AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Hei! Jeg har mye dårlig samvittighet for ting jeg føler jeg burde gjort i huset. Jobber redusert og føler at jeg driver mye med husarbeid, men likevel gnager det på meg. Føler alle har perfekte, ryddige og fint oppussede hus. Mens jeg har enda rom som skulle vært innredet fullt etter 3 år i nytt hus.. alltid småprosjekter som gnager. Strever mye med å bestemme meg. Trenger f.eks et bilde til en vegg men får ikke ut fingeren fordi det er så mange valg! Ikke vet jeg hvordan jeg henger opp et bilde heller. Bare som et eksempel. Føler på at jeg skulle ryddet, vasket og fikset konstant. Blir sur av meg selv når jeg slapper av. Huset vårt er helt ok, men ikke strøkent. Har 3 barn. Anonymkode: 14566...239
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Lag en liste og hold deg til et prosjekt av gangen. Anonymkode: 1bb7f...9d7
Udyrisk Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Jeg har mye dårlig samvittighet for ting jeg føler jeg burde gjort i huset. Jobber redusert og føler at jeg driver mye med husarbeid, men likevel gnager det på meg. Føler alle har perfekte, ryddige og fint oppussede hus. Mens jeg har enda rom som skulle vært innredet fullt etter 3 år i nytt hus.. alltid småprosjekter som gnager. Strever mye med å bestemme meg. Trenger f.eks et bilde til en vegg men får ikke ut fingeren fordi det er så mange valg! Ikke vet jeg hvordan jeg henger opp et bilde heller. Bare som et eksempel. Føler på at jeg skulle ryddet, vasket og fikset konstant. Blir sur av meg selv når jeg slapper av. Huset vårt er helt ok, men ikke strøkent. Har 3 barn. Anonymkode: 14566...239 Trøst deg med at du ikke er alene! Har ei liste så lang med prosjekter,har nok å gjøre til jeg dør. Bare ta en ting av gangen,f.eks få ferdig et prosjekt i mnd . Det hjelper på!
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Du er ikke alene her, så det er da noe 😅 Jeg slet lenge med å finne bilder til veggene, som vi akkurat hadde pusset opp, så var ekstra redd for å gjøre feil. Ble selvfølgelig ikke riktig posisjon på første forsøk heller, men det ekstra hullet skjules bak bildet uansett, så man må bare tørre å prøve, og så løser det seg selv om det ikke blir helt bra. Nå gjenstår noen taklamper og vi har vi noen uferdige prosjekter som krever pussing, og dermed mye støv, Noe jeg etter en del oppussing nå, synes er et herk. Deretter maling, hvor det krever nøyaktighet, hurtighet osv. I tillegg til at jeg er usikker på farge 😆 Jeg håper våren gir meg mer energi og glede til å starte på noen prosjekter. Nå har jeg ikke gjort noe siden i høst! Anonymkode: b611d...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå