AnonymBruker Skrevet 20. mars #21 Del Skrevet 20. mars Jeg er bifil kvinne, som kunne hatt forhold til begge kjønn. Altså er ikke penisen din avgjørende, men jeg hadde nok ikke klart å leve med din passivitet, og heller ikke med ønsket/kravet om å involvere andre menn i vårt sexliv. Jeg kunne involvere andre kvinner, men som kvinne som har opplevd flere overgrep fra menn må jeg ha 100% kjennskap og tillit til menn jeg har sex med, og det er noe jeg kun oppnår i forhold til en mann jeg har forhold til. Jeg kunne muligens ha levd i forhold til mann som traff andre menn, mens jeg traff kvinner, men dette hadde vært avhengig av mann som var like besatt på sikker sex som meg. Jeg hadde klikket fullstendig om jeg ble smittet med noe. Om min partner, som liksom skal elske meg, ikke hadde sett til at han forsikret seg om å verne meg fra smitte er jeg stygt redd for kjærlighet hadde gått over til forbannelse og raseri. Mann som ville kle seg som kvinne hjemme hadde ikke vært et problem for meg. Anonymkode: b4b73...2cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21. mars #22 Del Skrevet 21. mars Det er nok ikke mange kvinner som liker det, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #23 Del Skrevet 21. mars Ja, jeg er i et sånt forhold selv. Anonymkode: 7e936...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #24 Del Skrevet 21. mars Nei, beklager. Kan godta et skjørt, om man er veldig mannlig ellers. Eller sminke om man er matcho… Anonymkode: 60ab6...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #25 Del Skrevet 21. mars Jeg bryr meg lite om hva partner går i, eller pikk størrelse. Men ønsker du å bo med noen og utelukkende har sex med andre? Altså en aseksuell relasjon til primærpartner og et seksuelt forhold eventuelt i fellesskap med en tredjepart? Jeg er poly og har derfor ingenting imot flere partnere. Men for min del, som aromantisk er sexen nærhet og bekreftelse jeg trenger i hverdagen. Og jeg kunne aldri bodd med noen igjen, uavhengig av klesvaner eller legning. Men jeg får ikke helt grep på hva du ønsker..? Anonymkode: cc8cf...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #26 Del Skrevet 21. mars Det er jo et ganske spesifikt scenario du skisserer her, og jeg tror du vil få problemer med å finne en kvinne som aktivt ønsker seg akkurat det samme som deg. Selv hadde jeg ikke hatt problemer med crossdresser-delen. For meg er klær bare klær, og burde ikke være kjønnsdelt (kvinner begynte jo å gå med bukser for lenge siden, hvorfor kan ikke menn gå med kjoler?). Jeg elsker folk som uttrykker seg selv og går litt mot strømmen, og gjør det som føles rett for dem. Men jeg hadde ønsket å ha god sex med partneren min, og ville ikke ønsket å ha med en tredjepart i senga på fast basis. Så finnes det sikkert kvinner som er motsatt. Men det er en skikkelig enhjørningjakt du er ute på om du vil ha full pakke her. Anonymkode: 2a85a...b21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #27 Del Skrevet 21. mars Det er maks 1 av 1000 kvinner som kunne tenke seg noe sånt. Denne ene kvinnen har ikke sjanse på "normale" heterofile menn med, "normal" penis, da kan du tenke deg. "Drømmedama" di tar seg godt betalt. Anonymkode: f39cc...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå