Grapefruktjus Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Jeg anbefaler sterkt å se denne dokumentaren som ligger på disney pluss! Jeg ble helt uvel, og måtte bare se alle tre episodene i en jafs. Første episode anbefales egentlig som en generell advarsel mot det å dele familielivet på sosiale medier, men så blir det jo kjapt enda mørkere enn bare falske smil og falske liv. Noen andre som har sett den, og har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Denne skal jeg se når jeg får tid. Er det mange episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Det var verre enn jeg trodde- stakkars barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet fredag kl 16:16 #4 Del Skrevet fredag kl 16:16 Den er virkelig ille 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet lørdag kl 10:21 #5 Del Skrevet lørdag kl 10:21 Denne er skikkelig ille. Vanskelig å fatte at det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Det var døtrene mine på 12 og 14 år som satte på denne i helgen og vi satt alle 4 og fulgte med på galskapen. Først synes man jo synd på barna som må være skuespillere og alltid «på» for å skape content samt en tøffel av en pappa som bare godtok alt. Så ble det jo mye verre, stakkars barn. Vlogging og hjernevasket i religion/ sekt, litt av et opplegg. Godt det fikk sin slutt, håper barna har fått god hjelp og støtte i ettertid. 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå