Gå til innhold

ditt motiv for å miste jomfrudommen..?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

kan du fortelle litt om omstendighetene rundt da du mistet jomfrudommen?var det pga forelskelse,at du var kåt,nyskjerrighet,press fra kjæreste/omgivelser,redsel for at han ville gå fra deg hvis dere ikke "gjorde det"...?

hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg var forelsket og hadde lyst, men syns også at det var på tide at jeg mista jomfrudommen siden "alle" andre hadde hatt seg. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var vannvittig forelska i han som pressa meg.Så jeg skulle gjærne hatt den seansen ugjort men... :forvirret:

Skrevet

"Alle andre" hadde gjort det. Jeg var 16, så strengt tatt hadde de vel ikke det. Jeg var nysgjerrig.

Men skulle gjerne ventet et par år til! Var ikke klar. Mest sånn ønske om å være som "alle andre". Kjipt i ettertid.

Men nå har jeg et godt sexliv! Utrolig hva noen ekstra år gjør for opplevelsen av egen og partners seksualitet! :)

:enig_anim:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ville bli ferdig med det, mange av den andre hadde gjort det allerede

Skrevet

Jeg var forelsket og kåt. Og vi hadde holdt oss/ventet i ni måneder (vi var enige om at det var viktig å ikke forhaste seg). Det var en fin opplevelse, og føltes veldig riktig. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg var forelsket og følte meg klar.

Skrevet
Jeg var forelsket og følte meg klar.

:Nikke:

Skrevet

Jeg var forelsket og hadde lyst. Hadde ventet passelig lenge og det ble en kjempefin opplevelse. :)

Skrevet

Jeg hadde hørt så mange snakke om det og ville vite hvordan det kjentes ut. Derfor ble det sammen med en kamerat som jeg syntes var litt kjekk. Jeg var bare 15 år og ikke særlig "tent". Ville bare vite hvordan det var. Så da han hadde tatt den inn og ut et par ganger og jeg hadde kjent hvordan det føltes, sa jeg at nå holdt det. Han var ganske :overrasket: Jeg holdt på mitt og ba ham flytte seg. Det var nok nå for nå visste jeg hvordan det var. :ler: Han respekterte dette og flyttet seg. Sikkert det nummeret han kommer til å huske best i sitt liv. :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet

Tenkte at " er vel like greit nå som en annen gang". Ikke noe stor drama, ikke noen stor opplevelse! hehe.. (hadde nemlig litt problemer med å få den inn de første gangene)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var forelsket, følte meg klar og hadde lyst... det ble en veldig fin opplevelse (eller flere fine opplevelser samme natt;)) ville ikke vært foruten denne opplevelsen.

Skrevet

var jeg som skrev inn over her....

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg var bare full og dum egentlig... hadde ikke tenkt å ta det så langt i det hele tatt, menmen... Absolutt en opplevelse jeg kunne vært foruten.

Jeg hadde hørt så mange snakke om det og ville vite hvordan det kjentes ut. Derfor ble det sammen med en kamerat som jeg syntes var litt kjekk. Jeg var bare 15 år og ikke særlig "tent". Ville bare vite hvordan det var. Så da han hadde tatt den inn og ut et par ganger og jeg hadde kjent hvordan det føltes, sa jeg at nå holdt det. Han var ganske  :overrasket:  Jeg holdt på mitt og ba ham flytte seg. Det var nok nå for nå visste jeg hvordan det var.  :ler:  Han respekterte dette og flyttet seg. Sikkert det nummeret han kommer til å huske best i sitt liv.  :ler:

:hoho:

Skrevet

Ville bli ferdig med det... Var greit å fått gjort det, og gjorde det med min daværende kjæreste, men syntes likevel ikke det var noe særlig spesielt. Husker jeg gikk ut på badet etterpå, så meg i speilet, og tenkte; Jaja, så har jeg gjort dette også. Kjekt så lenge det varte :overrasket: Men det kom seg etterhvert altså! :)

Skrevet

Jeg var ikke klar.

Men som gutt så trodde hun at jeg var super-kjekkasen som hadde gjort det mange ganger!

Jeg var for ung til å fortelle sannheten og derfor prøvde jeg å flyte på en bølge jeg egentlig ikke hadde..

Det ble en dårlig greie for oss begge.

Vi var sammen over et år og det ble fort bedre..

Skrevet

Jeg var riktignok bare 14 år gammel, men jeg var forelsket, klar og hadde lyst. Fikk faktisk orgasme under mitt første samleie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...