Gå til innhold

Kunne noen av dere kvinne ha vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Sjarmør
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Det ville ha vært helt greit. Høyde er noe av det jeg bryr meg minst om hos en eventuell kjæreste. Det er så mye annet som er langt viktigere. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er 158 selv, og å være tiltrukket av noen lavere virker helt urealistisk. Måtte vært om han satt i rullestol. 

Anonymkode: f7ec4...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noreg er grensa for å vere kortvaksen sett til lik eller under 154 centimeter for kvinner og lik eller under 166 centimeter for menn.

Anonymkode: e75a0...b0a

Ja? Du sier bare det jeg allerede har sagt?

Anonymkode: 21944...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en høy kvinne og vil helst ha en høy mann pga det. Han er ikke nødt til å være høyere men iallefall ca like høy, kan være noen cm lavere enn meg.

Anonymkode: fcc3c...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet om flere som ikke har problem med det. Venninnen min har bare kjærester som er lavere, ei jeg gikk på vgs med hadde også bare typer som var lavere enn henne. Den laveste var vel 146 tror jeg om han ikke var enda lavere

Jeg klarer ikke å være med noen som ikke er høyere enn meg dessverre. Det er pga min egen selvfølelse, å ikke  fordi det er noe gale med mannen. Går jo glipp av noen fantastiske menn da, så er jo synd. 

Anonymkode: d0f0c...540

Jeg har en venninne som kun liker lave menn. Selv er hun 173, så ikke fordi hun er spesielt lav selv, men det er bare slik. Akkurat som det bare er slik at jeg egentlig liker litt kraftige menn, uten noen spesiell grunn, mens en annen venninne alltid likte svært tynne og senete menn. 

Ironisk nok er det kun hun som liker lave menn som fikk mann i forhold til sine preferanser. Mannen jeg møtte var tynnere enn jeg foretrekker, men falt for ham likevel. (Blitt kraftigere med årene da.) Mannen til hun som likte tynne senesterke menn er blitt ganske så kraftig med årene, uten at hun har sluttet med å elske ham av den grunn. Mannen til hun som liker lave var og er lavere enn henne. På den måten er jo det en preferanse som er mer stabil enn annet. Høyde endrer seg iallefall lite når man først har truffet en person. 😄

Anonymkode: bfb57...1f7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 177 og har vært sammen med menn som er lavere ja.

Anonymkode: 0d9b2...1ff

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kunne det. Hadde foretrukket det over å være sammen med en mann som var mye høyere enn meg.

Anonymkode: f0eb8...ff1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sjarmør skrev (18 timer siden):

Regner med å få svar som "nei", men finnes det noen av dere der ute som kunne vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Nei.

Det handler utelukkende om seksuell tenning. Jeg må ha en kjæreste jeg tiltrekkes av seksuelt og det gjør jeg ikke av menn som er lavere en meg selv. Jeg har i hvert fall ikke gjort det til nå.

Jeg har ingen høydekrav til menn. Jeg har dater flere menn som ikke har vært mye høyere en meg, men aldri fått noe fysisk tiltrekning dessverre.

Skal sies at jeg er 156, så naturlig er det overveldende flertallet av menn jeg møter en god del høyere en meg uansett. Det er heller ikke slik at jeg tiltrekkes en mann fordi han er høy.

Anonymkode: 88da7...17f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sjarmør skrev (20 timer siden):

Regner med å få svar som "nei", men finnes det noen av dere der ute som kunne vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Nei. Jeg er 1,64 . 

Anonymkode: 9b676...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 1.67 og eksen min (mann) var 1.65. Det ble en vane, og ikke noe jeg brydde meg om. Han var jo tidenes menneske på alle andre måter!

Anonymkode: 492a2...67f

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde hatt null problem med det :)

Anonymkode: 93ee3...bfe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, er knappe 1,60 selv, så har vel sjelden møtt en mann kortere enn meg selv. Har alltid sagt jeg liker høye menn, over 1,80, men har vært på et par dater med enn ganske lav mann, under 1,70 tror jeg og er absolutt tiltrukket av han. 

Anonymkode: a746d...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg HAR vært sammen med en som er lavere enn meg. Mange år siden nå. Men han hadde mye komplekser for høyden, og det påvirket forholdet vårt negativt, så helt ærlig har det nok gjort meg litt skeptisk. Ikke at det har vært en relevant problemstilling, forsåvidt, siden alle andre menn jeg har fattet interesse for har vært minst like høye som meg.

Anonymkode: 67910...3ad

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er 178 og er med en mann på 175. Men han er maskulin på alle måter og veldig, veldig sterk🤭så jeg føler meg fortsatt «liten» ved siden av han.

Anonymkode: 45bdc...88a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 151, så nei, det blir litt for drøyt. 😂

Anonymkode: 66a4c...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei. Ville følt at vi så ut som to rømlinger fra sirkus. Er 159 selv. Samboer er over 190 😄 

Anonymkode: 12608...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at mannen er noe høyere enn meg, men det er ikke noe kriterium verken for å oppnå date eller forhold.

Har vært i to forhold der mannen bare er litt høyere, slik at jeg utfordrer høyden hans når jeg går i hæler. Så må ikke ha tårnhøye menn.

Om han er lavere enn meg kan jeg fortsatt være i forhold, men skal være helt ærlig på at jeg ikke liker følelsen altfor godt. Det får meg til å føle meg svær i forhold til mannen, uansett om jeg ikke er bredere/større enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kunne jeg det 😊

Hvis det er mannen jeg er forelsket i, spiller det ingen rolle!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig!

På listen over «egenskaper jeg setter pris på i en mann», tror jeg høyde kommer på 93. plass😂

(Mannen jeg er gift med er 0,5 cm høyere enn meg, og ikke i et millisekund har jeg tenkt at jeg skulle ønske han var høyere enn han er.)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...