Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og syns det var litt hardt/annerledes der nede i sta når jeg skulle på do. Kikket etter med speil, og når jeg kikket så det ut som at det er noe inni selve skjeden som stikker mer ut enn vanlig. Sikkert skjedeveggen? Veldig rart! Virker som det er hovent, kanskje pga. press, men er ikke langt på vei. Bare 14 uker! Hva kan det være? Er ikke vondt med verken sex, gå på do eller generelt. Bare veldig merkelig🙄

Anonymkode: 552ee...000

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som fremfall.

Anonymkode: 13a67...f82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er gravid og syns det var litt hardt/annerledes der nede i sta når jeg skulle på do. Kikket etter med speil, og når jeg kikket så det ut som at det er noe inni selve skjeden som stikker mer ut enn vanlig. Sikkert skjedeveggen? Veldig rart! Virker som det er hovent, kanskje pga. press, men er ikke langt på vei. Bare 14 uker! Hva kan det være? Er ikke vondt med verken sex, gå på do eller generelt. Bare veldig merkelig🙄

Anonymkode: 552ee...000

Det høres ut som fremfall av en av skjedeveggene. Du bør begynne med knipeøvelser om du ikke gjør det allerede. 

Anonymkode: 0b998...928

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som fremfall. Jeg fødte for 7 uker siden og er ganske sikker på jeg har fremfall, gjorde ingen knipeøvelser under graviditet og løftet tungt bare dager etter fødsel så min egen feil. Har blitt mye bedre da, men kjenner fortsatt at noe er rart. Så gjør knipeøvelser og unngå tunge løft, det er veldig kjipt å føle at underlivet er ødelagt 

Anonymkode: b6432...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...