Sjarmør Skrevet onsdag kl 23:46 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:46 Regner med å få svar som "nei", men finnes det noen av dere der ute som kunne vært sammen med en mann lavere enn dere selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet onsdag kl 23:59 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:59 Ja, selvfølgelig. Det skal nevnes at jeg i utgangspunktet er mest tiltrukket til menn som er høyere enn meg (er bare 1,65 selv, så de fleste er nå uansett høyere), men det er ikke det viktigste. Personlighet og kjemi er det som teller mest, og stemmer dette, så har ikke høyden noe å si. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 00:00 #3 Del Skrevet i går, 00:00 Ja, det kunne jeg nok selv om jeg kun har vært med menn som har vært like høye (1,68) som meg selv eller høyere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:03 #4 Del Skrevet i går, 00:03 Jeg er 1.85 på sokkelesten og min laveste var 1.68 og ja jeg er dame. Det er mennesket som betyr noe. Resten finner en ut av og gjør som en selv vil. Anonymkode: a83b5...516 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #5 Del Skrevet i går, 00:15 Sjarmør skrev (24 minutter siden): Regner med å få svar som "nei", men finnes det noen av dere der ute som kunne vært sammen med en mann lavere enn dere selv? Helt ærlig nei. Er ikke overflatisk i det hele tatt, men vekt og høyde er helt essensielt. Han må være større enn meg i vekt og høyere enn meg. Sorry not sorry. Er så mange preferanser til hvordan vi kvinner skal se ut så akkurat de to preferansene føler jeg meg berettiget til å beholde. Anonymkode: 24f18...dc0 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:16 #6 Del Skrevet i går, 00:16 Nåværende samboer er 3 cm lavere en meg. Vi fungerer faktisk som ett helt normalt par snålt nok. Anonymkode: 8085b...078 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:18 #7 Del Skrevet i går, 00:18 Har prøvd det ble feil for meg🙈😅 Anonymkode: 6d812...8c2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet i går, 00:27 #8 Del Skrevet i går, 00:27 Ja, sålenge høydeforskjellen ikke hadde vært så veldig stor . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:28 #9 Del Skrevet i går, 00:28 Har vært sammen med to som var 6 cm lavere enn meg, ingen problemer med det. Det er ikke høyden som gjør om en mann er mandig, tiltrekkende og en god partner. Anonymkode: 500d2...e8f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet i går, 00:30 Forfatter #10 Del Skrevet i går, 00:30 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt ærlig nei. Er ikke overflatisk i det hele tatt, men vekt og høyde er helt essensielt. Han må være større enn meg i vekt og høyere enn meg. Sorry not sorry. Er så mange preferanser til hvordan vi kvinner skal se ut så akkurat de to preferansene føler jeg meg berettiget til å beholde. Anonymkode: 24f18...dc0 Dumt skrevet 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 00:31 #11 Del Skrevet i går, 00:31 Absolutt. Selv om jeg må innrømme at det hadde kanskje vært litt rart om han var 20 cm kortere enn meg. Men nå er jo jeg høy selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet i går, 00:50 #12 Del Skrevet i går, 00:50 Selvfølgelig. En av de jeg har vært mest betatt og forelsket i i løpet av livet var lavere enn meg. Eller han er fortsatt lavere enn meg da, 5cm. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:07 #13 Del Skrevet i går, 01:07 Ja, eksen var 10 cm lavere enn meg. Anonymkode: 1b2a0...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:09 #14 Del Skrevet i går, 01:09 Nei. Ble skeptisk til hvor godt menn takler slikt etter å ha vært sammen med jevnhøy mann. Jeg gikk alltid i litt høye hæler da vi møttes, men det ble et stort problem for ham en stund etter vi ble sammen. Han oppførte seg som jeg brukte sko med hæler for å dumme ham ut. Jeg ville bare kle meg i det jeg synes er pent. Anonymkode: bfb57...1f7 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:10 #15 Del Skrevet i går, 01:10 Samboeren min er lavere enn meg. Hvorfor skulle det være et problem? Anonymkode: 9c911...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:29 #16 Del Skrevet i går, 01:29 Absolutt ikke. Jeg er 177 cm høy, og føler meg helt giraff hvis jeg er sammen med noen lave. Anonymkode: ab8e7...a0d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:55 #17 Del Skrevet i går, 01:55 I teorien hadde det gått helt fint. I praksis har jeg aldri falt for noen som har vært lavere enn meg. Jeg tror dette er en stor del av grunnen til "høydekrav" fra kvinners side. Det handler sjelden om "lav mann dårlig", men når man vet det er helt usannsynlig at man fatter interesse virker det slemt å kaste bort mannens tid, og unødvendig å kaste bort egen tid. For øvrig så har jeg hatt samboer som var godt under gjennomsnittshøyde, og bare 4 cm høyere enn helt gjennomsnittlige meg, men han var altså fortsatt høyere enn meg. Anonymkode: ae7cc...ef7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:10 #18 Del Skrevet i går, 02:10 Er nok heller det at menn får problemer med å være lavest. Anonymkode: 1b2a0...9fa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:18 #19 Del Skrevet i går, 02:18 Foretrekker helst at han er enten på samme høyde, eller litt høyere. Er 1,72. Det er ganske sjelden at menn er lavere enn kvinner (tenker da kvinner rundt gjennomsnittshøyde, 1,67), hvis han er rundt 1,68 eller lavere, regnes han for kortvokst. Men, det er ikke sånn at jeg er helt avvisende til det. Møter jeg en som er en fantastisk fyr på alle måter, kan jeg fint takle at han er litt lavere enn meg. Anonymkode: cd873...219 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:40 #20 Del Skrevet i går, 02:40 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): ...hvis han er rundt 1,68 eller lavere, regnes han for kortvokst. Anonymkode: cd873...219 Hvis han er 1,66 er han kortvokst, i Norge. I mange andre land er det 1,57. Anonymkode: 1b2a0...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå