AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Jeg er mann i arbeidslivet, men hjemme er jeg crossdresser/trans. Jeg ønsker ikke å bytte kjønn, men ønsker å kunne være feminin hjemme. Jeg er heterofil, og ønsker å finne en kvinne som kjæreste/ kone, men grunnet mikropenis, og påfølgende ødelagt opplevelse av meg selv og identitet rundt meg selv så ønsker jeg ikke å være den aktive eller utførende parten. Ideelt for meg ville være en kvinne som tar meg for den jeg er. Jeg vil da være feminin, men men kun passiv i perioder /seksuelt. Vi kunne da sammen finne andre menn som vi begge har glede av/ penetreres av. Jeg er ganske åpen her på hvordan dette kunne blitt gjort, men basisen for meg er et kjærlig, respektfull og varig forhold der man evt her en tredjepart fast, eller flere «elskere» Så jeg vil være og leve som mann, men tidvis være feminin / crossdresser både seksuelt og «på fritiden» Finnes det kvinner som kunne ønske seg noe slikt? Ikke bare akseptere, en faktisk ønske seg en slik type setting? Anonymkode: c289c...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Nei, ikke slik du skisserer det. Anonymkode: 07a2b...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars En mann på jobben lever i et slikt forhold. Han har vært gift med en kvinne i mange år, og de har barn sammen. Men han kler seg gjerne feminint og med litt sminke og neglelakk. Litt usikker på om han/de har andre involverte i sitt sexliv. Og sånn på siden, om du er interessert i at du og din fru skal finne andre menn som dere begge har glede av og penetreres av, så er du ikke heterofil, men biseksuell 😊 Anonymkode: 68617...6b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): (...) Så jeg vil være og leve som mann, men tidvis være feminin / crossdresser både seksuelt og «på fritiden» Finnes det kvinner som kunne ønske seg noe slikt? Ikke bare akseptere, en faktisk ønske seg en slik type setting? Anonymkode: c289c...908 De finnes, men kan nok være vanskelig å finne. Prøv en eller annen datingside for de litt mer fetish-orienterte 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Det finnes selvsagt alle slags kvinner med alle slags preferanser, så den kvinnen du ønsker finnes helt sikkert et sted. Du må bare ikke gi opp å lete. Anonymkode: 375c5...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars En mam som av og til klede seg som kvinne tror jeg kunne være gøy, så lenge han også fremsto som mann av og til. MEN en mann som ikke ønsket sex med kvinner (altså meg) ville jo vært en venn og ikke "min man". Om du ønsker sex med menn så tenker jeg heller du bør finne et forhold med en man, og finne en vennine du kan henge med på fritiden? Det er altså mangel på monogami og ikke det at du klær deg som kvinne som gjør at jeg ikke er intresert. Det kan godt være en poly dame som er åpen for mange kjærester ville være intresert, men jeg tenker det at du er usiker på deg selv og penis størelse er et dårlig utgangspunkt for å åpne forholdet. Sånn du fremstiller det virker det som du ønsker å kompensere for dårlig selvbilde med andre menn, det tror jeg kommer til å ende med sjalusi og drama selv om du finner en damme som ønsker en slik livstil. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Hvorfor i all verden påstår du at du er heterofil ?! Kall nå en spade for en spade. Ja,det finnes sikkert noen kvinner som du ser etter. Anonymkode: 884f7...381 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars "En kvinne" kan sikkert det, men ikke denne kvinnen. Det betyr bare at du har færre å velge i, men umulig er det sikkert ikke. Esther Pirelli har vel dame. Anonymkode: b91d8...b8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Du er jo homoseksuell siden du ønsker sex med en mann. Anonymkode: 0cc5e...8ad 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars Jeg forstår ikke hvordan du kan anse deg som hetero når du ønsker å være feminin og i tillegg ønsker penetrasjon av en mann? Å være sammen med en mann med disse preferansene ville gjort at jeg aldri ville følt meg god nok for ham, så det ville vært uaktuelt for meg. jeg kunne vært sammen med en mann med micropenis, men jeg ville likevel ønsket et aktiv sexliv med mannen jeg elsker, ikke en annen mann. Det er masse man kan gjøre for å tilfredsstille en kvinne selvom man har micropenis. Anonymkode: 15d88...7f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars nei Anonymkode: d21ce...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars Det fins så utrolig mange forskjellige mennesker der ute, det fins garantert en som passer deg også. Men som andre sier er det kanskje litt vanskeligere å finne personen du leter etter, da dine preferanser ligger litt utenfor det A4. Anonymkode: 76611...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars Nå er jeg biseksuell mann selv men stusser litt på hvordan du beskriver legningen din. Er det slik å du ikke ønsker å ha sex med denne kvinnen du leter etter. For det høres slik du leter etter en venninne som skal bli med deg å mannejakt. Jeg skjønner veldig godt å det å finne en mann til å knulle, både hun og han men jeg er som jeg skrev biseksuell og jeg vil både elske med kvinner og menn. Din beskrivelse er å du vil kun elske med menn. Mao. Du er gjerne ganske sikkert en homofil. Eller har jeg misforstått? Anonymkode: abc7e...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så jeg vil være og leve som mann, men tidvis være feminin / crossdresser både seksuelt og «på fritiden» Finnes det kvinner som kunne ønske seg noe slikt? Ikke bare akseptere, en faktisk ønske seg en slik type setting? Anonymkode: c289c...908 Det er noen for alle. Her ville jeg vært åpen om dette fra ganske tidlig i et forhold. Du kan ikke komme med dette et halv år uti forholdet. Anonymkode: d9e71...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars Når jeg var 9 år gammel datet moren min en mann som crossdresset. Det gjorde meg veldig trist. Men mest på grunn av at jeg savnet en fars figur i oppveksten, og jeg klarte ikke å assosiere noe mannlig med crossdressing. Jeg følte det var helt feil. Og følte meg veldig sviktet av mamma. Det er nok noen kvinner som ikke hadde hatt noe i mot et slikt forhold, spesielt i Norge som er veldig frigjort. Men det er nok lurt å tenke på hvordan det kan påvirke barn inni bildet. Anonymkode: 71fba...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars Det du beskriver har jo ingenting med crossdressing å gjøre. En mann som gikk i kjole på privaten kunne jeg kanskje levd med, men en mann som ønsker å bli dominert, primært av en mann utenfra, samtidig som han hevder å være hetero, men ikke ha vanlig hetrosex med meg og så vil lalle dette at vi er i et forhold - det hadde vært fullstendig uaktuelt. Anonymkode: 27245...c54 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars Ikke noe jeg hadde klart å leve med, nei. Beklager. Menn må oppføre seg og se ut som menn for min del. Anonymkode: d18d6...75d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars Dersom du og vil penetreres av en mann, så er du ikke heteroseksuell. Anonymkode: a0c58...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke noe jeg hadde klart å leve med, nei. Beklager. Menn må oppføre seg og se ut som menn for min del. Anonymkode: d18d6...75d Kunne ikke vært mer enig med deg 👆 Anonymkode: 5b1b1...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars Nei ikke de fleste kvinner. Vi vil ha menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå