Gå til innhold

Gynekolog i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Har dere noen anbefalinger for en god gynekolog i Oslo? Har flere mislykket forsøk bak meg og 1 SA og 2 kjemisk. Har begynt å ha lengre syklus i noen måneder nå. AMH 14 og jeg er 36 år. Ringer gynekologen igjen og helsesekretær sa at jeg må ha ny henvisning fra fastlege og jeg får time om 3-4 måneder. Blir fortvilet når jeg allerede har henvisning fra før og måtte ha henvisning igjen. Har bedt gynekologen om jeg kan få utredning for endometriose da jeg hadde regelmessig syklus for å finne ut om dette kan være grunn men sa at det er ikke unødvendig fordi jeg ikke har symptomer. Uansett vil jeg ikke vente så lenge for å få time. Har vært privat men sluttet etter første konsultasjon fordi det virker som de bare pusher på sine egne IVF tjenester. Setter mye pris om dere kan gi meg anbefaling 

Anonymkode: c52e5...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har vært veldig fornøyd med Jitka Sladkova ved dr dropin på ensjø. Hun er erfaring innen infertilitet, men pushet ingen ting. Fikk god hjelp med to timer. 

Anonymkode: 07bdf...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 2.46):

Jeg har vært veldig fornøyd med Jitka Sladkova ved dr dropin på ensjø. Hun er erfaring innen infertilitet, men pushet ingen ting. Fikk god hjelp med to timer. 

Anonymkode: 07bdf...cc7

Ekspander  

Høres bra ut. Tusen takk for svar 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...