Gå til innhold

Kaffemaskin

Alst

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er lei av å ha masse småelektronikk på kjøkkenet og er derfor på jakt etter den ultimate kaffetrakteren!

Ønsker at den skal erstatte både nespressomaskinen når jeg er alene hjemme og kaffetrakteren som vi trenger når storfamilien er på besøk. Bonus om den kan erstatte vannkoker også! Finnes det noe sånt for privathusholdninger? Ønsker at den skal være fin å se på, lager god kaffe og helst ikke koste en månedslønn 😅 Finnes det noe sånt? 

Endret av Alst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd nespresso vertuo?.... Den lager jo både store kopper samt hele kanner med kaffe.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haldrup skrev (På 19.3.2025 den 20.58):

Har du prøvd nespresso vertuo?.... Den lager jo både store kopper samt hele kanner med kaffe.... 

Ekspander  

Har ikke prøvd denne, ser det er flere ulike vertuo maskiner, vet du om noen av de har mulighet for å få ut kun varmt vann til te etc? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alst skrev (På 19.3.2025 den 21.24):

Har ikke prøvd denne, ser det er flere ulike vertuo maskiner, vet du om noen av de har mulighet for å få ut kun varmt vann til te etc? 

Ekspander  

Teknisk sett kan alle kapselmaskiner det.... om man ikke setter inn en kapsel... da kommer det bare ut vann....

Men nei, vet ikke om noen av de kan det....

Jeg har selv en Vertuo next og er godt fornøyd med denne... kapslene er litt dyre, men den lager hele kopper med kaffe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...