AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Vet ikke om noe sånt finnes en gang, men jeg har en treningsbukse som er i litt tynt stoff der cellullittene mine vises noe voldsomt 😅 Og jeg har mye. Har krater på rumpa 🙈 Prøver å trene det bort, men etter at jeg gikk ned 50 kilo ble de så mye mer fremtredende den før. Noen som vet om noe undertøy eller lignende som glatter ut huden litt? Så jeg faktisk kan bruke denne buksa? 😅 Jeg har tenkt på holdin og lignende, men da får jeg ofte "kanter" ettersom de er så stramme. Eller er det en idé å bare kjøpe i større størrelse så de ikke blir så trange? Anonymkode: d265f...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Nylonstrømpebukse skjuler en del, men personlig ville jeg gitt f i hele tightsen og brukt en annen! Evt gitt blaffen i at cellulitene viser. Anonymkode: b0083...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Du kan begynne med tørrbørsting av huden, så forsvinner cellulittene etterhvert. Gjort det samme, er helt smooth nå Anonymkode: 372ec...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan begynne med tørrbørsting av huden, så forsvinner cellulittene etterhvert. Gjort det samme, er helt smooth nå Anonymkode: 372ec...c6f 😅 Tja, har du dokumentert effekt på det? Anonymkode: 6338a...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 😅 Tja, har du dokumentert effekt på det? Anonymkode: 6338a...01d meg selv. Hadde ikke store krater da, men hadde veldig ru hud og masse nupper. begynte med tørrbørsting og merket stor effekt fort. Anonymkode: 372ec...c6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): meg selv. Hadde ikke store krater da, men hadde veldig ru hud og masse nupper. begynte med tørrbørsting og merket stor effekt fort. Anonymkode: 372ec...c6f Ru hud og nupper er da noe helt annet enn cellulitter. Nei, man kan ikke skrubbe bort cellulitter, men ru hud og nupper, altså noe som er utenpå/ en del av huden kan selvsagt skrubbes bort. Anonymkode: 34f8a...598 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Alt undertøy vil jo skjule noe. Jo tykkere, jo mer skjuler det. Hvis du ikke vil ha kanter velg noe sømløst. Ville valgt sømløse mamelukker/ lang underbukse/ sykkelshorts ( kjært barn mange navn 😅) for og glatte ut/ skjule cellulitter. Men under en treningstights hadde jeg gitt f.. Anonymkode: 34f8a...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå