AnonymBruker Skrevet i går, 08:59 #21 Del Skrevet i går, 08:59 Bortforklaringen hans er klassiske fra en som er tatt på fersken med noe han er avhengig av. Mulig han selv tror at han skal forandre seg, men når han holder på i de mengdene som du beskriver er sjasnen minimal for at det holder i langden. Du er 19, det er enormt ungt og du har masse år foran deg. Ta abort, si ha det til denne fyren og sette det på lista over erfaringer. La det heller styrke deg og gi deg en verdifull erfaring, ikke la det forfølge deg resten av livet, det er det det vil hvis du fortsetter kontakten med han. Anonymkode: 57abd...20a 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #22 Del Skrevet i går, 09:00 Ta abort!! Du kan ikke under noen omstendigheter få barn med en voksen mann som spiller Minecraft! Anonymkode: 5b645...cc1 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #23 Del Skrevet i går, 09:01 Nei og nei, så utrolig leit! Du er veldig ung. Livet ditt fremover vil bli definert i stor grad av hva du velger nå. Det er ikke lett å skape et godt fundament i livet ditt i et slikt forhold, og med barn. Jeg tror heller ikke denne type vansker kan glemmes, du vil ha det med deg side om side fremover, og svangerskapet vil huskes som en delvis vond tid pga dette. Jeg håper du åpner deg om alt dette, alt du har sett, til folk du stoler på. Hvis du vil ha råd her, vil jeg si at det er bedre å vente med å få barn til grunnlaget er mer sikkert. I et godt forhold, med økonomi og jobb på plass. Anonymkode: a6aa8...f73 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:02 #24 Del Skrevet i går, 09:02 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Eller er dette her bare en tapt sak Dette er en tapt sak på absolutt alle punkt! Du bør løpe til sykehuset og få abortpillene fort som fy og komme deg bort fra denne karen enda raskere. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han sier at han har prøvd å avslutte det med noen av disse damene for en stund tilbake Hvorfor skal liksom denne gangen gå noe bedre? Han tar jo null ansvar. Nei, kom deg bort og la deg lure av noen fagre ord. Det er kun ord fra han, null handling, annet enn runking. Du kan absolutt ikke stole på han. Dette har gått altfor fort på alle mulige plan! Anonymkode: 0df04...4e9 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #25 Del Skrevet i går, 09:10 Det eneste som er helt sikkert er at han ikke kommer til å forandre seg. Han angrer ikke på handlingene sine, men angrer på at han ble oppdaget. Du velger selv hva han skal være for deg i fremtiden: utro partner, fraværende far til ditt barn eller et vondt minne. Jeg vet hva jeg ville valgt. Anonymkode: 4d00c...99c 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #26 Del Skrevet i går, 09:11 Her er det bare ett riktig svar: TA ABORT, SLÅ OPP. LØP OG ALDRI SE DEG TILBAKE!!!! De aller fleste menn jeg kjenner ville ALDRI behandlet en dame så dritt som han behandler deg, og det er MASSE bra menn der ute!!! I tillegg er du kjempeung og har et helt liv foran deg! Han kommer ikke til å endre seg! Anonymkode: 397d9...056 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #27 Del Skrevet i går, 09:11 Vær så snill ikke ødelegg livet ditt. Dropp han dropp graviditeten. Ta vare på deg, du er ung. Nyt 20 årene med å finne deg selv! Anonymkode: 9f32d...7f6 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet i går, 09:12 #28 Del Skrevet i går, 09:12 Her ville jeg tatt abort og blokkert han. Klarer du ikke abort ville jeg hvertfall ikke fortsatt forholdet i tillegg. Det han har gjort er waaay beyond "vanlige" ting. Han kommer ALDRI til å endre seg, han kommer bare til å skjule det bedre. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:12 #29 Del Skrevet i går, 09:12 Fool you once, shame on him. Fool you twice, shame on you. Anonymkode: a1cc6...5e5 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:15 #30 Del Skrevet i går, 09:15 Om du beholder så må du forholde deg til denne mannen på et eller annet vis resten av livet. Tro meg, det er ikke noe du ønsker. Det er mye bedre at du tar abort og kommer deg vekk fra denne fyren. Anonymkode: b2ed8...1cc 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:22 #31 Del Skrevet i går, 09:22 Jeg orket ikke lese alt engang, hvor finner dere alt dette skrotet damer. En skikkelig gjøk med så my drama i livet sitt at det er nok for 100 personer. Her er det full stop. Anonymkode: 07fbc...e85 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #32 Del Skrevet i går, 09:24 Jeg har vært i en lignende situasjon for mange mange år siden. Det var hardt der og da, men jeg er veldig glad for at jeg brøt tvert. Han har sakt at han i årene etter har angret mye på hvordan han behandlet meg, men at det for min del var bra jeg dro for han ville aldri ha klart å skjerpe seg. Skal sies at han har klart å slutte med den dårlige oppførselen, men det tok rundt en 20 år og noen forhold.. Jeg har tenkt mye på den lille og hva som kunne ha vært, men som voksen og med ny familie, er jeg veldig glad at vi ikke har noe som gjør at jeg må forholde meg til han for resten av livet. Det jeg har nå er såååå mye bedre. Anonymkode: 57abd...20a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet i går, 09:27 #33 Del Skrevet i går, 09:27 Han lover deg gull og grønne skoger nå som han ble fersket. Hadde du ikke oppdaget dette, så hadde han fortsatt. Du er alt for ung til å bli låst fast til han resten av li et med et barn. Ta abort, gå videre i livet ditt, og se alt det flotte livet har å tilby, med ordentlige, trofaste menn. Du er så ung ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet i går, 09:29 #34 Del Skrevet i går, 09:29 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fool you once, shame on him. Fool you twice, shame on you. Anonymkode: a1cc6...5e5 Var dette en aldri så liten "omskriving med to do?" Det heter "Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me". TS: Jeg verken kan eller vil råde deg til om du skal ta abort eller beholde barnet, men jeg kan råde deg til å la den sleipe ålen skli videre i livet sitt uten deg. Han kommer ikke til å forandre seg og han kommer fra en kultur der utroskap ofte sees på med mildere øyne enn det gjør her i Norge. Du vil ikke dele livet med en du ikke kan stole på, det blir for slitsomt. Du fortjener så veldig mye bedre, det håper jeg du vet selv også! Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 09:38 #35 Del Skrevet i går, 09:38 (endret) Dette er ikke en vanskelig situasjon - du har virkelig spadd opp det grunneste i søppelhaugen her. Jeg håper for barnets skyld at du tar abort. Barm fortjener stabile relasjoner og en helt annen pappa. Mange venninner av meg tok abort på din alder og eldre. Og det gikk fint - de fikk barn senere når de var ferdige med utdanning osv. Og de opplever at avgjørelsen var helt rett. Dette er ikke en situasjon å få barn i. Kjipt å høre, men jeg tror du er veldig klar over det. Endret i går, 09:42 av AprilLudgate 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #36 Del Skrevet i går, 09:39 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han eier et eget hus, og tjener veldig bra med penger selv. I tillegg til at familien hans er stinn av penger og hadde gitt mye støtte, akkurat som min egen. Jeg er i 100% fast stilling i jobb, han spiller på A-laget i fotball og tjener penger fra det. Anonymkode: 60808...393 Men hva er planen deres? At du skal flytte inn i hans hus? Eller skal du fortsette bo hjemme? Eller skal du finne deg egen leilighet? Dere har datet i to måneder, du omtaler ikke han som kjæresten din engang. Du sier dere oppfgører dere som kjærester... Han styrer med andre damer, vel viten om at han har gjort deg gravid... Altså ser han absolutt ikke på deg som en kjæreste, du er bare en av mange damer i "flokken" hans... Hans oppførsel er så langt i fra "oppføre seg som kjærester" som man kan komme. Han VET at dere to venter ett barn sammen, det er ikke nok til at han slutter... Han sier han er villig til å binde seg, og han er klar for barn, men da slettet han vel alle disse damene i det han fikk vite at han skal bli far? Eller er han bare villig til å slette dem hvis du vil beholde barnet? Hadde han ønsket være kjæresten din, og ønsket noe seriøst med deg, så hadde han slettet de for lenge siden... Han klarer ikke engang fokusere på deg når dere er sammen, han har behov for bekreftelse fra andre damer mens du sitter ved siden av han... Hadde du vært like interessert i han, hvis han bare hadde hatt en helt vanlig jobb på en butikk? Hvis han ikke hadde eid ett hus, men leid en liten leilighet? Hvis han ikke hadde vært "på a-laget i fotball" ? Hadde du akseptert denne oppførselen og vurdert beholde barnet da? Anonymkode: 3e496...5d1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet i går, 09:46 #37 Del Skrevet i går, 09:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han snakker seriøst med 10-12 andre damer, på snap, instagra og meldingeR. AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har sendt r*nkevideo til damer fra MIN SOFA imens jeg sov på rommet vedsiden av, han har avtalt "pu**y appointment" med en dame i påsken, han har snakket med en annen dame fra USA i over 1 år, som nå har kjøpt flybilletter for å komme på besøk til han i Juli. Han får tilsendt nudes og fingrevideoer fra ulike damer hver dag ( han oppbevarer disse på telefonen sin, og han sender tilbake ). AnonymBruker skrev (1 time siden): Imens han var på valentines date med meg så sendte han meldinger til andre damer samtidig. Han snakker med de på telefonen rett før jeg kommer til han og etter jeg har dratt. Han sender masse ekle DMs på instagram til mange ulike damer. AnonymBruker skrev (1 time siden): fordi han har fortsettet å gjøre dette bak ryggen min etter vi fant ut at jeg er gravid. Denne fyren har jo ikke bare tråkket i salaten, han har jo hatt diare over hele gartneriet. Får virkelig håpe du avslutter `datingen` med denne fyren og finner deg en som faktisk behandler deg godt. Lykke til ❤️ 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:24 #38 Del Skrevet i går, 10:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okei jeg trenger seriøst noen innspill. Jeg har datet en mann i 2 måneder, og vi ble seriøse veldig fort, han har hilst på familien min og spist middag med de mange ganger, til og med alene imens jeg var på jobb. Han har tatt meg med ut på dates, kjøpt blomster og vært super. Men her om dagen, så våknet jeg midt på natten av at telefonen hans enda var på youtube ( han hadde sovnet ), så jeg grep sjansen min og tok en titt ( jeg vet det var dumt, men når jeg hadde sjansen så tok jeg den ), jeg fant ting jeg skulle ønske jeg aldri fant. Han snakker seriøst med 10-12 andre damer, på snap, instagra og meldingeR. Vet ikke hvor jeg skal begynne å fortelle engang. Han har sendt r*nkevideo til damer fra MIN SOFA imens jeg sov på rommet vedsiden av, han har avtalt "pu**y appointment" med en dame i påsken, han har snakket med en annen dame fra USA i over 1 år, som nå har kjøpt flybilletter for å komme på besøk til han i Juli. Han får tilsendt nudes og fingrevideoer fra ulike damer hver dag ( han oppbevarer disse på telefonen sin, og han sender tilbake ). Han spiller minecraft med noen av disse damene hver dag. Imens han var på valentines date med meg så sendte han meldinger til andre damer samtidig. Han snakker med de på telefonen rett før jeg kommer til han og etter jeg har dratt. Han sender masse ekle DMs på instagram til mange ulike damer. Det er mye mer, men det er så sykt at jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg er selv veeeeldig klar over hvor ille situasjonen er, men saken er: jeg er gravid. Vi fant ut for omtrent 1 uke siden at jeg er 3-5 uker gravid, og det gjorde naturligvis livssituasjonen min litt tøff (jeg er 19 år, han er 24). Han har vært der for meg, men etter jeg fant ut hva han gjør bak ryggen min så har alt bare blitt 10 ganger hardere, fordi han har fortsettet å gjøre dette bak ryggen min etter vi fant ut at jeg er gravid. Jeg følte litt for å beholde, men jeg kan jo ikke det nå, når barnefar ikke er til å stole på?! Vi hadde en lang samtale om dette på Mandag denne uken, hvor vi snakket i timesvis, som alle menn så hadde han alltid en forklaring og unnskyldninger. Han sier at han har prøvd å avslutte det med noen av disse damene for en stund tilbake, men de har bare truet med sitt eget liv og han har selv blitt satt i en vanskelig situasjon. Og han kommer til å være i Costa Rica hos familien sin i Juli, så hun som tror hun skal til han må til slutt kansellere flyet sitt uansett. Han har sagt at han skal bygge opp tillitten min igjen, og han skal fjerne alle sammen fra telefonen sin. Han sier at han velger meg over de når som helst, og det ikke er noe "problem" å fjerne de. Han sier han ikke har noen god forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde, men at han føler vi har gått så fort fram at "his actions arent committed", men han skal bevise for meg at han er klar for å være 100% committed nå. Jeg prøver å tenke det slik at vi har bare DATET, aldri vært kjærester, men vi har jo oppført oss som kjærester og jeg er gravid for faen. Og han har jo faktisk snakket med noen av disse damene før han møtte meg. Men han "liker meg", ikke de. Han sier han ikke har gjort annet enn å snakke med meg de siste dagene, og han planlegger ikke å forsette som han har gjort. Det verste av alt er at han er åpen for barn, han sier at jeg bestemmer, og om jeg beholder så skal han være der. Men hallo hva faen gjør jeg?? Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg jo kuttet av han pikken for lenge siden, men skal jeg prøve å bygge opp tillitt og se om han faktisk forandrer seg? Fordi jeg har sagt at jeg må SE forandring, ikke bare at han sier det, da har han sagt at han skal bevise det. Skal jeg gi det en sjanse i noen uker til og se hvordan det går, før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør med graviditeten? Eller er dette her bare en tapt sak Anonymkode: 60808...393 Dette kan jo ikke være sant... om det er det, må du ta grep i livet ditt Anonymkode: fb388...7d5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #39 Del Skrevet i går, 10:32 Tjohei... Dette var mye å takle... Og du er bare 19 år. Hva er planen deres? Nå som han er fersket og det "ikke er noe problem" å fjerne damene. Husk at hva du føler nå, er kanskje ikke det samme om 2 år. Eller 5 år. Eller 10 år. Hva er planen? Han er 24 år, trolig ikke noe ønske om å starte familielivet NÅ. Han har jo mange damer som vil ha han. Tror du ikke at det vil være noe han kommer til å tenke på, når du sitter der høygravid og sur (fordi hormoner). Han kan droppe deg lett. Men kan du droppe han lett? Har du ressursser rundt deg? En familie som er støttende til at du som 19 år (du er fortsatt tenåring) starter morsrollen? Har du penger til å kjøpe egen bolig om det skulle være behovet? Eller leie? DU som mor, må forholde deg til barnet 24/7 de første månedene. Det er DU som vil få kropp og sinn forandret. Det er DU som sitter igjen og han kan reise på byen og sende runkevidoer til damer mens DU sitter hjemme med baby. Jeg forstår at dette ikke er lett, men alt taler i mot deg og dere. Jeg er så redd for at du ender opp som en av titalls tusen tråder her på kvinneguiden om noen år, bitter og lei deg for at du stolte på at han ville være med deg. Du kan selvsagt være heldig, og at han er drømmefyren. Beklager, jeg råder deg til å avslutte graviditeten. Jeg forstår at dette er vondt og vanskelig. Og til syvende og sist, er det 100% ditt valg. Fremtiden din defineres NÅ, på valget du tar. Anonymkode: 5578d...a99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #40 Del Skrevet i går, 10:43 Du kan jo få barn med han, men ikke regn med at han vil være der. Så fort småbarnslivet slår til for fullt, noe som setter et hvert forhold på prøve, så vil han nok søke mot disse jentene igjen. Særlig når dere er så unge. Han rekker ikke å overbevise deg om at han ikke vil være utro før barnet blir født. Det er et sjansespill. Så må du i leve med usikkerhet helt til du klarer å stole på han, kanskje(!) Ikke sats på han. Jeg tipper magefølelsen din sier deg hva du skal gjøre, og at det er å gå. Når det gjelder barnet, så kan du jo bli mor, også uten han. Det kan bli fint. Så dukker din fremtidige mann opp etter hvert. Men du må velge. Anonymkode: cfe5f...6b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå