AnonymBruker Skrevet 20. mars #21 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også det der. Jeg hater å gå til legen, og det vises på blodtrykksmålingene. Sist målte hun to ganger etter hverandre. Det var høyt første gang, og enda høyere andre gang, for da stresset jeg på grunn av den første målingen. 😅 Anonymkode: 6c64c...3d5 😅 Godt vi er flere 🫣 Anonymkode: 5bdfb...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #22 Del Skrevet 20. mars Du vet det ikke før du måler det hjemme. Jeg har alltid målt på grenselandet til høyt blodtrykk hos legen de gangene jeg har målt det ifb med prevensjon. Men ikke høyt nok til at legen reagerte, bare litt over normalen. Syns å huske at siste måling var 138/83 Gått rundt og trodd at jeg har litt høyt blodtrykk. Til jeg målte det hos pappa som har hjemmeapparat. Bare av nysgjerrighet. Da hadde jeg 108/70. Så ikke høyt i det hele tatt. Blodtrykket er ikke statisk. Det skal stige når man er i aktivitet eller er nervøs. Og synke når man er rolig og avslappet. Sjekk det hjemme for å være sikker. Anonymkode: 0dea9...797 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå