Gå til innhold

Veldig redd for å prøve igjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle sammen. Det hjalp meg og snakke med dere sist når jeg venta på aborten min, så derfor prøver jeg igjen.

Jeg oppretta for noen dager siden en tråd der jeg venta på en garantert spontanabort, som nå heldigvis er kommet godt i gang. Problemet er at jeg måtte få nødhjelp hjemme og også bli innlagt på sykehus etter sterke smerter på 3 døgn. Nå sitter jeg her på dag 5 hjemme og propper meg full av ibux + paracet og noen ganger også shots for å ikke bli pina av smertene. 

Største problemet nå: Jeg vil jo gjerne ha en baby, men jeg er så redd for å miste og bli drevet til vanvidd av smerter 😢

Anonymkode: ca1e0...380

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er aborten overstått? 

Er i samme båt. Kjempe redd for å miste igjen men må bare jobbe med de følelsene for ønsker virkelig en ny graviditet  

Anonymkode: c5a0d...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten håper jeg. Legene så lite igjen på ultralyd og Jeg hadde hcg på 14 i forgårs. Jeg blør enda og har fortsatt smerter. Er din ferdig og går det bra med deg nå?

Ja må jo det jeg og.  Men nå er det sånn at jeg til og med ikke vil ha sex i tilfelle jeg blir gravid og i tilfelle jeg mister.. Vi hadde også planlagt to barn, men nå prøver jeg bare å lure meg selv til å få et.. Tørr ikke å ha flere svangerskap som kan gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er aborten overstått? 

Er i samme båt. Kjempe redd for å miste igjen men må bare jobbe med de følelsene for ønsker virkelig en ny graviditet  

Anonymkode: c5a0d...749

Svarte deg over, men glemte å sitere deg... Sorry 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ønsket ditt om å få barn må være sterkere enn frykten for smertene man går gjennom ifølge av SA/MA. 

Hva er sterkest? 

Anonymkode: 18610...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig leit å høre om opplevelsen din. Hvor langt var du på vei da du mistet? 

Min erfaring er at når aborten er over, man har blødd ferdig og smertene er over - så skal det ikke lang tid før lysten til å prøve er tilbake igjen. Så bare bruk tiden framover på å pleie deg selv og sørge over det du mistet. Det går helt fint med en liten pause!

Anonymkode: 49f6e...2ff

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Veldig leit å høre om opplevelsen din. Hvor langt var du på vei da du mistet? 

Min erfaring er at når aborten er over, man har blødd ferdig og smertene er over - så skal det ikke lang tid før lysten til å prøve er tilbake igjen. Så bare bruk tiden framover på å pleie deg selv og sørge over det du mistet. Det går helt fint med en liten pause!

Anonymkode: 49f6e...2ff

Var bare rundt 7 uker.. så jeg visste jo at det var en mulighet, jeg bare syntes det er så vanskelig å ha så mye smerte og ikke få skikkelig hjelp. Egentlig skulle jeg ha sørget litt mer over tapet også, men det ble det plutselig ikke rom for. 

Jeg får håpe du har rett ! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ønsket ditt om å få barn må være sterkere enn frykten for smertene man går gjennom ifølge av SA/MA. 

Hva er sterkest? 

Anonymkode: 18610...1aa

Det blir nok å forsøke igjen.. men jeg sKulle ønske at det kunne være litt lysbetont og ikke bare et mareritt hver dag frem til jeg evt føler meg safe i uke 23. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...