AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Altså, jeg vet at dette høres veldig lite sannsynlig ut, men er det noen her som har erfart eller vet om det går an å få en fraktur i føttene, dersom man har belastet foten mens den har krampe, over lenger tid i aktivitet, uten muligheten for å stoppe? Lørdag som var, så fikk jeg enorme kramper i foten og kunne ikke stoppe opp med aktiviteten jeg holdt på med, det gikk fint rett etterpå da jeg fikk massert og tok foten ut av skoen, jeg gikk en lang søndagstur og mot slutten av gåturen så kjente jeg at det startet å bli ømt og jeg fikk litt ubehag ved å gå. På mandag opplever jeg en forsterking av smertene som faktisk kan minne om de smertene man får ved brudd, pulserende og en følelse av at smertene kommer fra selve skjelettet, har også fått en liten hevelse der smertene sitter. For min del høres det helt sprøtt ut, fraktur pga krampe, men er det noen her som har opplevd noe lignende? 😄 Anonymkode: 750b0...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå