AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Jeg har slanket meg de sisste 2 årene, og var så og si i mål vektmessig. I helgen var jeg på weekendtur, og lot slanking være slanking, og koste meg ordentlig. Dvs. masse alkohol, karbohydrater og usunn mat i 4 dager. Det resulterte i hele 5,5 kg opp!! Er det virkelig mulig?? Hadde regnet med 2-3 kg, men ikke SÅ mye. Håpet er jo at noe av dette er vannvekt, men nå 2 dager etterpå veier jeg like mye... Hvor lang tid tar det før vannvekt forsvinner?? Startet på streng knekkebrødkur så fort jeg kom hjem. Anonymkode: b8d91...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Det var jo mye. Du har altså spist og drukket minst 1,4 kg hver dag. Det er jo mulig. Etter min erfaring tar det noen dager. Og litt i rykk og napp. I hverdager prøver jeg å følge en slags 16-8 fasting. For meg fører det til at fordøyelsen får en syklus som er lengere og ikke helt matcher døgnet. Så det jeg tror er etter utskeielser så blir maten i tarmen til ny mat kommer. (Vet ikke om det er slik, oppleves slik) Deretter kommer nedgang i vekt. Men ulike kropper funker ulikt. Dama gjør det samme men er mindre aktiv og kiloene flyr avgårde, mens jeg går opp bare jeg går forbi sjokoladehylla. Anonymkode: b2285...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Kroppen min bruker omtrent 1 uke på å bli kvitt vannvekt etter en slik tur du beskriver, eller når jeg har mensen. Så omtrent 3 uker "normal" og 1 uke der alt er bare kaos mtp vekt/vann. Det du beskriver trådstarter, er oppskrift på farlig selvbilde. Det å være manisk på vekt er ekstremt skadelig for psyken din. Anonymkode: c9be8...f33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Knekkebrødkur er oppskriften på å mislykkes. Drit i kur, drit i diett. Gå tilbake til normale og kroppen går tilbake av seg selv. Du mister ikke vannvekt raskere ved å stresse kroppen din. Faktisk så kan du risikere at den holder på mer vann ved å gjøre det. Anonymkode: 0a85c...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå