AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Hei nå er jeg usikker hva jeg skal gjøre. Jeg solgte en gammel bil til en oppkjøper for noen dager siden. Fikk ikke mye for den. Da verksted sa en reparasjon ville bli dyr. Jeg stolte på de. Dom . Nå ser jeg den ligger ute på Finn . Med flere feil i opplysninger . Det står også at det har vært en eier. Å det er også feil. Dette er et verksted jeg har brukt i flere år. Utrolig skuffa. De sa bilen skulle gå til delebil. Skal jeg si fra noe sted. Tenker på om noen kjøper den til den prisen med feil opplysninger. Har hørt det er mye uærlige bilselger men dette var drøyt. Anonymkode: eea83...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden En dyr reparasjon trenger ikke være så kostbar om verkstedet gjør det for selvkost, i stedet for å beregne ordinær pris på det. Så lenge som bilen ikke er solgt kan selger si opplysningene er feil og ville blitt rettet før et salg. Om det gjennomføres et salg på feil grunnlag kan ny eier kontakte deg som tidligere eier. Da kan du kanskje hjelpe kjøper å reklamere på bilen. Men, du vil fortsatt føle deg lurt. Noen saker har kommet i media, eksempelvis har NAF via Motor fulgt opp noen biler som ble solgt flere ganger i vesentlig dårligere tilstand enn lovet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Jeg syns du skal melde fra til finn, så kan de vurdere det. Jeg ville også sendt en "hyggelig" epost til firmaet og sagt at jeg ser dere har lagt ut bilen, men her har dere deserre noen feil i annonsen - så får det være opo til dem om de retter det, men da har du pekt på det på en hyggelig måte, og de kan ikke skjule seg bak at de "ikke visste" Endret 23 timer siden av pop up bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Det tar tre sekunder å logge inn for å se antall eiere. Det er heller ikke lenger din bil eller din sak. Hvem skulle du ha meldt fra til? Anonymkode: d7f44...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tar tre sekunder å logge inn for å se antall eiere. Det er heller ikke lenger din bil eller din sak. Hvem skulle du ha meldt fra til? Anonymkode: d7f44...a90 Når annonensen ligger på finn, kan du melde feil ved annonsen til finn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Det var Finn jeg tenkte på. Bilen selges til over 50 tusen mere. Feilen de sa jeg hadde står det ingenting om. Osv flere feil opplysninger. Anonymkode: eea83...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var Finn jeg tenkte på. Bilen selges til over 50 tusen mere. Feilen de sa jeg hadde står det ingenting om. Osv flere feil opplysninger. Anonymkode: eea83...d45 50 000 mer er helt kurant. Dette skal dekke arbeid med salg, reparasjoner før salg, fortjeneste og bruktbilgaranti. De har vel gjerne rettet feilen? Eller opplyser til potensiell kjøper at del er bestilt og skal byttes før salg. Ikke vanlig å ha med i annonsen hva som har vært feil, eller hva som skal rettes før salg. Anonymkode: 068cd...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 50 000 mer er helt kurant. Dette skal dekke arbeid med salg, reparasjoner før salg, fortjeneste og bruktbilgaranti. De har vel gjerne rettet feilen? Eller opplyser til potensiell kjøper at del er bestilt og skal byttes før salg. Ikke vanlig å ha med i annonsen hva som har vært feil, eller hva som skal rettes før salg. Anonymkode: 068cd...00d De har ikke gjort noe mere enn å satt på nye dekk som jeg leser og ser på alt de har delt. Anonymkode: eea83...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): De har ikke gjort noe mere enn å satt på nye dekk som jeg leser og ser på alt de har delt. Anonymkode: eea83...d45 Var feilen synlig, siden du ser at det ikke er ordnet? Eller har de opplyst at bilen har denne feilen? Anonymkode: 068cd...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå