AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Jeg taster inn hele oppskriften i chatGPT og får svar på hvor mye kalorier det er i hele retten + jeg legger til hvor mange gram jeg spiser av den retten og hvor masse kalorier jeg får i meg. Jeg syns det er enkelt. Flere som gjør som meg? Anonymkode: 98ea0...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Ingen? Anonymkode: 98ea0...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Hadde ikke stolt på chatGPT, men går du ned i vekt så fungerer det nok. Anonymkode: 8ee7b...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg taster inn hele oppskriften i chatGPT og får svar på hvor mye kalorier det er i hele retten + jeg legger til hvor mange gram jeg spiser av den retten og hvor masse kalorier jeg får i meg. Jeg syns det er enkelt. Flere som gjør som meg? Anonymkode: 98ea0...c56 Hvorfor bruker du ikke bare en app så slipper du å taste inn helle oppskriften hver gang? Anonymkode: 2f09a...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Jeg bruker appen Fat Secret (forferdelig navn, I know 😂) . Personlig ville jeg ikke stolt på chatGPT, men hvis det funker for deg og du går ned i vekt så kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Ja. Men jeg snakker med den. Sparer mye tid, og greit å diskutere frem og tilbake. Ser når noe skurrer litt, og ber den kryssjekke. Anonymkode: 307f5...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde ikke stolt på chatGPT, men går du ned i vekt så fungerer det nok. Anonymkode: 8ee7b...6fc sorthstudios skrev (7 minutter siden): Jeg bruker appen Fat Secret (forferdelig navn, I know 😂) . Personlig ville jeg ikke stolt på chatGPT, men hvis det funker for deg og du går ned i vekt så kjør på! Det handler bare om at man må vite hvordan man bruker et hjelpemiddel Er mange apper, nettsider, bøker med mer, som også byr på feilkilder og misforståelser. Anonymkode: 307f5...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hadde ikke stolt på chatGPT, men går du ned i vekt så fungerer det nok. Anonymkode: 8ee7b...6fc sorthstudios skrev (13 minutter siden): Jeg bruker appen Fat Secret (forferdelig navn, I know 😂) . Personlig ville jeg ikke stolt på chatGPT, men hvis det funker for deg og du går ned i vekt så kjør på! Hva er årsaken til at dere ikke stoler på chat gpt? Anonymkode: 98ea0...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er årsaken til at dere ikke stoler på chat gpt? Anonymkode: 98ea0...c56 Ikke meg du spør. Men min erfaring er at mange ikke forstår hjelpemiddelet. Hvordan du skal vurdere data, og at dette er et samspill mellom deg og chat, ikke spørsmål og svar. Anonymkode: 307f5...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er årsaken til at dere ikke stoler på chat gpt? Anonymkode: 98ea0...c56 De gangene jeg har brukt chat gpt har den gitt meg feilinformasjon. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars Har brukt det av og til når jeg har slitt med å regne ut hvor mange kalorier det er i hver porsjon av mat laget fra bunnen av for eksempel. Greit å være obs på feil og dobbeltsjekke enkelte ting. Jeg foretrekker lifesum, men finner jo en del feil der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars Kan noen forklare meg hvor chatgpt er? Altså hvor er det? En app? En nettside? Jeg vet sånn ca hva det er, men aldri forstått hvor det holder til 🙆♀️ Anonymkode: 7ee28...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan noen forklare meg hvor chatgpt er? Altså hvor er det? En app? En nettside? Jeg vet sånn ca hva det er, men aldri forstått hvor det holder til 🙆♀️ Anonymkode: 7ee28...965 Chatgpt.com eller app. Anonymkode: 2f09a...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars sorthstudios skrev (59 minutter siden): De gangene jeg har brukt chat gpt har den gitt meg feilinformasjon. 😂 Det blir jo litt som å google, og så ta første svaret som sannheten. Her er det brukeren som er problemet, ikke verktøyet. Anonymkode: 307f5...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det blir jo litt som å google, og så ta første svaret som sannheten. Her er det brukeren som er problemet, ikke verktøyet. Anonymkode: 307f5...4d8 Hvorfor skal jeg gidde å bruke chat gpt hvis jeg må fiske frem rett svar ved å stille flere spørsmål? Da kan jeg liksågodt bruke Google (noe jeg heller gjør) for å se flere kilder. Hvis den ikke kan gi meg riktig informasjon har jeg ingen bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars Nei. Jeg leser næringsinnholdet bak på pakken, og regner sammen macroer selv. Kalorier er egentlig ikke så viktig. ChatGPT tar mye feil, enda. Anonymkode: 9a1b1...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars Hvis man ber ChatGPT oppgi kilde så gjør den det. Eller man kan be den om å sjekke matvaretabellen. Eller Toro sine nettsteder eller whatever Anonymkode: 30121...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå