Gå til innhold

Kunne noen av dere kvinne ha vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Sjarmør
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, ingen problemer. Preferanser er en uting. Eneste kravet jeg har som kvinne, er at han er mann. 

Anonymkode: 57adf...fba

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt ærlig nei. Er ikke overflatisk i det hele tatt, men vekt og høyde er  helt essensielt. Han må være større enn meg i vekt og høyere enn meg.

Sorry not sorry. Er så mange preferanser til hvordan vi kvinner skal se ut så akkurat de to preferansene føler jeg meg berettiget til å beholde. 

Anonymkode: 24f18...dc0

Jo, da er du jo egentlig litt overfladisk. Og dette med at "han sier det, så da kan jeg si det"-holdning er barnslig! Har aldri merket preferanser fra menn. Enten liker de meg, eller ikke. Hvorfor legger jeg meg aldri opp i. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg er 155 cm selv. Tror aldri jeg har møtt en voksen mann som var kortere enn meg. 

Jeg tenker at en mann med relativ bred kroppsbygging men bare korte bein (av typen Tyrion i Game of Thrones) kunne ha gått greit, men en mann som både var kortere enn meg OG spinklere enn meg, ville gitt meg følelsen av å være sammen med et barn. 

Anonymkode: a3e8d...0b8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er gift med en mann so er lavere enn meg, jeg er 170 han er 168. 

Anonymkode: 9d71a...7dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo, da er du jo egentlig litt overfladisk. Og dette med at "han sier det, så da kan jeg si det"-holdning er barnslig! Har aldri merket preferanser fra menn. Enten liker de meg, eller ikke. Hvorfor legger jeg meg aldri opp i. 

Fysisk tiltrekning er noe annet enn å være overfladisk. Å se på mannen og virkelig føle at jeg har lyst på det jeg ser på, har alltid vært viktig for meg. 

Jeg tror aldri jeg har klart å føle på noe for menn som er under 10cm høyere enn meg. Og har nå vært gift med en mann som er 16cm høyere i mange år. (og som selvfølgelig er full pakke, også ellers) 

Anonymkode: a11ec...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. Det er ikke avgjørende i det hele tatt. :)

Og jeg ville fortsatt brukt høye hæler og vært helt komfortabel med det. Men det er like viktig at han er komfortabel med at jeg da blir enda høyere enn han. 

Jeg har større problemer om mennene er for tynne og kantete jeg da. Liker ikke harde knokler og skarpe kanter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, vært sammen med en som var lavere enn meg. Ser ikke problemet

Anonymkode: e46af...432

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sjarmør skrev (10 timer siden):

Regner med å få svar som "nei", men finnes det noen av dere der ute som kunne vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Nei

Anonymkode: bb496...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ingen problemer. Preferanser er en uting. Eneste kravet jeg har som kvinne, er at han er mann. 

Du tar alt som kryper og går så lenge det har penis. Høres stusselig og desperat ut, og sier vel mest om deg! Vi andre som har andre preferanser i tillegg til en penis får prise oss lykkelig, så kan du ta alle leftovers

Anonymkode: bb496...e97

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min er 167, og det passer meg egentlig perfekt, siden jeg er 157. Jeg har hatt kjærester før på opp mot 190, men det ble mye kink i nakken gitt. 

Jeg kunne nok ikke vært sammen med en som er lavere enn meg, siden han da hadde vært kortvokst/«dverg». 

Anonymkode: 21944...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hittil bare blitt tiltrukket av menn som er høyere enn meg. Må innrømme at jeg er svak for høye menn, dvs over 180. Jeg er bare 163 cm selv, så en mann som er lavere enn det er ikke attraktiv for meg. Min eksmann er 180. Han jeg var sammen med før det 187 og han etter 180. Datet en mann en periode som er 186. Så det er tydelig at jeg faller for høye menn. 

Anonymkode: e75a0...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen min er 167, og det passer meg egentlig perfekt, siden jeg er 157. Jeg har hatt kjærester før på opp mot 190, men det ble mye kink i nakken gitt. 

Jeg kunne nok ikke vært sammen med en som er lavere enn meg, siden han da hadde vært kortvokst/«dverg». 

Anonymkode: 21944...308

Noreg er grensa for å vere kortvaksen sett til lik eller under 154 centimeter for kvinner og lik eller under 166 centimeter for menn.

Anonymkode: e75a0...b0a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg må innrømme at jeg er svak for høye menn. Er 162 selv. Ekser er alle over 170. Eksmann er over 180 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hadde ikke hatt noe problem med det. Er andre ting jeg setter høyere på listen enn høyde :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Preferanser er en uting, faktisk. Så teit. Jeg har mange preferanser - fordi vi faktisk skal passe sammen, slik at forholdet kan vare. Du høres jo ut som om du tar hvem som helst.

Anonymkode: 7b6cf...17c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sjarmør skrev (14 timer siden):

Regner med å få svar som "nei", men finnes det noen av dere der ute som kunne vært sammen med en mann lavere enn dere selv?

Jeg er gift med en mann som rt 3 cm lavere enn meg selv, så ja :)

Har aldri plaget verken meg eller ham.

Anonymkode: a8457...002

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var sammen med en som var 2 cm lavere enn meg, null problem. Men jeg er ganske bred over skuldrene og hoftene (ikke feit) , og liker egentlig ikke å føle meg kjempediger i forhold til mannen, så tror ikke jeg vil være med en mann som er mye mindre. 

Anonymkode: 28acd...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men så er jeg under 160. 
Tror ikke jeg møtt så korte menn noen gang. Har datet og vært sammen med flere under 170 da.

Anonymkode: 53aa7...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...