 dager. He det noe å si at jeg putter oppi havregryn og linfrø? Anonymkode: 607a1...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Den jeg lager blir kjip etter en dag. Bruker banan oppi, så det har nok mye å si. Anonymkode: a79bc...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Jeg tar det på en termos som jeg har kjølt ned med kaldt vann først. Da holder det greit noen dager i kjøleskapet. Syns å husk at det var grei smak i ca. tre dager, men lenge siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Synes ikke hjemmelaget smoothie holder seg godt. Den skiller seg, og lar seg ikke riste smooth lenger. Ville heller fryst ned frukt i porsjoner Anonymkode: 73504...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Du kan fryse den og ta ut hver morgen. Anonymkode: 996bd...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå