AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Hvilken shampo bruker jentene deres på 9-10 år? Her går det fortsatt i babyshampo fordi hodebunnen klør så fort av annet, men kanskje på tide å gå over til noe annet. Har brukt shampo mot flass på apoteket men kiloprisen er jo så mye mer enn den vi bruker så har ikke giddet. Anonymkode: 4eb48...e24
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Bruker Einerlåg shampo med lavendel fra sunkost (som meg). Anonymkode: 0c285...908
Daisy-love Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Inecto har flere milde og de koster 36kr flasken på Normal.
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Byveira sensitiv. Kjøpes på normal. Anonymkode: 9e0cc...e23
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Ringblomstsjampo fra Rein Hudpleie bruker min 9 og 12åring. De klør i hodebunnen av alt annet, også sjampo beregnet på baby. Anonymkode: 78b50...7db
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Aussie moist, den er god for krøllene hennes. Anonymkode: 46b1d...b42
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars Hele familien bruker Matas Striber sine hårprodukter. Kjøper det på Kicks. https://www.kicks.no/matas-striber/har/harpleie/shampoo/matas-striber-mild-shampoo-fragrance-free-500-ml Anonymkode: ce130...c0f
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars Daisy-love skrev (15 timer siden): Inecto har flere milde og de koster 36kr flasken på Normal. Inecto lukter jo kjempesterkt! Anonymkode: 12a8e...5cd
Daisy-love Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Inecto lukter jo kjempesterkt! Anonymkode: 12a8e...5cd Da lurer jeg på hvilke(n) du har prøvd. Anbefaler å lukte på alt en kan lukte på, før en kjøper, og noe fra Inecto har hatt kjempekraftig lukt, annet veldig mildt. Det er parfyme i da, så om en ikke kan ha det i det hele tatt så vil jeg heller anbefale noe annet. Så ikke noe om det i HI. Jeg klør selv av veldig mange, men ikke av de jeg har prøvd fra Inecto. Ikke prøvd alt i merket, og bruker mest den med kokoslukt. Lukt er som smak, veldig individuelt. Jeg reagerer på mye selv, men tåler den, men forstår det er forskjell. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå