Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jeg har ikke brukt rouge på flere år. Har stort sett bare brukt solpudder, men nå har jeg lyst på rouge, men føler meg relativt grønn på området. Hva slags farge er pent på rouge? Hva bør jeg styre unna? Jeg er ute etter et friskkt og naturlig resultat. Jeg har mørkt hår, med lyse striper og er ikke helt likbleik (Bruker selvbruningskrem jevnlig) Jeg tviler på at jeg gidder investere i en dyr rouge, ettersom jeg ikke helt er sikker på hvor mye det blir brukt. Så om noen har noen rimelige rouger å anbefale så blir jeg glad! Endret 11. mars 2006 av Xavia
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 BodyShop sine er fine. Vanskelig å anbefale farge, men jeg syns denne fargen er kjempe fin. Dette er nå Dior da, men de har lignende farger hos BodyShop.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har litt annen hårfarge og sånt enn deg, så vet jo ikke helt hvilken farge som vil kle deg. Men de fleste kler vel en litt rosa(svak eller strek-etter hvordan man ønsker det)... Av billige rouge vil jeg anbefale IsaDora og The Body Shop. Fra 120 kr... Jeg har to med litt svake rosafarge. den blir frisk og fin- og fin å justere hvor mye jeg vil ha. IsaDora sitter ikke like bra som Body Shop, men det er til gjenngjeld litt billigere... Jeg hadde en fra Chanel til rundt 400 kr en gang,men etter at jeg fant disse to,så kunne jeg aldri i livet betalt sååå mye for en rouge igjen. Håper det var noen tips!
Shoegal Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har ikke noe billig alternativ å anbefale, men dersom du ønsker en rouge som sitter lenge og som ser superbra ut på, kan jeg absolutt anbefale kremrougen fra Guerlain Den koster 265,-...
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har også mørkt hår og gultonet hud, og bruker enten rosa rouge (da liker jeg en fra Maybelline i en farge som heter Rosewood, tror den heter Expertwear). Ellers har jeg en kremrouge fra Clinique, men den er typisk nok gått ut av produksjon. Hvis jeg skal sminke meg litt mer, bruker jeg Diorblush fra Dior i en farge som heter Rouge Feu. Den er kraftigere i fargen, en slags varm rødtone uten å gå mot oransje. Jeg synes gultonet hud er finest i friskere farger, ikke aprikos osv.
Gjest itla Skrevet 11. mars 2006 #6 Skrevet 11. mars 2006 Et triks jeg lærte av min bestemor er å klype seg i kinnene eller se seg i speilet etter man har vært ute, og finne en farge som ligner mest mulig på den fargen man da får naturlig...
Ginen Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Bruker også Maybelline Expertwear i Rosewood. Liker den kjempegodt, ser naturlig ut. Men liker ikke børsten, så bruker en liten pudderbørste i stedet. Koster 70-80 kr tar jeg ikke heilt feil...
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #8 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hvis jeg skal sminke meg litt mer, bruker jeg Diorblush fra Dior i en farge som heter Rouge Feu. Den er kraftigere i fargen, en slags varm rødtone uten å gå mot oransje. Jeg synes gultonet hud er finest i friskere farger, ikke aprikos osv. ← Bruker den samme, den er kjempe fin. Absolutt verdt sin pris... Litt vanskelig å legge, men det er nok pga den lille fislekosten. Endret 11. mars 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #9 Skrevet 11. mars 2006 Et triks jeg lærte av min bestemor er å klype seg i kinnene eller se seg i speilet etter man har vært ute, og finne en farge som ligner mest mulig på den fargen man da får naturlig... ← Kjempebra tips. Jeg er brunette med litt gyllen hud, og synes at aprikos og oransjetonete rougher ser grusomt ut... Da er rosatonede og bruntonede mye bedre.
Dru Skrevet 11. mars 2006 #10 Skrevet 11. mars 2006 Jeg kjøpte nettopp rouge for første gang, og da kjøpte jeg fra make up store. 125 eller 135 kroner. Jeg har aldri fått til å legge rouge, men jeg fikk det til med den.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 IsaDora har jo kjempemange farger å velge mellom Billig og bra. http://www.isadora.com/default.asp?groupid=200331911410324' target='_blank'>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå