Gå til innhold

Kunne noen av dere kvinne ha vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Sjarmør
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 157, og var sammen med en som var 135 😃

Anonymkode: 20eff...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har lyst til å si nei, men jeg har vært sammen med menn som har vært et par cm lavere enn meg (jeg er 176). Høyden min gjør at jeg helst foretrekker høye menn, jeg liker ikke å føle meg svær. Jeg er slank, men så lenge jeg er høyere enn mannen, føler jeg meg gigantisk. 

Anonymkode: 0600b...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er 157, og var sammen med en som var 135 😃

Anonymkode: 20eff...522

Dverg?

Anonymkode: f9f98...06b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er 175 på sokkelesten og mannen er 172 eller noe. Når jeg går med hæler er jeg merkbart høyere enn han. Er ikke noe jeg har tenkt over og hvertfall ikke brydd meg om.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Helt ærlig nei. Er ikke overflatisk i det hele tatt, men vekt og høyde er  helt essensielt. Han må være større enn meg i vekt og høyere enn meg.

Sorry not sorry. Er så mange preferanser til hvordan vi kvinner skal se ut så akkurat de to preferansene føler jeg meg berettiget til å beholde. 

Anonymkode: 24f18...dc0

Ja, stakkar deg. En mann med ekvivalente preferanser ville åpenbart blitt stemplet som overfladisk. "Lavere enn meg og store pupper", feks. Dine preferanser ER jo overfladiske. Det ligger litt i begrepet.  

Anonymkode: 9dc7b...4b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd, jeg er ikke høy selv, men en som var mindre enn det ble feil. Men for høy blir også helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, stakkar deg. En mann med ekvivalente preferanser ville åpenbart blitt stemplet som overfladisk. "Lavere enn meg og store pupper", feks. Dine preferanser ER jo overfladiske. Det ligger litt i begrepet.  

Anonymkode: 9dc7b...4b7

Du verden! Tror ikke en mann som ønsker at kvinnen skal være lavere enn ham og mindre enn ham ville bli kalt overfladisk, så hvorfor omvendt? 

Anonymkode: bfb57...1f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, selvfølgelig kunne jeg det, og har vært det. Jeg er 1,70, og han 1,68, og den som var opptatt av høyde var han. 

Anonymkode: 790a9...c65

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Screenshot_20250321-161603.png

Anonymkode: bed8d...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg lav selv (163), så det er ikke veldig mange menn som er lavere enn meg, men jeg har vært veldig betatt av et par stykker godt under 170, så det hadde ikke vært et problem.  (Så har jeg vært forelska i en tometersmann også, så høyde er åpenbart ikke viktig for meg).

Anonymkode: ae308...cfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde jeg nok strevd med, men har strengt tatt aldri prøvd. Jeg er ikke spesielt høy selv (167), så de fleste menn er høyere enn meg uansett. Han jeg har nå er 190, men endel slankere enn meg. Jeg er litt lubben, så en slank mann på min egen høyde ville gjort at jeg følte meg stor.

Anonymkode: 99f2a...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Definitivt. Min erfaring er at lave menn er bedre i senga og bedre samtalepartnere.. 

Anonymkode: 792f7...f19

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er 163 cm og har kun møtt 2 menn som har vært lavere enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke høyden som er viktig for meg, men hvem du er. 

Anonymkode: 79a08...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...