Blingblingtahei Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei! Har kjøpt meg instant glow serum fra lumene, er glad i CC creamen fra samme merke men hadde lyst å prøve denne. Utrolig naturlige resultat og lett å påføre, men hver gang jeg har brukt den blir jeg helt hvit på fingrene, nesten litt sånn hard også ( se bildet), trodde først det kunne være underlaget men har nå forsøkt med forskjellige kremer, olje og bar og samme skjer hver gang. Noen som har erfaring med produktet eller kan si noe om hvorfor det skjer? Litt nølende til å fortsette å bruke det kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Det ser ut som om det er pigmentene (mica, titandioksid, fra produktet som av en eller annen grunn fester seg på huden din. Serumet inneholder også havsalt, samt en del silikon. Er produktet enkelt å fjerne med rens om kvelden? Det ser ut som om du har ganske tørr hud på fingrene, kanskje det er derfor disse stoffene fester seg der. Går de ikke vekk med såpe og vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars kanskje du kan forsøka å ta det med kost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Jeg får aldri slikt, er superfornøyd med det produktet.. Må alltid vaske hendene etterpå da, men det er mer fordi jeg føler jeg hae sminke på dem og ikke vil ha det på klær og møbler. Har ikke lagt merke ril å ha sett noe Anonymkode: d2e58...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. mars Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars Roci skrev (10 timer siden): Det ser ut som om det er pigmentene (mica, titandioksid, fra produktet som av en eller annen grunn fester seg på huden din. Serumet inneholder også havsalt, samt en del silikon. Er produktet enkelt å fjerne med rens om kvelden? Det ser ut som om du har ganske tørr hud på fingrene, kanskje det er derfor disse stoffene fester seg der. Går de ikke vekk med såpe og vann? Har egentlig ikke noe særlig tørre hender lenger, etter jeg sluttet i helsevesenet, men så er jeg også vant med at de er så tørre at jeg har sår så lista er lav for min del 😄 går vekk med såpe og vann jo, og ikke vanskelig å fjerne til kvelden, syntes bare det er veldig rart at det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. mars Forfatter #6 Del Skrevet 20. mars Capazitet skrev (26 minutter siden): kanskje du kan forsøka å ta det med kost? Skal prøve det i morgen, har bare aldri vært noe fan av verktøy i den forstand, må vaskes etter hver bruk (liker ikke bakterier på nyvasket ansikt) men skal prøve i morgen bare for å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Jeg kjøpte akkurat denne. Sterk parfymelukt, det var litt skuffende 😕 Anonymkode: 087c2...4e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. mars Forfatter #8 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte akkurat denne. Sterk parfymelukt, det var litt skuffende 😕 Anonymkode: 087c2...4e1 Ja, jeg reagerte på det jeg å, at den luktet mye mer parfyme enn CC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå