AnonymBruker Skrevet i går, 10:45 #41 Del Skrevet i går, 10:45 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette kan jo ikke være sant... om det er det, må du ta grep i livet ditt Anonymkode: fb388...7d5 Skulle faen ikke tro det var sant, det er helt sinnsykt. Enda mer enn det jeg orket å skrive. Anonymkode: 60808...393 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #42 Del Skrevet i går, 10:53 Vanskelig? Nei, ikke i det hele tatt. Du løper og ser deg aldri tilbake. Men jeg skjønner at det er vondt. Det betyr ikke at avgjørelsen er vanskelig, jeg har sjelden sett en mer opplagt sak. Anonymkode: 5e07e...e89 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet i går, 11:00 #43 Del Skrevet i går, 11:00 I dette tilfellet, med en sånn mann, hadde jeg rett og slett tatt abort og dumpet fyren for godt. Gjør det før det er for sent. Dette virker på ingen måte som en fyr som noengang kommer til å være 100% trofast og kutte ut andre damer på mobilen! Kvitt deg med han, er mitt råd. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #44 Del Skrevet i går, 11:02 Ekstremt sjeldent jeg anbefaler abort annet enn ved voldtekt eller alvorlig sykdom, men i dette tilfellet er du 19 og barnefar gir komplett f. Han kommer til å fortsette slik og det fortjener du ikke (og heller ikke det som hadde blitt et barn). Om det blir et barn må du forvente at barnet får x antall damer som ny mamma etterhvert som han bytter dem ut. Mamma Marina, mamma Maria osv. Anonymkode: d34a0...222 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet i går, 14:38 #45 Del Skrevet i går, 14:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han ble med meg hjem fordi jeg ikke orket å være hos han 😭 Så spiste han middag med de imens jeg var på jobb før jeg kjørte han hjem. Skulle jo aldri gjort det skjønner jeg nå. Anonymkode: 60808...393 Ei jente på 19 som vil hjem til foreldrene er ikke klar for mamma-livet. Utdannelse, jobb, bolig, kjæreste, samboer en stund, SÅ kan du vurdere barn om noen år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:16 #46 Del Skrevet i går, 16:16 Jeg er over 40 år og har erfaring med flere drittsekker. Du må gå og aldri se deg tilbake. Anonymkode: d6367...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:33 #47 Del Skrevet i går, 16:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han har sendt r*nkevideo til damer fra MIN SOFA En skikkelig pimp! Rune Rudberg nivå 10. Om jeg klarer det samme kan jeg dø lykkelig. Anonymkode: cb41a...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:36 #48 Del Skrevet i går, 16:36 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han spiller minecraft med noen av disse damene hver dag. 🤣 AnonymBruker skrev (8 timer siden): han kommer til å være i Costa Rica AnonymBruker skrev (8 timer siden): 100% committed AnonymBruker skrev (8 timer siden): han skal bygge opp tillitten min igjen Du må spørre deg selv hva du driver med for å ende opp med en sånn fyr. Ja, han er en mega-pimp og alle menns forbilde, men du må ta litt bedre vare på deg selv. Anonymkode: cb41a...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:48 #49 Del Skrevet i går, 16:48 Han skal da vel treffe denne dama på Costa Rica i juli. Han lyver jo så det tyter ut av ørene! Denne fyren er tydeligcis ekstremt avhengig av validering, oppmerksomhet eller sex - mest sannsynlig av alle tre. Dette er IKKE en fyr du noensinne vil klare å stole på, og du vil miste drg selv helt hvis du prøver et liv med han. Du er 19 år og har hundrevis av muligheter til å finne en god, trygg, ærlig mann. But this guy sure ain't it. ❤️ Anonymkode: b9cd3...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå