AnonymBruker Skrevet 11. juni #41 Skrevet 11. juni Tja, crossdressing og mikropenis, ikke noe problem. Å ikke ville ligge med meg eller bare involvere andre folk, nei. Jeg vet ikke om jeg hadde greid crossdressing hjemme hver eneste dag, men jeg hadde veldig gjerne vært med på å crossdresse en mann seksuelt, altså hvis han likte å bli "sissified" eller hva det kalles, eller noe lignende ut fra hva slags smak han har. Og mikropenis er ikke noe stress. Faktisk syns jeg mikropenis er litt hot 😊 Anonymkode: 5bc90...edf 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #42 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tja, crossdressing og mikropenis, ikke noe problem. Å ikke ville ligge med meg eller bare involvere andre folk, nei. Jeg vet ikke om jeg hadde greid crossdressing hjemme hver eneste dag, men jeg hadde veldig gjerne vært med på å crossdresse en mann seksuelt, altså hvis han likte å bli "sissified" eller hva det kalles, eller noe lignende ut fra hva slags smak han har. Og mikropenis er ikke noe stress. Faktisk syns jeg mikropenis er litt hot 😊 Anonymkode: 5bc90...edf Hvem har sagt at vi har mikropenis? Min er stor, altfor stor. Anonymkode: aa523...317
Monika Tgirl Skrevet 11. juni #43 Skrevet 11. juni Det hørtes litt ekstremt ut ja😀 Jeg er crossdresser, men er en helt vanlig mann det meste av tiden. Doller meg opp max en kveld i uka. Vet at det finnes damer som kan leve med det og synes det bare er morsomt og ha en "girlsnight" sammen innimellom. Men å dra inn en mann slik, da begrenser du nok markedet ganske voldsomt skulle jeg tro. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #44 Skrevet 11. juni Lykke til å finne denne kvinnen. For de fleste kvinner hadde dette vært et uaktuelt scenario. For meg selv inkludert, hadde nok tenkt at du innerst inne var homofil siden du ønsker sex med menn. (Men du er kanskje bifil?) Virker som du ønsker et dame for 'fasaden' sin skyld. Tror sjansen er større for å finne en aseksuell dame som ikke interesserer seg for sex. Evt kan du prøve å se innenfor poly miljøet. Siden du ønsker å kunne treffe flere partnere Anonymkode: b1075...d1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #45 Skrevet 11. juni En mann med micropenis som kledde seg som kvinne av og til hjemme hadde jeg taklet fint. Men ikke at han var helt passiv i vårt sexliv og ønsket sex med menn utenfra. Jeg er fullstendig monogam selv og krever det samme fra en partner. Anonymkode: 12410...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #46 Skrevet 11. juni Micropenis kunne jeg overlevd, men alt det andre nei takk. Jeg er ganske tradisjonell, liker at menn er maskuline, i tillegg er det helt uaktuelt og invitere andre folk inn i sexlivet. Anonymkode: c9a17...73d
AnonymBruker Skrevet 12. juni #47 Skrevet 12. juni Nei, det hadde jeg ikke ønsket. Jeg tenker også at du kanskje virker litt selvsentrert i ditt syn på parforhold...? Du har en liste med masse krav som den andre skal gå med på allerede før du har truffet personen Som oftest møter man et menneske og så blir veien til mens man går. Det gjelder også bdsm, poly og kinky forhold. Ja, jeg forstår at du ønsker å crossdresse og har behov for det, men resten av ønskelisten din kan fort oppleves som egoistiske regler og krav for den kvinnen du møter. Jeg mener ikke å skrive dette så strengt, men vær observant på hvordan den andre vil kunne oppfatte det når du presenterer dine fantasier og drømmer. Hun kan fort føle seg objektivisert, dessverre. Som om hun bare tildeles en rolle i din fantasi. Anonymkode: c8713...0d2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #48 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 7.48): Jeg er mann i arbeidslivet, men hjemme er jeg crossdresser/trans. Jeg ønsker ikke å bytte kjønn, men ønsker å kunne være feminin hjemme. Jeg er heterofil, og ønsker å finne en kvinne som kjæreste/ kone, men grunnet mikropenis, og påfølgende ødelagt opplevelse av meg selv og identitet rundt meg selv så ønsker jeg ikke å være den aktive eller utførende parten. Ideelt for meg ville være en kvinne som tar meg for den jeg er. Jeg vil da være feminin, men men kun passiv i perioder /seksuelt. Vi kunne da sammen finne andre menn som vi begge har glede av/ penetreres av. Jeg er ganske åpen her på hvordan dette kunne blitt gjort, men basisen for meg er et kjærlig, respektfull og varig forhold der man evt her en tredjepart fast, eller flere «elskere» Så jeg vil være og leve som mann, men tidvis være feminin / crossdresser både seksuelt og «på fritiden» Finnes det kvinner som kunne ønske seg noe slikt? Ikke bare akseptere, en faktisk ønske seg en slik type setting? Anonymkode: c289c...908 Nei dessverre. Det for meg er avtennende. I mine øyne er du ikke maskulin nok til meg. Men det finnes sikkert sikkert noen der ute for alle. Hvis du ville dette så bør du sjekke ut Fetlife. Anonymkode: 49cdb...d98
WeirdLady73 Skrevet 13. juni #49 Skrevet 13. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 7.48): Jeg er mann i arbeidslivet, men hjemme er jeg crossdresser/trans. Jeg ønsker ikke å bytte kjønn, men ønsker å kunne være feminin hjemme. Jeg er heterofil, og ønsker å finne en kvinne som kjæreste/ kone, men grunnet mikropenis, og påfølgende ødelagt opplevelse av meg selv og identitet rundt meg selv så ønsker jeg ikke å være den aktive eller utførende parten. Ideelt for meg ville være en kvinne som tar meg for den jeg er. Jeg vil da være feminin, men men kun passiv i perioder /seksuelt. Vi kunne da sammen finne andre menn som vi begge har glede av/ penetreres av. Jeg er ganske åpen her på hvordan dette kunne blitt gjort, men basisen for meg er et kjærlig, respektfull og varig forhold der man evt her en tredjepart fast, eller flere «elskere» Så jeg vil være og leve som mann, men tidvis være feminin / crossdresser både seksuelt og «på fritiden» Finnes det kvinner som kunne ønske seg noe slikt? Ikke bare akseptere, en faktisk ønske seg en slik type setting? Anonymkode: c289c...908 Du er den du er ment å være Jeg ville hatt et slik forhold og ser ingenting i veien med deg eller den settingen du ønsker, for meg er dette vakkert og deilig 😌 Endret 13. juni av WeirdLady73 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #50 Skrevet 4. juli Jeg har stor penis under kjoler. Anonymkode: aa523...317
Monika Tgirl Skrevet 4. juli #51 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har stor penis under kjoler. Anonymkode: aa523...317 Er den så stor at du må ha på flere kjoler? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #52 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 8.17): Jeg forstår ikke hvordan du kan anse deg som hetero når du ønsker å være feminin og i tillegg ønsker penetrasjon av en mann? Å være sammen med en mann med disse preferansene ville gjort at jeg aldri ville følt meg god nok for ham, så det ville vært uaktuelt for meg. jeg kunne vært sammen med en mann med micropenis, men jeg ville likevel ønsket et aktiv sexliv med mannen jeg elsker, ikke en annen mann. Det er masse man kan gjøre for å tilfredsstille en kvinne selvom man har micropenis. Anonymkode: 15d88...7f4 Ganske enkelt. Han er i bunn og grunn usikker på seg selv. Utad ønsker han gjerne derfor å fremstå som «normal» med et forhold til en dame, mens bak lukkede dører ønsker han å være den han egentlig føler seg som. Til en viss grad forståelig ettersom at mange er ganske dømmende og man vil helst unødvendig støy. Men likevel å bruke en dame for å oppnå denne fasaden blir feil. Han beskriver også at han ønsker sex med menn og ikke kvinnen, så det å kategorisere seg selv som heterofil blir feil. Her må man kalle en spade for en spade. Å bruke en kvinne på denne måten for å oppnå din fasade, når du egentlig vil ha menn er ikke legitimt på noen måte, med mindre hun faktisk finner seg i dette her og dette er noe hun også ønsker. Utover det, syns jeg folk skal gjøre som de vil. Men her høres det ut som han har behov for å gå mer i seg selv. Hvorfor trenger du en kvinnelig partner når du vil ha sex med menn? Anonymkode: 99b9b...cd8
TheLegendBellaGoth Skrevet 4. juli #54 Skrevet 4. juli Monika Tgirl skrev (21 minutter siden): Er den så stor at du må ha på flere kjoler? Huff a meg nå lo jeg høyt på natten her
AnonymBruker Skrevet 5. juli #55 Skrevet 5. juli Monika Tgirl skrev (8 timer siden): Er den så stor at du må ha på flere kjoler? Nei, men må tapen den fast viss jeg ikke nettopp har hatt utløsning Anonymkode: aa523...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå