AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei! Har dere noen anbefalinger for en god gynekolog i Oslo? Har flere mislykket forsøk bak meg og 1 SA og 2 kjemisk. Har begynt å ha lengre syklus i noen måneder nå. AMH 14 og jeg er 36 år. Ringer gynekologen igjen og helsesekretær sa at jeg må ha ny henvisning fra fastlege og jeg får time om 3-4 måneder. Blir fortvilet når jeg allerede har henvisning fra før og måtte ha henvisning igjen. Har bedt gynekologen om jeg kan få utredning for endometriose da jeg hadde regelmessig syklus for å finne ut om dette kan være grunn men sa at det er ikke unødvendig fordi jeg ikke har symptomer. Uansett vil jeg ikke vente så lenge for å få time. Har vært privat men sluttet etter første konsultasjon fordi det virker som de bare pusher på sine egne IVF tjenester. Setter mye pris om dere kan gi meg anbefaling Anonymkode: c52e5...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Jeg har vært veldig fornøyd med Jitka Sladkova ved dr dropin på ensjø. Hun er erfaring innen infertilitet, men pushet ingen ting. Fikk god hjelp med to timer. Anonymkode: 07bdf...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2112 Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 2.46): Jeg har vært veldig fornøyd med Jitka Sladkova ved dr dropin på ensjø. Hun er erfaring innen infertilitet, men pushet ingen ting. Fikk god hjelp med to timer. Anonymkode: 07bdf...cc7 Ekspander Høres bra ut. Tusen takk for svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå