Gå til innhold

Snart overgangsalder, men mannen vil ikke ha sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har vært lenge sammen, og for tiden er vi lite kompatible pga mye stress i hverdagen.

Han hadde veldig lyst på sex i 20-årene, og i perioder med mindre stress har han også hatt lyst. Nå har han hatt en periode med ganske langvarig stress, mindre søvn osv. Han legger seg 9 og står grytidlig opp. Det medfører at vi sjeldent har sex lenger. Vi har gått fra temmelig ofte til kanskje en gang i uka. Og da er det at han har fått sovet litt og så kan ha sex fordi han har hentet seg litt inn. Siden det skjer midt på natta, er det ikke den beste sexen..

Jeg blir snart 44, og blir motløs av alle trådene om overgangsalder her. Har ikke merket noe enda, men blir redd og nervøs. Tenker en del på at dette kanskje er siste sex jeg kommer til å ha.

Vi har snakket om det, men ikke fått til en bedring. Hva i alle dager kan man gjøre? 

Anonymkode: 3e8ef...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sex er jo ikke over etter overgangsalder, sier de jo

Anonymkode: d1f60...2e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor tror du at folk slutter å ha sex bare fordi de kommer i overgangsalderen?

Anonymkode: 921e6...aa5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange opplever å få økt sexlyst i og etter overgangsalder.

Anonymkode: f4abb...18a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner godt hvordan du har det, har opplevd mye av det samme selv. Jeg er k49 og har fortsatt sterk sexlyst heldigvis! Dessverre kan ikke det samme sies om mannen. Vi har prøvd ballett alt for å få opp sexlysten hans, uten hell. 
Jeg bestemte meg til slutt for å ta skjeen i egen hånd og har skaffet meg en elsker.

Vet ikke hva som blir riktig for deg, men dette er en god løsning for meg ihvertfall, vi lever bare en gang. 

Anonymkode: c99ae...a43

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke sex en gang i uka mer enn nok?

Anonymkode: e885a...004

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mange opplever å få økt sexlyst i og etter overgangsalder.

Anonymkode: f4abb...18a

Nei, det er kun på KG.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har vært lenge sammen, og for tiden er vi lite kompatible pga mye stress i hverdagen.

Han hadde veldig lyst på sex i 20-årene, og i perioder med mindre stress har han også hatt lyst. Nå har han hatt en periode med ganske langvarig stress, mindre søvn osv. Han legger seg 9 og står grytidlig opp. Det medfører at vi sjeldent har sex lenger. Vi har gått fra temmelig ofte til kanskje en gang i uka. Og da er det at han har fått sovet litt og så kan ha sex fordi han har hentet seg litt inn. Siden det skjer midt på natta, er det ikke den beste sexen..

Jeg blir snart 44, og blir motløs av alle trådene om overgangsalder her. Har ikke merket noe enda, men blir redd og nervøs. Tenker en del på at dette kanskje er siste sex jeg kommer til å ha.

Vi har snakket om det, men ikke fått til en bedring. Hva i alle dager kan man gjøre? 

Snakk om å krisemaksimere ;)

Ja, vi har ikke sex som kaniner lengre, men vi er begge 60 og har sex, så du kan slappe av, det blir nok en beta på deg før du blir hundre år. 

Anonymkode: 82868...cfd

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er kun på KG.

Det kan du ikke vite. Alle menneskers seksualitet er ulik. Når jeg ble førti så fikk jeg en helt ny vår. Føler meg verre enn da jeg var fjortis 😂 Krysser fingrene for at det aldri tar slutt 🤞

Anonymkode: 3c672...3c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er kun på KG.

Har du bevis på det?

Anonymkode: d1f60...2e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er kun på KG.

Tull. 
Dessuten kommer mange i overgangsalderen i 60 årene

Anonymkode: 6c5f5...fdd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her høres det ut som om du har en mann som virkelig prøver. 50% av par har sex en gang i uka eller ofter og 50% har sex seldnere enn en gang i uka.

Her har du en mann som selv om han er så slitten og stresset at han av og til må sove litt først, likevel velger å vise at han prioritere deg så høyt at dere har sex en gang i uka. 

Du er jaggu meg priviligert. Håper at du blir flinkere til å sette pris på han og det du har enn hva du viser her.

Anonymkode: a7356...5a6

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man er ikke så tiltrukket av hverandre lengre etter et så langt forhold. Det påvirker i hvor stor grad man gidder ha sex med vedkommende. 

Anonymkode: 46b99...609

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er ikke så tiltrukket av hverandre lengre etter et så langt forhold. Det påvirker i hvor stor grad man gidder ha sex med vedkommende. 

Anonymkode: 46b99...609

Det er et veldig viktig poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 22.27):

Du får finne en elsker på si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 22.27):

Du beskriver jo selv at problemet er relatert til stress. Hvorfor vil du koble det til overgangsalderen, når det åpenbare svaret er rett foran deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 6.11):

Er ikke sex en gang i uka mer enn nok?

Eg er 55+ og kjærest snart 50. Vi kan ha sex flere ganger om dagen😅🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 7.45):

Det kan du ikke vite. Alle menneskers seksualitet er ulik. Når jeg ble førti så fikk jeg en helt ny vår. Føler meg verre enn da jeg var fjortis 😂 Krysser fingrene for at det aldri tar slutt 🤞

Det samme her. Og heldigvis har jeg en gubbe som matcher.

Har blitt fnisete fjortiser til tider fordi vi begge er ømme men fortsatt like lystne. 

Anonymkode: b49e8...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det samme her. Og heldigvis har jeg en gubbe som matcher.

Har blitt fnisete fjortiser til tider fordi vi begge er ømme men fortsatt like lystne. 

Anonymkode: b49e8...250

Å! Så heldige dere er! Jeg må ta hånd om meg selv alene enn så lenge 😂 Jeg er vant til det, så for meg går det greit.

Jeg kjenner jeg savner en mann som virkelig bare tar meg skikkelig godt...Sukk 😮‍💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 10.20):

Tull. 
Dessuten kommer mange i overgangsalderen i 60 årene

Anonymkode: 6c5f5...fdd

Er det sant? 😱

Anonymkode: 30c48...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...