Blingblingtahei Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars (endret) Hvor og hva slags modell kan jeg finne bukser, normale bukser som er høyere bak enn foran? Gjerne kom med forslag til tightser også. Jeg har heldigvis en større rumpe enn mage og spesielt med tights som kommer med bred lang ribbestrikk i livet, er egentlig litt for kort bak slik at ribbestrikken ikke går over rumpa slik den burde, og aaaaltfor stor og lang på magen. Jeg har en kort overkropp og hater at ting stammer på magen, liker bukser som ender hvertfall 5 cm under navlen men er lang nok bak til at jeg ikke får rørleggersprekk. Jeg har en bukse som er slik, den er nå bortimot 15 år gammel, og jeg finner ingen som er lignende idag.. Så om noen vet om én, rop ut! Eneste valget er å sjekke ut herremodeller.. har alt kjøpt noen jobbebukser i unisex, de er bedre. Endret 19. mars av Blingblingtahei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Jeg sverger til Cambio bukser. De har spesielt god passform tilpasset kvinnelig figur og de har mange ulike modeller og stoffkvalitet å velge mellom. De selges ikke ikke i typiske kjedebutikker og er relativt dyre, fra 2000 til 3000-ish. Jeg har nokså mye rumpe og har også kort overkropp sliter med at vanlige bukser strammer på feil plass. Jeg kjøpte de første buksene rundt 2011 og har holdt meg til det merket siden. De første buksen jeg kjøpte i 2011 har jeg fortsatt og brukes både til hverdag og fest. Alt fra mørke penbukser, jeans og sesongens sommerbukser i hvitt eller litt freshe farger. Bare elsker de! Anonymkode: 134d9...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. mars Forfatter #3 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sverger til Cambio bukser. De har spesielt god passform tilpasset kvinnelig figur og de har mange ulike modeller og stoffkvalitet å velge mellom. De selges ikke ikke i typiske kjedebutikker og er relativt dyre, fra 2000 til 3000-ish. Jeg har nokså mye rumpe og har også kort overkropp sliter med at vanlige bukser strammer på feil plass. Jeg kjøpte de første buksene rundt 2011 og har holdt meg til det merket siden. De første buksen jeg kjøpte i 2011 har jeg fortsatt og brukes både til hverdag og fest. Alt fra mørke penbukser, jeans og sesongens sommerbukser i hvitt eller litt freshe farger. Bare elsker de! Anonymkode: 134d9...5ac Takk! Skal jammen sjekke de ut! Skal til Italia neste uke også, så tenkte jeg skulle se om de hadde litt mer utvalg.. må Google om de kanskje finnes der tom fysisk prøving 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Nå skriver du ikke noe om fasong generelt, men har du prøvd bukser fra Mos Mosh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. mars Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars Mariss@68 skrev (Akkurat nå): Nå skriver du ikke noe om fasong generelt, men har du prøvd bukser fra Mos Mosh? Tja, jeg er kort i resten av kroppen også, så baggy eller typiske mom pants gjør at jeg ser både kort og rund ut 🤪 Så mer rett kanskje? Skal sjekke ut mos mosh også, mye merker jeg ikke har hørt om ser jeg..😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Blingblingtahei skrev (49 minutter siden): Takk! Skal jammen sjekke de ut! Skal til Italia neste uke også, så tenkte jeg skulle se om de hadde litt mer utvalg.. må Google om de kanskje finnes der tom fysisk prøving 😄 Vær obs på at Italienske størrelser er annerledes enn standard norske/EU-størrelser. En str. 38 er en str. 44 i Italia. Min erfaring er også at Italienske klær oppleves som små og smale i snittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. mars Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars Roci skrev (10 timer siden): Vær obs på at Italienske størrelser er annerledes enn standard norske/EU-størrelser. En str. 38 er en str. 44 i Italia. Min erfaring er også at Italienske klær oppleves som små og smale i snittet. Hm.. jeg er ca 60 kg og 162 høy så relativ normalvektig, men smal er jeg jo ikke..🤪 så spørs om jeg må ta shoppinga hjemme da ja.. takk, da kan jeg senke de forventningene litt 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå